2025-04-10, 20:27
Medlem
harryguccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
Jag tog nyss en extra stor dos pga stressen (3g) o fyfan vad bng jag blev p den. Det r krt fr mig grabbar jag har ingen som helst sjlvdisciplin. Men i never fucking asked for this shit. Jag frgade aldrig efter detta livet som olyckligt nog jag behvt g igenom jag r bara en vrdels WT pundare med PTSD men i never asked to fucking exist hela mitt fucking liv har vart vrdelst och smrta smrta hela tiden 😭😢

S du vljer d alternativet att eventuellt bli hemls fr att du inte har sjlvdisciplin?

Klart att livet r smrtsamt och vrdelst nr du lgger ditt de i andras hnder.
Citera
2025-04-10, 20:35
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harrygucci
S du vljer d alternativet att eventuellt bli hemls fr att du inte har sjlvdisciplin?

Klart att livet r smrtsamt och vrdelst nr du lgger ditt de i andras hnder.
Jag har inget annat val n att lgga mitt de i andras hnder bror. allting r predetermined. Jag var destined till att bli en vrdels WT pundare frn rinkeby. det gr ont men vafan kan jag gra? Jag har ingen kontroll ver ngonting, mste gra vad soc sger annars bye bye tak ver huvvet.

Serist, vad ska jag gra, som r s traumatiserad frn unga r, som har misslyckats s hrt i livet att jag inte ens kan haffa guzz eller f jobba p mcdonalds? Vad fan tnker du att jag ska gra som r s vrdels?
Citera
2025-04-10, 20:44
Medlem
harryguccis avatar
Citat:
Jag har inget annat val n att lgga mitt de i andras hnder bror. allting r predetermined. Jag var destined till att bli en vrdels WT pundare frn rinkeby. det gr ont men vafan kan jag gra? Jag har ingen kontroll ver ngonting, mste gra vad soc sger annars bye bye tak ver huvvet.

Serist, vad ska jag gra, som r s traumatiserad frn unga r, som har misslyckats s hrt i livet att jag inte ens kan haffa guzz eller f jobba p mcdonalds? Vad fan tnker du att jag ska gra som r s vrdels?

Du ska bita i det sura pplet och g ct s att du om 30 dagar inte riskerar att bli hemls. Det r ditt enda mission just nu. Sknare att tampas med alla dina problem och demoner med ett tak ver huvudet.
Citera
2025-04-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harrygucci
Du ska bita i det sura pplet och g ct s att du om 30 dagar inte riskerar att bli hemls. Det r ditt enda mission just nu. Sknare att tampas med alla dina problem och demoner med ett tak ver huvudet.
Jag vet bror. Men om jag ska kra ct frn o med imorgon s mste jag flusha min stash, och jag har helt enkelt inte viljestyrkan att gra det. Om jag frsker ct utan att flusha s kommer jag relapsa p 5 minuter. dessutom s r det snarare lite mindre n 3 veckor n en mnad, och akuta ATn kommer att vara i ca 30 dagar (utifrn tidigare erfarenhet). drav s kommer jag nd att vara i akut AT minst frsta veckan ven om jag gr CT frn imorgon, det r lite frsent mao.
Citera
2025-04-11, 07:35
Medlem
Nu har jag varit utan kratom i en vecka, o jag hittade en vg att komma frbi det allra tyngsta obehagen i brjan.

Den 3/4 var min frsta dag utan kratom efter terfallet. Men den 4/4 brjade det bli obehagligt. S jag tog kontakt med en lokal langare och kpte 5 g amfetamin. Brjade ta detta den samma dag o det rckte till den 9/4. Detta tog bort det vrsta o man mdde ganska bra dessa dagar. Jag tog dagtid o sov varje natt, med hjlp av Stesolid, Imovane o Lyrica, samt nr man knner att det klingar ut.

Nu vill man ju inte bli en tjackis, s mer br man inte ta. S igr var frsta dagen utan, o de frsta dagarna efter man tagit amfetamin under flera dagar kan man knna sig lite tom p dopamin. S 2-3 dagar till kommer jag vl vara lite nere.

Sen frvntar jag mig lite symptom, men uthrdliga, p kratom-brist i ca tv veckor.
Citera
2025-04-11, 13:35
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratom-smaskarn
Nu har jag varit utan kratom i en vecka, o jag hittade en vg att komma frbi det allra tyngsta obehagen i brjan.

Den 3/4 var min frsta dag utan kratom efter terfallet. Men den 4/4 brjade det bli obehagligt. S jag tog kontakt med en lokal langare och kpte 5 g amfetamin. Brjade ta detta den samma dag o det rckte till den 9/4. Detta tog bort det vrsta o man mdde ganska bra dessa dagar. Jag tog dagtid o sov varje natt, med hjlp av Stesolid, Imovane o Lyrica, samt nr man knner att det klingar ut.

