2026-08-06, 21:43
Medlem
Han skrev att han bara skulle mellanlanda i Sverige. Så får väll se hur länge han stannar kvar här. Tycker ju dock han skulle ha stannat kvar här. Köra på svenska igen och köra natty, börja gymma igen ordentligt. Försöka få tillbaka sina körkort. Göra lite hoj kontent. Träffa mr big och göra kontent med han. Dra iväg och käka lite osv så som han gjorde förr. Han hade nog både mått bättre och hans visningar osv hade gått upp igen. C
Citera
2026-08-07, 01:17
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Det är tyvärr inte nog med 1 år för att återhämta sig, något genetiskt freak skulle kunna göra det
Har vänner som kurat på hälften av det han tagit under ett par år, kommer ihåg speciellt en av mina vänner, han var på kåken i 1.5 år och när han kom ut efter det så hade han fortfarande inte återhämtat sig, efter en tung kur på låt säga 2 år så tar det ofta MINST lika lång tid att återhämta sig, 2-3 år

Kanske ska tillägga att det finns ju många hjälpmedel som kan skynda på det här något

Hjälpmedel hjälper tillfälligt. Bästa är och bara sluta och gå kall kalkon. Träna, äta och sova. Sova som jag borde göra nu. Men det här med sova gäller ju inte mig.

Din kompis som satt i fängelset levde inte ett bra liv för få igång egenproduktionen. Vill man få igång den får man faktiskt "jobba" för det.

Alltså man är inte nollad speciellt länge. Kroppen kommer tillverka testosteron. Men kanske i en mängd som en kvinna i början. Testosteron måste en människa ha.

Ok HCG är väl bra. Men inte clomid. Rena giftet.
Senast redigerad av PingPongZong 2026-08-07 kl. 01:23.
Citera
2026-08-07, 05:57
Medlem
Hehe rätt komiskt att hans första video när han reste till Vietnam hette: ”Leaving Sweden to be a bodybuilder in Da Nang”

10 månader senare o han kommer tillbaka till Sverige som en klenfet liten blandmissbrukare. Bra jobbat mister 2%
Citera
2026-08-07, 06:01
Medlem
Nån mer som tycker Benjoo börjar bli alltmer lik Mike Israetel? Fast utan stora muskler och massor av pengar. Men mkt av det andra sitter där. Kaggen, skallen, längden och naturligtvis den riktigt osköna auran av att dom tror att dom kan allt om träning
Citera
2026-08-07, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Hehe rätt komiskt att hans första video när han reste till Vietnam hette: ”Leaving Sweden to be a bodybuilder in Da Nang”

10 månader senare o han kommer tillbaka till Sverige som en klenfet liten blandmissbrukare. Bra jobbat mister 2%
Vilken jävla nolla han är.
Citera
2026-08-07, 10:35
Medlem
Citat:

Komiskt hur han i början av Vietnam verkade supermotiverad och gick runt på gatorna och frågade vart man köper ris och kyckling. Som att han tänkte gå all in på riktigt.
Sen bara några veckor in slutade han nästa träna helt och började blandmissbruka istället, hamnade på sjukhus osv 😂
Citera
2026-08-07, 10:41
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Nu tycker jag att ni är lite väl naiva. Benjoo kommer aldrig kliva av kurandet. Det är bara en rökridå så han ska slippa husis här hemma i Sverige. Det postade liknande videos i samband med att han fick oljor beslagtagna/bannad från gym.
Citera
2026-08-07, 11:50
Medlem
Citat:
Nån mer som tycker Benjoo börjar bli alltmer lik Mike Israetel? Fast utan stora muskler och massor av pengar. Men mkt av det andra sitter där. Kaggen, skallen, längden och naturligtvis den riktigt osköna auran av att dom tror att dom kan allt om träning

"titta på mig jag har fucking lyckats!"

- Benjoo 2026

Oj citerade fel, skulle vara:

Citat:

Citera
2026-08-07, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Komiskt hur han i början av Vietnam verkade supermotiverad och gick runt på gatorna och frågade vart man köper ris och kyckling. Som att han tänkte gå all in på riktigt.
Sen bara några veckor in slutade han nästa träna helt och började blandmissbruka istället, hamnade på sjukhus osv 😂

Med facit i hand så vet vi ju nu att han hade sparat mest pengar ifall han där i början, istället gick runt o frågade:
”Var finns dom billigaste chipspåsarna?”
😂😂😂😂
Citera
2026-08-07, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
"titta på mig jag har fucking lyckats!"

- Benjoo 2026

Oj citerade fel, skulle vara:

😂😂😂😂😂

Med gråten i halsen och ilska i blicken
Citera
2026-08-07, 14:36
Medlem
Vad tror ni om Benjoo som familjefar?
Det är ju hans högsta önskan - att bilda familj.

En iq befriad dopingtorsk som kör bil narkotikapåverkad.
Som tror att hans failade YouTube kanal som snittar 2k visningar per video ska kunna försörja hans familj.
Som tror att han kan ge wolverine stack till treåringar som skadat sig.

Tycker ni han är en trygg person som kan ta hand om barn?
Citera
2026-08-07, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Vad tror ni om Benjoo som familjefar?
Det är ju hans högsta önskan - att bilda familj.

En iq befriad dopingtorsk som kör bil narkotikapåverkad.
Som tror att hans failade YouTube kanal som snittar 2k visningar per video ska kunna försörja hans familj.
Som tror att han kan ge wolverine stack till treåringar som skadat sig.

Tycker ni han är en trygg person som kan ta hand om barn?

Absolut inte. Jag hade inte låtit Benjoo ta hand om min guldfisk ens

Benjoo är nog en snäll kille innerst inne, men han har en låååååååååååååång väg att gå på sin personliga resa, han kommer vara totalt bränd i huvudet i minst 10 år till. Jag tror väldigt mycket av Benjoos problem grundar sig i hans osäkerhet kring längden tyvvär, det är lite tragiskt faktiskt

Man kan se på en gång att han inte är den karaktären han försöker utge sig för att vara, han är inte en tuff alfahane som tjänar massa pengar osv, allt detta bullshit har blivit som hans sköld. Så om någon snackar skit om honom så kan han alltid säga, "men kolla på mina muskler, kolla på mina pengar osv" för verkligheten är för tung att acceptera

En familj är nog möjligt för honom också ja, men det kommer inte bli med en orörd 18 åring som han säger att han vill ha, det får nog bli med en avdankad 30 åring som har "lekt av sig" isåfall, och letar efter en beta provider, där kan Benjoo komma in. Han får alltså gå ner 100 steg i standarden, och det är han inte mogen nog att göra än på länge, han måste misslyckas om och om igen tills han förstår var han faktiskt står på marknaden först
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in