Citat:
Ursprungligen postat av
karlkula12
Jag tror Tre Kronor tar brons. Ut i semin får nog anses som ett fiasko. Kanada och Tjeckien får nog gälla som förhandsfavoriter.
Finland har en svag trupp men man vet aldrig.
Semifinal är väl ganska vanligt för Tre skrönor, Att ta brons,silver eller att vinna mot Finland ses som ett VM guld numera.
Tror däremot inte, att Finländarna återupprepar Miracle On Ice 2019. Ny coach,en hel del debutanter i VM.
Men som du säger,man vet aldrig med dom heller.