2026-08-08, 14:25
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Hehe rätt komiskt att hans första video när han reste till Vietnam hette: ”Leaving Sweden to be a bodybuilder in Da Nang”

10 månader senare o han kommer tillbaka till Sverige som en klenfet liten blandmissbrukare. Bra jobbat mister 2%
Hahaha!!
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Skulle vara rolig video om han filmade på apoteket när han ska hämta ut det. Och kommer in med något skrynkligt papper med ett vietnamesiskt namn. Är Benjoo verkligen såhär korkad? Det är t.o.m. dumt för att vara honom.
Riktigt dum, vore episkt om det filmades ja Och om man fick se apotekspersonalens miner!
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Herregud! Den där kaggen är inte att leka med!
https://imgur.com/a/29vcfKu
Benjoo the Hutt!
Senast redigerad av Telepatisk 2026-08-08 kl. 14:36.
Citera
2026-08-08, 14:28
Medlem
Nu går Benjoo på en rant på sin tik tok om hur tjocka alla svenskar är

Vad tycker ni, är han själv i en position att kalla andra tjocka med tanke på klippet som läcktes på honom på båten?
Citera
2026-08-08, 14:35
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvilmeta500
Fyfan vad sjuk dröm jag hade.

Jag och benjoo hängde på stan i sthlm, gick runt och runt, tillslut hittade vi ett övergivet hotell, där inne fanns en bastu.

Han valde den vanliga bastun med en kamin medans jag stog utanför och försökte släcka nån jävla eld som härjade omkring på marken, hela rummet var skumt med massa maskiner och brädor på golvet.

Benjoo sitter i den lilla bastun det är som en stor metallkupa, mitt i allt så börjar hela skorstenen och skiten glöda, man ser hur skorstenen börjar smälta som metall gör när det når några tusen grader.

Jag ropar, kom ut förfan, han försöker öppna dörrjäveln men medans han öppnar den så smälter den samtidigt så det går inte att ta sig ut, han försöker vifta bort den smälta metallen för att ta sig ut.

Han ramlar då framlänges ner på marken där det glöder och är fullt med flytande metall, hela han är täckt av metall vid det här laget och han skriker medans han sakta stelnar.

Jag står där och kollar på han och fyller en hink med vatten som jag kastar på han men han var redan förstelnad omgiven av metall, sen går jag.

Helvete vilken konstig dröm.
Hahah jävlar vad sjukt! Du borde nog vistas mindre här nu när Benjoo till och med har börjat haunta dig i sömnen
Citera
2026-08-08, 14:36
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Nu går Benjoo på en rant på sin tik tok om hur tjocka alla svenskar är

Vad tycker ni, är han själv i en position att kalla andra tjocka med tanke på klippet som läcktes på honom på båten?
Låter som ren projicering från hans sida
Citera
2026-08-08, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Hahaha!!

Riktigt dum, vore episkt om det filmades ja Och om man fick se apotekspersonalens miner!

Benjoo the Hutt!
Magen är större än brösten som han alltid tränar i varenda video! Helt ärligt, Benjo ser ut som vilken svenne banan som helst, 7-4 jobb, tränar 2 dagar i veckan, äter vad som helst, och dricker öl på helgerna!
Man ska inte ge sig på saker man inte klarar av! Räckte det inte med att han faila brutalt i alla tävlingar han ställt upp i!? Han skulle envist forts kalla sig bodybuilder ändå! Hade respekterat honom om han sa sanningen istället, att han tar gear för att han älskar hur det får honom att känna sig!
Citera
2026-08-08, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Låter som ren projicering från hans sida
Ja om man jämför med asiater kanske. Men herregud Benjo lägg ner! Det största på hela din kropp är magen! Du är tunnhårig och har liten kuk! Dina ögon håller på o poppa ut likt dina downs jämlike. Låg begåvad och svagt handikappad, socialt Weird och cringe! Du är kritvit och dina tatueringar är det fulaste jag sett! Zigenar smycken, Hawaii skjortor eller 1 dollars t shirts med super tajta byxor eller morfars byxor, under det bär du lager 157 kalsonger! VARKEN BIKE, BIL ELLER KÖRKORT!
Finns MÅNGA svenskar jag hade föredragit framför dig!
Citera
2026-08-08, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Benjoo kan ju luras och göra tunnlar på sina motståndare med sin lilleputt fysionomi.

Han brottade ju ner en elev som var äldre än honom i skolan.
Ränderna går aldrig ur en bad boy.

Men kan nog bli tufft om han får en hel familj efter sig.
Benjo efter skänker nog hellre de pengarna än att konfrontera dom. Så pass lite balls har Benjo! Han påminner så mycket om en tjej till sättet vår lille Benjamin
Citera
2026-08-08, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Benjoo som var tvungen och fly från Sverige. Synd om honom. Han var tvungen och fly och bli en flykting i Vietnam för han inte fick ta testosteron och träna på gym i Sverige. Nu kommer han hem med ett recept på testosteron som han ska visa upp på alla gym han blivit portad på. Han kommer väl gå och vifta med receptet på stan framför polisen. Peka finger åt polisen och skrika FUCK THE LAW !!

Eller åka på sin motorcykel och spela Breaking the law. Och reta polisen.

I fought the law and the law won.
Hahahahaha Hahaha svimmar av detta inlägget
Citera
2026-08-08, 15:49
Medlem
Jag röker alltid en fet innan jag ska sätta på ett Benjo avsnitt. Blir så sjukt många goa garv åt den lille grabben!
Citera
2026-08-08, 16:39
Medlem
Ska bli spännande om cykeln med att döda sin egen engegament fortsätter, kanalen växer just nu, många tittare många nya kommentarer.

Kommer han låta det växa eller sätter han i bromsen snart och dödar all momentum igen med att blocka 90% av de som kommenterar som vanligt?
Citera
2026-08-08, 16:59
Medlem
Sjuk brist på självinsikt att prata om tjocka svenskar när han själv trycker fem påsar chips i en sittning.
Citera
2026-08-08, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Ska bli spännande om cykeln med att döda sin egen engegament fortsätter, kanalen växer just nu, många tittare många nya kommentarer.

Kommer han låta det växa eller sätter han i bromsen snart och dödar all momentum igen med att blocka 90% av de som kommenterar som vanligt?
Kanalen brukar alltid få ett uppsving om det händer en förändring, som flytt tex. Sen har han haft många "prata ut" videos på senaste, dom brukar iaf dra 2k+ visningar. 5k på videon när han "slutar med gear" trodde jag faktiskt skulle få fler tittare. Folk kommer vara intresserade av hans liv i Sverige i en vecka till. Sen går han med till standard 1500 tittare/video igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in