2026-09-01, 20:08
Medlem
Telepatisks avatar
Jag tror inte att alkisen är Zeb faktiskt, fast det var så rörigt att det inte gick att följa
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Roligt när Benjoo inte ville gå ner till stranden med Zeb. P.g.a. att det var bögigt.
Finns en del homoerotik mellan dem ändå.
Haha han lät så jävla arg också när han sa det, riktigt upp och ner i humöret nu
Citera
2026-09-01, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hahahahaha Hahaha Zeb beställer hem pizza för 250 spänn, lånade av Benjo! Lille Benjo surar och tar promenaden till affären för hans tråkiga kyckling!
Zeb leker med Benjo just nu. Han e sur en liten stund, men så fort Zeb ger lite uppmärksamhet och badar med honom, blir han glad som ett litet barn igen 😂

Haha jävla Zeb asså, beställer han hem pizza för 250kr som Benjoo får betala för? han måste ju beställt 2-3 pizzor och smällt i sig, så tjurar Benjoo iväg till affären, så jävla bra asså 😂

Det känns verkligen som en pappa-son relation, så fort Zeb ger Benjoo lite uppmärksamhet igen och tar med honom ner till stranden så är allt lungt igen

Undra var Macbooken är, om den är såld än

Betydligt mer underhållande content dock, fortsätter han såhär kanske hans kanal faktiskt börjar gå bra
Citera
2026-09-01, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag tror inte att alkisen är Zeb faktiskt, fast det var så rörigt att det inte gick att följa

Haha han lät så jävla arg också när han sa det, riktigt upp och ner i humöret nu
Nä man vet inte det var ett väldigt rörigt avsnitt! Men det fotot Zeb la ut på sin Instagram för ca 3 veckor sedan, innehöll MacBooken och ett glas vin bredvid.
Sen idag sa ju Benjo, att pengarna han lånar ut/investerar går till fel saker. Så jag drar iaf min parallell till att det handlar om Zeb.
Citera
2026-09-01, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Haha jävla Zeb asså, beställer han hem pizza för 250kr som Benjoo får betala för? han måste ju beställt 2-3 pizzor och smällt i sig, så tjurar Benjoo iväg till affären, så jävla bra asså 😂

Det känns verkligen som en pappa-son relation, så fort Zeb ger Benjoo lite uppmärksamhet igen och tar med honom ner till stranden så är allt lungt igen

Betydligt mer underhållande content dock, fortsätter han såhär kanske hans kanal faktiskt börjar gå bra
Japp tills han är pank! Vilket jag tror han kommer bli, han är så dum lillen. Och Då är inte Zeb intresserad av honom längre, och då blir det hem till Sverige och det tråkiga dagliga stålet!
Citera
2026-09-01, 21:10
Medlem
Citat:
Ja det var ju därför Benjo pröjsa en MacBook till Zeb.
Han skulle fixa massa agenter som skötte jobb åt dom o drog in cash utan att de skulle behöva lyfta ett finger! Du förstår vilket djupt hål Benjo satt sig i va?!

Det har jag missat.
Låter lite mer avancerat än att smälla upp en hemsida.
Antagligen scammar han Benjoo.
Citera
2026-09-01, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355

Den är nog såld för morgonsillen snart.
Citera
2026-09-01, 22:18
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Nä man vet inte det var ett väldigt rörigt avsnitt! Men det fotot Zeb la ut på sin Instagram för ca 3 veckor sedan, innehöll MacBooken och ett glas vin bredvid.
Sen idag sa ju Benjo, att pengarna han lånar ut/investerar går till fel saker. Så jag drar iaf min parallell till att det handlar om Zeb.
Jaha, ja, jag är övertygad om att pengarna han lånat ut var till Zeb och att hans "kontakt" som han varit så arg på är Zeb. Men jag tror inte att kontakten (Zeb) är samma person som den som bor i lägenheten (alkisen)

EDIT: Samt att det är Zeb som beställer hem mat för 250 kr.
Citera
2026-09-01, 22:19
Medlem
https://www.instagram.com/p/DcwS5axiCE5/?igsi=MXBydWE5Y3hhejdnZQ==

Hmmmm såg detta, tyckte det verkade lite intressant. Peak mot benjo kanske?
Citera
2026-09-01, 22:23
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incognitougglan

Låter väldigt troligt! Benjoo sa ju att senaste klippet där han träffar Zeb var inspelat under samma dag som när han kom dit, så 3 dagar sedan minst. Benjoo har väl säkert gnällt massa på Zeb och frågat om han kan betala tillbaka, och Zeb ser det då som att Benjoo inte litar på honom. Fast det är ju såklart enbart ett sätt Zeb använder i så fall för att slippa att betala
Citera
2026-09-01, 22:29
Medlem
Telepatisks avatar
Riktigt grova armar killen har:
https://youtu.be/ciW2tgJ4p6E?t=1841

Hur mycket väger han nu? 70-75 kg?
Citera
2026-09-01, 23:30
Medlem
HAHAH ja definitivt, kolla kommentarerna
Citat:
Ursprungligen postat av Incognitougglan

Citera
2026-09-01, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAHAHE1337
HAHAH ja definitivt, kolla kommentarerna

🤣🤣

Är hemma sedan en vecka tillbaka. Innebär detta att vi får se även Benjamin på hemmaplan nästa avsnitt? Köra dips på lokala lekparken och äta frysta eldoradobär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in