Citat:
Ursprungligen postat av
Kokacola
Ja jäkla nära! Förstår att du är upprörd när ni höll på att torska mot Österrike

Österrike är en jäkligt vass nation för länder som Finland.
Simpel för oss Nationer som Sverige, Kanada, Usa och Tjeckien. 💪
Precis, Österrike är en vass nation mot era Tre Skrönor som ni verkar hålla som ensamt majestät inom världs hockeyn.
Simpelt för er... verkligen
Vad ska du svara med,om ni torskar?
Ska du böla som alla andra partiska hockey Svennebanan på tråden?