Citat:
Ursprungligen postat av
-charliesheen
Men snlla ja du skjuter bara upp, speciellt om du tar resten som r kvar. Som ngon skrev tidigare 3e dagen r typ peak. Du fr stlla in dig p knappt ngon smn alls frsta tv, tre ntterna utan hjlpmedel.
Jag vet, jag borde slngt det, men det r inte det lttaste nr man sitter med abstinens... Nja, nu r jag inne p andra dagen utan igen. Knns hanterbart. Nu r allt borta i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Qrs10
Ja du skjuter upp det och kan till med frvrra det. Jag gjorde precis det misstaget efter en vecka utan...
Vill verkligen inte frstra din optimism nu men du br nog frbereda dig lite bttre faktiskt, med tanke p hur lnge du anvnt och i sdana doser kan det nog tyvrr blir ganska brutalt.
Medan du fortfarande har ork nu s se till att rra p dig, t ordentligt hlsosamt, storstda, tvtta, fixa allt som mste fixas som sjukskrivning osv. Handla mat, C-vitamin, magnesium etc, kanske lite cb. Se till att ha lttlagad lttten mat hemma. Drick mycket vatten, grna med citron i. Duscha ofta frsk komma ut p sm promenader s ofta som mjligt. Det mesta kommer knnas grtt meningslst men det gr ver!!
Gabapentin/Lyrica underlttar mycket, speciellt mot muskelryckningar/myrkryp. MEN var isf mycket frsiktig, anvnd inte varje dag mer n en vecka fr de r 1000ggr svrare att sluta med n detta. Du kan alltid ta hjlp av sjukvrden. Du fr grna uppdatera. Lycka till!
Lyrica har jag, samt Stesolid, Alimemazin o Imovane. Imovane gr ingen skillnad p smnen, iaf inte i natt. Lyrica tryckte jag i mig ngra extra idag. Lkaren r ngon restriktiv med den, men jag kan leva utan den, ven om de blir ganska sega dagar.
Som sagt, andra dagen idag, knns hanterbart. Gick bra p konferens p jobbet igr, beter mig helt normalt, bara att jag har ett obehag inom mig.
Tror inte jag gr till vrden, r rdd att bde mitt Lyrica- o Stesolid-recept ryker om de fr reda p att jag tagit kratom s lnge, vilket nu r narkotikaklassat. Recepten har jag fr tidigare PTSD.