2026-08-11, 19:53
Medlem
Vill veta vad som hände mellan Erik och Benjoo! Erik verkade ju faktiskt jävligt cool
Citera
2026-08-11, 20:35
Medlem
Tråkigt avsnitt. Antingen cherry pickande han frågorna eller hittade på dem själv.
Citera
2026-08-11, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _användarnamn_
Vill veta vad som hände mellan Erik och Benjoo! Erik verkade ju faktiskt jävligt cool

Vad kan ha gjort Benjoo så upprörd egentligen? Måste varit en dispyt om antingen pengar, mat, steroider eller horor. Kanske en kombination av dessa
Citera
2026-08-11, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Var Erik gitarristen?

En annan sak tror ni verkligen många folk skriver att de ska "lösa Måns" till benjoo. Jag gissar på att det är 0 personer som skrivit så, eftersom det finns fan ingen som kommer och muckar på bob klippen. Tänker om det var "massor" av folk som var villiga att göra något åt Måns borde det finnas fler fans till Benjoo som tog kampen i kommentarerna i bob? Nu är det 0.

Det är väl folk som trollar honom i hans DMs och så tror Benjoo att det är folk som sitter som torpeder runt om i Sverige redo att klippa Måns åt honom, och att Benjoo sitter där som tyska räven med makten att beodra folk att ”fixa Måns” 😂
Citera
2026-08-11, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Tråkigt avsnitt. Antingen cherry pickande han frågorna eller hittade på dem själv.

Tyckte det kändes som det med lol, massa dö tråkiga frågor om retatutide. Kan ju bara vara ett ytterst fåtal som är så frälsta på den bantnings drogen som benjoo.
Citera
2026-08-11, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _användarnamn_

Jag undrar detsamma! Jag tror faktiskt att det är något Erik har gjort som Benjo inte varit ok med, kanske något i samband med något sexköp eller liknande, vem vet. Har alltid tyckt Erik framstått som lite creepy med en fasad utåt. Så förhoppningsvis får vi mer info
Citera
2026-08-11, 22:09
Medlem
Han beskriver att han är väldigt glad att träffa sin mamma och bröder igen i senaste videon men nämner inget alls om hans farsa? Det är typ som att hans farsa tappade allt värde för Benjoo efter han fick sin stroke?
Citera
2026-08-11, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paperhands-Phil
Jag undrar detsamma! Jag tror faktiskt att det är något Erik har gjort som Benjo inte varit ok med, kanske något i samband med något sexköp eller liknande, vem vet. Har alltid tyckt Erik framstått som lite creepy med en fasad utåt. Så förhoppningsvis får vi mer info

Med Benjoos svajande moral så måste det ha varit jävligt allvarligt isåfall.

Vad fan kan han ha gjort egentligen, han där Erik kanske är en riktig snuskhummer då, även med Benjoos standard
Citera
2026-08-11, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Han beskriver att han är väldigt glad att träffa sin mamma och bröder igen i senaste videon men nämner inget alls om hans farsa? Det är typ som att hans farsa tappade allt värde för Benjoo efter han fick sin stroke?

Benjoo kanske föraktar svaghet nu när han har så mycket Tren i blodet?

Hade inte förvånat mig, man blir ju ganska sinnesrubbad av bola, men av Tren i synnerhet
Citera
2026-08-11, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Tyckte det kändes som det med lol, massa dö tråkiga frågor om retatutide. Kan ju bara vara ett ytterst fåtal som är så frälsta på den bantnings drogen som benjoo.

Ja den är inte ens godkänt att använda för människor än. Så det är helt klart en risk att använda den.
Men sedan så bryr nog sig inte Benjoo nämnvärt när han pumpar in allt möjligt skit i röven.

T.ex. Tren.

Trenbolon är en mycket potent anabol androgen steroid som främst har använts veterinärt.
Citera
2026-08-11, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Benjoo kanske föraktar svaghet nu när han har så mycket Tren i blodet?

Hade inte förvånat mig, man blir ju ganska sinnesrubbad av bola, men av Tren i synnerhet

Ja han har blivit som ett djur. Men inte gris då.
Citera
2026-08-11, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Vad kan ha gjort Benjoo så upprörd egentligen? Måste varit en dispyt om antingen pengar, mat, steroider eller horor. Kanske en kombination av dessa

Det konstiga med Benjoo är att han lämnar ledtrådar lite här och där om saker.

Kanske är det ett strategiskt sätt att få mer tittare?

Man kan tycka att den som har sagt A får också säga B.

Men Benjoo kanske är nöjd med vilda spekulationer? Det är rätt komiskt med tanke på hur mycket haters han har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in