2025-05-08, 16:14
  #997
Medlem
Det blir att se morgondagens matcher i Globen live för mig. Ska bli minst lika kul att se hur arenan blev efter ombyggnationen.
Citera
2025-05-08, 16:46
  #998
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Tycker det var underhållande jag. Och vad jag minns skadade han inte någon mer än psykiskt och blåmärken.
Tjaa, han var ju ingen Murray men att kalla honom feg är ju bara fånigt.

Ska inte fastna för mycket på Kronwall nu, men kika på lite klipp och kolla hur många gånger hans skridskor lämnar isen och vissa där han träffar huvudet.

Sen hela grejen med att han backar in och skjuter fram sin röv är fegt och nästan larvigt gjort, enligt mitt tycke.
Citera
2025-05-08, 17:37
  #999
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ska inte fastna för mycket på Kronwall nu, men kika på lite klipp och kolla hur många gånger hans skridskor lämnar isen och vissa där han träffar huvudet.

Sen hela grejen med att han backar in och skjuter fram sin röv är fegt och nästan larvigt gjort, enligt mitt tycke.

Det var ju timingen som var hela tacklingen. Kunna backa, anpassa farten och träffa stenhårt som var hans signum. En och annan får på en sådan tackling men han gjorde det till en konstart - "KRONWALLED".

Huvudtackling alltid fel. Alltid!
Citera
2025-05-08, 18:56
  #1000
Medlem
Hur många kanadensare kommer att befinna sig i Stockholm den kommande tiden?
Citera
2025-05-08, 19:28
  #1001
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det var ju timingen som var hela tacklingen. Kunna backa, anpassa farten och träffa stenhårt som var hans signum. En och annan får på en sådan tackling men han gjorde det till en konstart - "KRONWALLED".

Huvudtackling alltid fel. Alltid!

Om det hade varit en finne som gjorde så där hade ni hatat på oss alla!
Citera
2025-05-08, 19:47
  #1002
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Om det hade varit en finne som gjorde så där hade ni hatat på oss alla!
Finnar är för starka för den manövern. Kan ju inte skicka upp motståndarna på läktaren liksom.
Citera
2025-05-08, 20:02
  #1003
Medlem
Kommer M.Nylander loss?
Citera
2025-05-08, 20:17
  #1004
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Kommer M.Nylander loss?

William Nylander är det du tänker på. Jag tror att han kan bli svår att lösa om Leafs - Panthers blir en lång matchserie som går till 7 matcher. Mycket pekar på att det blir en lång matchserie där just nu och en eventuell Game 7 spelas natten till 19:e maj, vilket är precis innan Sverige har sista gruppspelsmatchen.

Hallam är inte känd för att hålla platser öppna länge. Han värderar arbetsro och vill inte få en ny situation likt den som var 2023 när alla journalisterna frågade om Nylanders vara eller icke-vara mitt under pågående gruppspel. Synd dock, för Nylander är den x-factor som truppen hade behövt.
__________________
Senast redigerad av Grunkz 2025-05-08 kl. 20:35.
Citera
2025-05-08, 20:38
  #1005
Medlem
https://www.aftonbladet.se/a/bmvWye?utm_source=androidapp&utm_medium=share

4 platser öppna. Finns någon plan tro?
Citera
2025-05-08, 20:46
  #1006
Medlem
Fyra platser lämnas alltså öppna.
Citera
2025-05-08, 21:25
  #1007
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
William Nylander är det du tänker på. Jag tror att han kan bli svår att lösa om Leafs - Panthers blir en lång matchserie som går till 7 matcher. Mycket pekar på att det blir en lång matchserie där just nu och en eventuell Game 7 spelas natten till 19:e maj, vilket är precis innan Sverige har sista gruppspelsmatchen.

Hallam är inte känd för att hålla platser öppna länge. Han värderar arbetsro och vill inte få en ny situation likt den som var 2023 när alla journalisterna frågade om Nylanders vara eller icke-vara mitt under pågående gruppspel. Synd dock, för Nylander är den x-factor som truppen hade behövt.

Han kanske fått sig en tankeställare?
Citera
2025-05-08, 21:45
  #1008
Medlem
Jag tror Tre Kronor tar brons. Ut i semin får nog anses som ett fiasko. Kanada och Tjeckien får nog gälla som förhandsfavoriter.
Finland har en svag trupp men man vet aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in