Fattar inte hur folk kan hålla på Aron, för mig iallafall är det ingen merit att hugga sina egna kamrater i ryggen och gå över lik för att vinna en dokusåpa och 250tkr efter skatt, även fast det gäller en reality serie. Men och andra sidan så är det ren glädje att se lag syd röstas ut en efter en, dom skulle ha röstat ut Aron istället för Tony som både Andreas och David talade om.
Men lag syd(då räknar jag inte med David,Andreas och Tony) har visat hur korkade och kassa på tävlingar dom är, gång på gång.
Som nu senast, trodde dom allvarligt att Aron skulle ge immuniteten till Simon H? Jag kunde räkna ut med arslet att Pontus skulle få immuniteten av Aron, då Aron verkar kär i Pontus, han skickade ju t.o.m ut Simpa, även fast jag inte gillar nån av dom så visar det hur han är som person.
Tidigare säsonger jag sett så har immuniteterna folk hittat och vunnit endast funkat till sammanslagningen? Eller minns jag fel? Produktionen vill väl förmodligen ha kvar fjanten.
Efter att David åkte ut så finns det ingen jag håller på i årets upplaga, men om jag måste välja någon av dom som är kvar så håller jag på Kais och Sophie.