Citat:
Ursprungligen postat av
Psykoslek
Jag gissar att mnga tunga kratom-missbrukare kommer trappa ner sjlvmant eller ska vrd under Vren/Sommaren nu nr det klassas om ett par timmar. Tnkte att vi kanske kan samla vra erfarenheter tillsammans i en trd. Jag tror mnga av oss riskerar att inte tas serist av missbruksvrden. Jag tror vi ocks riskerar att bli frljligade av tyngre missbrukare. I denna trd fr man ingen trofe fr att man lider mer n ngon annan. Konstruktiva inlgg efterfrgas.
Jag har personligen 750 gram kvar och en vana p 20-40g om dagen. Ska brja med en 10g dos p morgonen och en 20g dos p kvllen och sedan trappa ner 0,5/1g perdag samtidigt som jag ska hja min dos SNRI som jag tror r vldigt bra fr att minimera de psykiska lidandet. Har ingen koll vilka kosttillskott som kanske kan hjlpa utom magnesium?
Bl, inne p 4 dygnet utan K. Som varit en livlina under mnga r. Har unga knningar inom missbruksvrlden s fr klara mig p olika tillskott. Hade tnkt trappa ner smartare men funkade inte eftersom jag r o frblir en missbrukspersonlighet. Jag trodde iof jag skulle ligga o krkas i toaletten nu, o s r det inte men mr s jvla dligt. Hatar min man dessutom just nu.
Och ska jobba imorgon, frhoppningsvis r det lugnt pga psken
Vill ni skicka en snll hlsning till mig tar jag tacksamt emot.