2025-05-08, 23:09
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GnewTT
Tror ni Arons spel håller hela vägen till att vinna?
Känns som att folk börjar märka att han kan slänga folk under bussen(?).
Verkar vara ganska lite genuin empati från hans håll - till skillnad från Kais - eller?
Nej, tror inte att Aron kan gå hela vägen då han spelar hårt.

Av de säsonger som jag har sett, då har inte någon som spelat hårt vunnit den svenska versionen. Detta fenomen verkar bara funka i vissa utländska versioner.

I senaste avsnittet då det verkar som Kais är rädd för att Aron ska kasta honom under bussen.
2025-05-08, 23:20
Medlem
Kredd till Aron som spelar så hårt och (än så länge) gör det med framgång. Men den så otroligt påtagliga sociala efterblivenheten.. Nej, jag hade nog imploderat om jag spenderat mer än en dag med honom på den stranden. Om jag inte hunnit göra som majoriteten av årets deltagare och bryta.
2025-05-08, 23:40
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Var det inte Kais som fick immuniteterna i korvkiosken? Bra spelat av Aron.

Gällde bara för nästa öråd; Anders specifiserade ej för vems sida. Så eftersom Nord var säker ändå så va den temporära imuniteten ändå ödslad på lag nord innan sammanslagningen. Kais förlorade därav inget på det
2025-05-09, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Var det inte Kais som fick immuniteterna i korvkiosken? Bra spelat av Aron.
Kais hade ju ingen aning om vad man kunde ha medaljerna till han satt ju bara och flashade och lekte med dom.Aron använde dom...
2025-05-09, 00:48
Medlem
Bibliotekskorts avatar
Holy shit! Credit where credit is due, Arons move efter Robinsontävlingen är inte bara sjukt bra TV, det är nog en av de mest effektiva taktiska dragen i seriens gång! Otroligt att se!
2025-05-09, 01:01
Medlem
fonders avatar
Så himla kul att två psykopater åkte till Gränslandet, dock såg jag fram emot en dödskalle till den ena.

Jag hatar det äckliga ordet bajsmacka, men i och med att psykopaten envisas med att använda det så visst. Hoppas att dina två bajsmackor smakade ordentligt, så välförtjänt, äckliga juliette. Coolt jobbat av Pål.
2025-05-09, 01:01
Medlem
Kan de sluta använda ordet bajsmacka någon jävla gång… Så jävla vidrigt. Nu använde David det också så han sjönk rejält i min bok.

Bra utfall ändå av detta avsnitt även om jag hellre hade sett Christoffer fått åka hem. Men två av den pakten borta får man ändå vara nöjd med. Hoppas de fortsätter på den inslagna vägen och röstar hem simpen Christoffer nu.

Andreas, klok och rimlig som vanligt på örådet. Han hade rätt om Aron hela tiden. Herregud vad rövknullade Insta-gänget blev av Aron alltså, nog det sjukaste movet jag har sett i sådana här sammanhang.
2025-05-09, 01:08
Medlem
Puma006s avatar
Jaaaaaa Pål vann immunitetstävlingen. Han skickade Juliette till Gränslandet Jag hade inte brytt mig om han valt någon annan heller, huvudpoängen är att Pål lyckades ta sig in.

Örådet vart säsongens tråkigaste öråd att se på, då flera i en pakt gjort upp hur de skulle rösta. Vart Andrea, i urnan vart det en duell. Andrea valde Christoffer, detta var också uppgjort innan och Andrea gjorde en läggmatch.

Skönt att det inte vart en dödskalle, då åker Zanna äntligen ut.
2025-05-09, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Jaaaaaa Pål vann immunitetstävlingen. Han skickade Juliette till Gränslandet Jag hade inte brytt mig om han valt någon annan heller, huvudpoängen är att Pål lyckades ta sig in.

Örådet vart säsongens tråkigaste öråd att se på, då flera i en pakt gjort upp hur de skulle rösta. Vart Andrea, i urnan vart det en duell. Andrea valde Christoffer, detta var också uppgjort innan och Andrea gjorde en läggmatch.

Skönt att det inte vart en dödskalle, då åker Zanna äntligen ut.

Sjukt tråkigt med ännu en läggmatch. Nu får det fan vara nog med det. Christoffer verkar minst sagt betuttad i Andrea…

Kuk-Simon hatar nog inte att sitta i Gräns just nu med tre brudar han kan limma på…
2025-05-09, 01:14
Medlem
Alla öråd är förutsägbara och uppgjorda på förhand, helt värdelös spänning att kolla på. Och den här gången var t o m duellen en läggmatch... ytterligare en gång. När ska TV4 inse att de ska sluta med alla värdelösa dueller som man bara är less att titta på och som förstör allting strategiskt? Inga höga odds på att Andrea kommer hoppa av inom några dagar också.
2025-05-09, 01:21
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Sjukt tråkigt med ännu en läggmatch. Nu får det fan vara nog med det. Christoffer verkar minst sagt betuttad i Andrea…

Kuk-Simon hatar nog inte att sitta i Gräns just nu med tre brudar han kan limma på…
Kul för Simon. Men som tittare blir det inte lika roligt.
2025-05-09, 01:37
Medlem
De borde ha blandat om lagen slumpmässigt nån gång innan sammanslagningen. Sjukt tråkigt med starka pakter som växt fram över flera veckor som sedan aldrig har någon chans att brytas när lag syd och nord slås ihop.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in