2025-05-31, 19:05
Medlem
Sara är oavsett vad som händer troligtvis världens sämsta Robinson deltagare genom tiderna.shit vilken jävla sopa. Hur fan har hon kommit till en final
Citera
2025-05-31, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSwede1983
Sara är oavsett vad som händer troligtvis världens sämsta Robinson deltagare genom tiderna.shit vilken jävla sopa. Hur fan har hon kommit till en final

Räkmacka pga Simpa la sig i tävlingen på Gränslandet hans känslor slog inte till gnistor så att det blev någon eld.
Citera
2025-05-31, 23:11
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Blev också förvånad över det men alla verkar helt ok med att bara låta henne dominera fullständigt på deras egen bekostnad. Jag fattar bara inte varför. Självbevarelsedriften borde kicka in någon gång men efter Kais uttalande om att han är beredd att låta det gå så långt att hon även vinner så verkar det inte hända.

De verkar ju inte ens ha en diskussion om att lägga sina röster på henne.
Jag fattar verkligen inte... Hon är ju dessutom en nykomling i gruppen, inte ens med i pakten från början. Ändå är det hon som verkar styra spelet helt, till sin egen fördel.

Fast och andra sidan är ju hon kvinna och hennes motståndare är män, så lite vikter på Aron istället är inte orättvist överhuvudtaget. Hon utklassar ofta alla grabbar i tävlingarna.
Citera
Igår, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickNess
Pål har varit en helt annan person den här säsongen.
Ja, jag tyckte väl det också.
Ny frisyr, tagit bort tatueringen där det stod "såld" och så har han till och med bytt efternamn. Försöker han månne sopa igen sitt förflutna då han åkte till Riga och knullade horor?
Vad säger Jessica?
Citera
Igår, 05:22
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Ny frisyr, tagit bort tatueringen där det stod "såld" och så har han till och med bytt efternamn. Försöker han månne sopa igen sitt förflutna då han åkte till Riga och knullade horor?
Vad säger Jessica?

Så är det självklart, tror alla tänkt som dig 😜
Citera
Igår, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Har ej varit något fusk på Gränslandet i år som du och några andra gapat om i tråden.
Standardregeln med Gränslandet är att folk kommer in i sammanslagningstävlingen (vissa säsonger en middag innan tävling) & tävlar för att ta sig in i Robinson. Vissa säsonger har det varit annorlunda. Minns ej vilket produktionsbolag som återinförde Gränslandet när TV4 har sändningsrättigheterna. Gränslandet var ej med i de tidiga säsongerna på TV4, Gränslandet har funnits innan TV4 tog över sändningsrättigheterna.

Ni gapade också om A, hade ni lyssnat då hade ni fattat reglerna.
Detta är historia, gå vidare...

Alla deltagare fick vara med i sammanslagningstävlingen + de som varit i gränslandet. Problemet var att juliette kom dit utan att behövt ha tävlat en enda gång i grändlandet. Då blev det noll effekt av att hon skickades dit. Det hade varit exakt samma situation för henne om hon inte skickades till gränslandet. Andrea åkte också ut innan sammanslagningstävlingen men fick inte delta i den. Detsamma borde ha gällt juliette.

Nu har juliette åkt räkmacka hela vägen till finalen och lär ju vinna denna. Det är rätt ovärdigt men ja sånt är livet.
Citera
Igår, 10:20
Medlem
sirsia0s avatar
Sluttävlingen går inte riktigt till när deltagare som klarat hinderbanan måste vänta in dem som inte klarat sig igenom den utan hjälp från produktionen. En sak att vänta in så kamerateamet hinner med, men detta!

Som var det som hände förra gången. Kan man kalla en sån vinnare för värdig vinnare? Det borde ha varit han från Åland som vann då han tog sig igenom hela banan, även där bollen med hjälp av finmotoriken ska slussas förbi hålen. Det klarade inte tjejerna men en av dom fick stå på prispallen ändå. Enligt det som skrevs efteråt.

Sånt gillar jag inte!
Citera
Igår, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Vad säger Jessica?

Nu driver du.

Hoppas att Aron vinner förresten!
Citera
Igår, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Nu driver du.

Hoppas att Aron vinner förresten!

Hur kan man hålla på Aron?
Citera
Igår, 13:15
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Hur kan man hålla på Aron?
I för sig är han den enda som har spelat spel Robinson, och vågat riskera sin plats i läger. David var en annan som var sig själv och brydde inte vad andra tyckte om honom.
Senast redigerad av Loikkari Igår kl. 13:16. Anledning: typo
Citera
Igår, 16:10
Medlem
lunarluddes avatar
Fattar inte hur folk kan hålla på Aron, för mig iallafall är det ingen merit att hugga sina egna kamrater i ryggen och gå över lik för att vinna en dokusåpa och 250tkr efter skatt, även fast det gäller en reality serie. Men och andra sidan så är det ren glädje att se lag syd röstas ut en efter en, dom skulle ha röstat ut Aron istället för Tony som både Andreas och David talade om.

Men lag syd(då räknar jag inte med David,Andreas och Tony) har visat hur korkade och kassa på tävlingar dom är, gång på gång.

Som nu senast, trodde dom allvarligt att Aron skulle ge immuniteten till Simon H? Jag kunde räkna ut med arslet att Pontus skulle få immuniteten av Aron, då Aron verkar kär i Pontus, han skickade ju t.o.m ut Simpa, även fast jag inte gillar nån av dom så visar det hur han är som person.

Tidigare säsonger jag sett så har immuniteterna folk hittat och vunnit endast funkat till sammanslagningen? Eller minns jag fel? Produktionen vill väl förmodligen ha kvar fjanten.

Efter att David åkte ut så finns det ingen jag håller på i årets upplaga, men om jag måste välja någon av dom som är kvar så håller jag på Kais och Sophie.
Citera
Igår, 16:19
Medlem
lunarluddes avatar
Stör mig som fan på att Sara inte gav immuniteten till Paul, ingen skulle rösta på henne då hon inte är ett hot alls,aldrig sett någon som är så dålig i tävlingar som henne, hon vore en dröm motstådare för en finalist, men om inte produktionen gör något för att hålla kvar henne så kommer hon åka ut snarast på tävling när det börjas droppa folk som kommer sist, det borde hon inse själv om hon har någon självinsikt överhuvudtaget.

Paul skulle haft en väldigt bra chans att ta hem hela Robinson om han hade haft immuniteten i örådet senast.

Sen att folk på riktigt tycker det är "orättvist" att Aron fick säckarna istället för Sofie, ni verkar glömt att Aron möter en kvinna, men ändå blir utklassad, det gäller resten av deltagarna också.

Om inte produktionen ho
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in