Citat:
Ursprungligen postat av
ImovaneKungen
Vet att det e en jobbig situation men försök lugna ner dig lite.. Det är ingen bra idé att börja använda oxy etc. det kanske du inte kommer levande ur. Man blir inte av med lägenheten för att man e pundare. Däremot om man är en aktiv pundare som inte vill sluta och bjuder in folk mitt i natten o skriker...då blir man av med lägenheten. Hur mycket kratom sitter du på? Och kan du trappa ur dig? Ska vara ärlig som LARO patient har jag svårt att se att man skulle få sub för kratom beroende. Med tanke på hur mycket starkare sub är än kratom. Det har säkert gått för några, men då har dem säkert haft problem med andra droger oxå. Det du måste bestämma dig för är om du ska söka hjälp eller inte. Det kan ingen annan besluta än du själv. Men fråga dig själv vad du har att förlora på det? Har du kanske någon diagnos du behöver få utrett? Men om man redan går på soc o så, så har jag svårt att se vad man har att förlora. Det är svårt oxå o svara när jag inte vet något om dig..ålder, vad du gått på och hur länge etc.
Jag kan förlora mitt bidrag och därav även bli hemlös bror. Men du har rätt jag är bottom of the barrel WT piece of shit, kanske inte är värd mer än så.
Tänker fanimig inte gå tillbaka till beroendeenheten, dessa fucking FITTOR förstörde mitt liv i 7-8 år med deras fucking jude-piller SSRI som gav mig ED och anhedoni bland annat.. Dessa fucking kackerlackor bryr sig inte om mitt bästa intresse. De försökte även gaslighta mig angående dessa biverkningar jag fick. Jag har noll förtroende kvar för öppenvården de kan sugar min feta semi erekta flashbackdase. Jag må vara värdelös WT samhällets avskum men dessa fucking yidde-doktorer är större avskum än mig.
Jag har som sagt ca 300g kvar, tar i nuläget 10gpd, ned från 30-40gpd. Är mellan 27-33 (millennial)
Har gått på kratom i typ 8 år nu, med 2 pauser på ca 1 månad vardera, men det var för länge sedan.