Nu vill man ju inte bli en tjackis, s mer br man inte ta. S igr var frsta dagen utan, o de frsta dagarna efter man tagit amfetamin under flera dagar kan man knna sig lite tom p dopamin. S 2-3 dagar till kommer jag vl vara lite nere.

Sen frvntar jag mig lite symptom, men uthrdliga, p kratom-brist i ca tv veckor.

Har sjlv anvnt mig av centralstimulantia nr jag slutat med opiater, inklusive kratom. Tycker det hjlper mkt.
Tycker du har helt rtt instllning och om det finns sidor hos dig som du saknat eller saker i det nyktra livet som frsvinnut pga Kratomet s kommer veckorna framver bli enklare.
Citera
2025-04-11, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Har sjlv anvnt mig av centralstimulantia nr jag slutat med opiater, inklusive kratom. Tycker det hjlper mkt.
Tycker du har helt rtt instllning och om det finns sidor hos dig som du saknat eller saker i det nyktra livet som frsvinnut pga Kratomet s kommer veckorna framver bli enklare.
CNS? kratom r ju opioid, hur fan lyckas du sova p tjack? Borde vl gra ATn nnu vrre?
Citera
2025-04-11, 15:00
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
CNS? kratom r ju opioid, hur fan lyckas du sova p tjack?

Frvntar mig inte att sova nr jag har opi abstinens, ven om det brukar g eftersom att hela kroppen kan slappna av fr en stund i stllet fr att vara p helspnn som under abstinens. Och fresprkar isf Elvanse eller liknande fre gatutjack naturligtvis.
Framfr allt s upplever jag att det hjlper mot RLS som jag tyckte var riktigt vidrigt p Kratom.
Nu r ju Kratom vldigt milt s tycker egentligen att grs borde rcka om man mr bra av det
Citera
2025-04-11, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Frvntar mig inte att sova nr jag har opi abstinens, ven om det brukar g eftersom att hela kroppen kan slappna av fr en stund i stllet fr att vara p helspnn som under abstinens. Och fresprkar isf Elvanse eller liknande fre gatutjack naturligtvis.
Framfr allt s upplever jag att det hjlper mot RLS som jag tyckte var riktigt vidrigt p Kratom.
Nu r ju Kratom vldigt milt s tycker egentligen att grs borde rcka om man mr bra av det
Lter fett weird. Sjlv s frsker jag bedva mig sjlv s gott det gr med benzo och Lyrica. Har dock pundat benzo i 10 r s har tyvrr tolerans, s jag mste ta heroiska doser bara fr att kunna sova 2 timmar..
Citera
2025-04-13, 11:48
Medlem
Idag ska jag frska hlla mig nykter s lnge jag kan, dokumentera hur pass svr min at blir och kanske ven lyckas klippa ct om jag fr momentum. Ska kra lite armhvningar etc hemma sen g och springa, efter det ska jag ta en lng iskall dusch.
Citera
2025-04-13, 15:45
Medlem
ca 8 timmar sedan min senaste dos, tog en lptur och eftert en kall dusch, mr hyffsat bra just nu, men vi fr se om ngon timme d jag brukar ta min frsta dos fr dagen.
Citera
2025-04-13, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Jag gissar att mnga tunga kratom-missbrukare kommer trappa ner sjlvmant eller ska vrd under Vren/Sommaren nu nr det klassas om ett par timmar. Tnkte att vi kanske kan samla vra erfarenheter tillsammans i en trd. Jag tror mnga av oss riskerar att inte tas serist av missbruksvrden. Jag tror vi ocks riskerar att bli frljligade av tyngre missbrukare. I denna trd fr man ingen trofe fr att man lider mer n ngon annan. Konstruktiva inlgg efterfrgas.

Jag har personligen 750 gram kvar och en vana p 20-40g om dagen. Ska brja med en 10g dos p morgonen och en 20g dos p kvllen och sedan trappa ner 0,5/1g perdag samtidigt som jag ska hja min dos SNRI som jag tror r vldigt bra fr att minimera de psykiska lidandet. Har ingen koll vilka kosttillskott som kanske kan hjlpa utom magnesium?

Bl, inne p 4 dygnet utan K. Som varit en livlina under mnga r. Har unga knningar inom missbruksvrlden s fr klara mig p olika tillskott. Hade tnkt trappa ner smartare men funkade inte eftersom jag r o frblir en missbrukspersonlighet. Jag trodde iof jag skulle ligga o krkas i toaletten nu, o s r det inte men mr s jvla dligt. Hatar min man dessutom just nu.
Och ska jobba imorgon, frhoppningsvis r det lugnt pga psken
Vill ni skicka en snll hlsning till mig tar jag tacksamt emot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in