2026-08-08, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Undra om Benjoo är bra på att driva in en skuld?

Zigenaren verkar ju vara skyldig honom pengar nu och svarar inte i telefon. Han har ju looken, han har musklerna, han kan brottas

Om Zigenaren läser detta så säger jag bara watch out

Benjoo kan ju luras och göra tunnlar på sina motståndare med sin lilleputt fysionomi.

Han brottade ju ner en elev som var äldre än honom i skolan.
Ränderna går aldrig ur en bad boy.

Men kan nog bli tufft om han får en hel familj efter sig.
Citera
2026-08-08, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Benjoo kan ju luras och göra tunnlar på sina motståndare med sin lilleputt fysionomi.

Han brottade ju ner en elev som var äldre än honom i skolan.
Ränderna går aldrig ur en bad boy.

Men kan nog bli tufft om han får en hel familj efter sig.

1v1 så har inte Zigenaren någon som helst chans mot en alfa som Benjoo, Zigenarens fördel är att han ev kan mobilisera hela familjen/klanen i fighten, där snackar vi en arg Zigenar farsa, morsa, syrra, kusiner, ja listan blir lång, om alla anfaller Benjoo samtidigt blir det svårt för honom

Hur ska Benjoo kontra detta egentligen, då får han kalla in Zeb eller Mr Big
Citera
2026-08-08, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Vietnamesiskt recept är värdelöst. Spanskt hade fungerat bättre.

Har han fått recept på hormon optimering som man också kan få på recept. Då handlar det ofta om kanske 400mg testosteron i veckan. Det är för maximera prestation, välmående och vitalitet. Och inte behandla brist på testosteron som i Sverige. 50-70 nmol/L är ofta där man ser bäst resultat. Det är rejält prestationshöjande. Och det är ju meningen.

Och med ett sådan recept så kan det vara en hel del andra steroider med. Och... tillväxthormon. Insulin. Och till och med anavar... ANADROL, deca. Och vettefan allt som går och få recept på. Är inte som i Sverige.

Naturligtvis är det inte tillåtet i Sverige. Men i USA till exempel är det GALET.

Dr. Ty Vincent, M.D den mannen ska ni kolla upp. Han är GALEN.

Ok han är GALEN på riktigt. Det finns faktiskt material på hans egen plattform där 2 000–2 500 mg/månad anges som hans protokoll.

HELVETE. Hurfan kan man som läkare ta dessa doser?

Vincent skriver själv på sin nuvarande plattform att han anser att män bör experimentera med TRT tills totaltestosteron ligger över 2 000 ng/dL, och han säger att han personligen inte känner sig optimal förrän han ligger över 3 000 ng/dL.

Visst är det så.

En sak är sann i alla fall. Högdos testoteron är inte farligt alls. Blodvärden rubbas i princip inte på det.

Jag har experimenterat med allt från 100mg till 1500mg. Flera månader ibland. Inget händer. Alla värden inom referens, ofta till och med bättre än "natty".

Bra blodtryck, scannat hjärtat, scannat igenom hela kroppen fan 3 ggr under 10 års roidande nu.

100% safe.

Övriga steroider dock, det är där det börjar ske fuckade saker med blodvärdet.
Citera
2026-08-08, 08:36
Medlem
Zigenaren kommer få det tufft med benjoo iom att han kan brottas och är van vid att ta emot boxar utan att någonsin ha levererat en egen box

Hans liv blir bara mer o mer komiskt asså hahahah jag pallar snart inte mer 😂😂😂😂😂 ..alla kommentarer här inne får mig ibland att skratta så jag får ont i magen 😂😂😂😂
Citera
2026-08-08, 09:01
Medlem
Olle-Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Visst är det så.

En sak är sann i alla fall. Högdos testoteron är inte farligt alls. Blodvärden rubbas i princip inte på det.

Jag har experimenterat med allt från 100mg till 1500mg. Flera månader ibland. Inget händer. Alla värden inom referens, ofta till och med bättre än "natty".

Bra blodtryck, scannat hjärtat, scannat igenom hela kroppen fan 3 ggr under 10 års roidande nu.

100% safe.

Övriga steroider dock, det är där det börjar ske fuckade saker med blodvärdet.

Fast alla reagerar väl olika på testo? Alla har ju inte supergenetik och ett "slippa undan biverkningar kort" som dig och Benjo? Skulle säga att det är förenat med livsfara för gemene man att laborera med testo på egen hand.

Säger han det i videon att han har recept på testo? Kommer ju aldrig att funka i sverige. Det han får göra är ju att söka hjälp på vårdcentralen, säga att han fucked up och vill sluta med bola. Då kanske dom är snälla och ge honom TRT?
Citera
2026-08-08, 09:14
Medlem
Kan någon vara hygglig och förklara situationen med zigenaren? Jag orkade inte se hela videon. Har han hyrt ut sin bostad till en zigenarfamilj, eller vad?

Edit: OK - det verkar som att han har hyrt ut sin lägenhet under tiden han var i Vietnam till en zigenarfamilj och nu har denna familj inte betalat hyran?

Citat:
Ursprungligen postat av frikortet
Fyfan detta är varför jag älskar Benjo, en cycle som repeterar sig om och om igen.

Tungt blandmissbruk, korkade idéer, impulser, sedan slutligen en krasch och repeat om och om igen.

Top 2% kan inte sluta leverera! Tror ni han toppar 10k subs innan 2030?

Han är verkligen svagbegåvad. Hans högtflygande planer innan Vietnam var att han skulle öka med antalet subs enormt och kunna livnära sig på YouTube-pengar. Det gick ju jättebra. Vad ska han syssla med nu? Harva på med sin trötta YT-kanal hemma i Skåne? Hahahaha...
Senast redigerad av Treschow 2026-08-08 kl. 09:21.
Citera
2026-08-08, 10:31
Medlem
Längtar redan till nästa avsnitt när Benjo kommer prata om hur transportstyrelsen vägrar ge tillbaka hans körkort trots att han nu har ett vietnamesiskt recept på testosteron. Kommer va toppen.

Bubblare på när han försöker skaffa gymkort igen hos något av gymmen som kickat honom.

Dubbelbubblare på eventuell polis-interaktion.

Skatteverket får vi nog inget kul om förrän efter nästa deklaration typ. Men med tiden så.

Och allt kommer vara sån otrolig otur som bara drabbar honom helt magiskt och inte relaterat till hans egna beslut och ageranden.
Citera
2026-08-08, 11:25
Medlem
Har han aktiebolag eller enskild firma? Eller nägot överhuvudtaget?
Citera
2026-08-08, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benjoolore
Har han aktiebolag eller enskild firma? Eller nägot överhuvudtaget?

Han har en enskild firma med namn Benjoo Denz och OrgNr 951119-4392-00001. Företaget har F-skattsedel och är momsregistrerat.
Senast redigerad av jamtlanningen 2026-08-08 kl. 12:39.
Citera
2026-08-08, 12:48
Medlem
Fyfan vad sjuk dröm jag hade.

Jag och benjoo hängde på stan i sthlm, gick runt och runt, tillslut hittade vi ett övergivet hotell, där inne fanns en bastu.

Han valde den vanliga bastun med en kamin medans jag stog utanför och försökte släcka nån jävla eld som härjade omkring på marken, hela rummet var skumt med massa maskiner och brädor på golvet.

Benjoo sitter i den lilla bastun det är som en stor metallkupa, mitt i allt så börjar hela skorstenen och skiten glöda, man ser hur skorstenen börjar smälta som metall gör när det når några tusen grader.

Jag ropar, kom ut förfan, han försöker öppna dörrjäveln men medans han öppnar den så smälter den samtidigt så det går inte att ta sig ut, han försöker vifta bort den smälta metallen för att ta sig ut.

Han ramlar då framlänges ner på marken där det glöder och är fullt med flytande metall, hela han är täckt av metall vid det här laget och han skriker medans han sakta stelnar.

Jag står där och kollar på han och fyller en hink med vatten som jag kastar på han men han var redan förstelnad omgiven av metall, sen går jag.

Helvete vilken konstig dröm.
Citera
2026-08-08, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Kan någon vara hygglig och förklara situationen med zigenaren? Jag orkade inte se hela videon. Har han hyrt ut sin bostad till en zigenarfamilj, eller vad?

Edit: OK - det verkar som att han har hyrt ut sin lägenhet under tiden han var i Vietnam till en zigenarfamilj och nu har denna familj inte betalat hyran?

Zigenaren har även trashat hela lägenheten, bla förstört alla väggar, knäckt en marmor skiva, och allmänt levt upp till alla fördomar som finns om Zigenare, så han har alltså inte endast struntat i hyran utan är skyldig Benjoo ett betydligt större belopp

Benjoo är helt rasande och är på krigsstigen. Nu försöker Zigenaren smita undan och duckar Benjoos samtal och sms, detta är ju ungefär som att reta upp en sovande björn

Benjoo har sagt att om han inte svarar i telefon snart så kommer han kontakta Zigenar mamman, och om hon inte svarar heller så blir det hembesök.

Benjoo ska ha sina cash, punkt slut, annars får Zigenaren se på fan!
Citera
2026-08-08, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Zigenaren har även trashat hela lägenheten, bla förstört alla väggar, knäckt en marmor skiva, och allmänt levt upp till alla fördomar som finns om Zigenare, så han har alltså inte endast struntat i hyran utan är skyldig Benjoo ett betydligt större belopp

Benjoo är helt rasande och är på krigsstigen. Nu försöker Zigenaren smita undan och duckar Benjoos samtal och sms, detta är ju ungefär som att reta upp en sovande björn

Benjoo har sagt att om han inte svarar i telefon snart så kommer han kontakta Zigenar mamman, och om hon inte svarar heller så blir det hembesök.

Benjoo ska ha sina cash, punkt slut, annars får Zigenaren se på fan!

Hahahahaha! Han är verkligen en fullblodsidiot som hyr ut till sådana släkten. Som man bäddar får man ligga osv...

Detta kan verkligen bli en mycket spännande följartång på hans kanal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in