2026-08-08, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benjobanger1337
Sjuk brist på självinsikt att prata om tjocka svenskar när han själv trycker fem påsar chips i en sittning.

Allt för att känna sig överlägsen andra människor trots att han själv är lönnfet på 3 gram steroider, hur i helvete lyckas han 😂
Citera
2026-08-08, 21:34
Medlem
Varför kallar han sig själv en "valp" i senaste videon? Han är fan 30 år gammal?
Citera
2026-08-08, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Varför kallar han sig själv en "valp" i senaste videon? Han är fan 30 år gammal?
När det passar är han valp, i andra sammanhang passar det att var en OG i gymmet
Citera
2026-08-08, 22:29
Medlem
Citat:

Om man kollar på några videos för nåt år sedan så har han åldrats mycket.
Säkert därför han är nog med att påpeka sin ålder. Han ser äldre ut.

Steroiderna som åldrat honom.
Citera
2026-08-08, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Om man kollar på några videos för nåt år sedan så har han åldrats mycket.
Säkert därför han är nog med att påpeka sin ålder. Han ser äldre ut.

Steroiderna som åldrat honom.
Tur då att han är på resan till sin bästa fysik nånsin!
Citera
2026-08-08, 22:56
Medlem
Ljuger inte Benjoo lite när han skriver att han har 1000+ nöjda klienter på sin sajt?

Det måste ta slut på idioter som anställer honom tänker jag.
Citera
2026-08-08, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Tur då att han är på resan till sin bästa fysik nånsin!

Snarare resan till fettsugningskliniken.

Han kanske blir sponsrad av McDonalds eller den lokala pizzerian om han har tur.
Citera
2026-08-08, 23:21
Medlem
Citat:
Ljuger inte Benjoo lite när han skriver att han har 1000+ nöjda klienter på sin sajt?

Det måste ta slut på idioter som anställer honom tänker jag.

Var tvungen att gå in och kolla själv

Seriöst, tror han att någon skulle tro på detta? Han måste ju mena att han hjälpt 1000+ män genom sin Youtube kanal eller liknande, men det är sjukt vilseledande eftersom det står precis under "gå till kursen"

Känns som han medvetet försöker lura folk att tro att 1000+ pers har köpt hans kurs, men om någon påpekar det så ska han kunna säga att han inte sagt det ordagrant, utan han har bara skrivit "1000+ hjälpta män"

Det hade känts mer trovärdigt om han skrivit typ 130+ hjälpta män eller nåt, även fast jag inte tror ens att 20 pers har köpt hans överprisade steroid kurs 😂
Citera
2026-08-08, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Var tvungen att gå in och kolla själv

Seriöst, tror han att någon skulle tro på detta? Han måste ju mena att han hjälpt 1000+ män genom sin Youtube kanal eller liknande, men det är sjukt vilseledande eftersom det står precis under "gå till kursen"

Känns som han medvetet försöker lura folk att tro att 1000+ pers har köpt hans kurs, men om någon påpekar det så ska han kunna säga att han inte sagt det ordagrant, utan han har bara skrivit "1000+ hjälpta män"

Det hade känts mer trovärdigt om han skrivit typ 130+ hjälpta män eller nåt, även fast jag inte tror ens att 20 pers har köpt hans överprisade steroid kurs 😂

Kanske Zeb som drömt ihop den siffran.

Det roligaste med sidan tycker jag ändå är när det står.

Riktiga män. Riktig transformation.

Skrattar alltid när jag läser det. Vad menar han egentligen?
Citera
2026-08-08, 23:28
Medlem
Citat:

Undra hur länge man är en valp i Benjoos värld, var går gränsen, 35, 38, 45?

Känns som en coping mechanism bara för att han inte ska känna att han ligger efter någon annan i hans ålder som kanske köpt hus, skaffat familj och är mer framgångsrik än han själv, för påstår man att man fortfarande är en valp så måste man ju inte ha "figured life out" ännu, utan har lång tid på sig att prova sig fram fortfarande

Jag hade köpt argumentet om han var mellan 18-25 typ, men fan inte när man är 30 bast
Citera
2026-08-08, 23:32
Medlem
Citat:
Kanske Zeb som drömt ihop den siffran.

Det roligaste med sidan tycker jag ändå är när det står.

Riktiga män. Riktig transformation.

Skrattar alltid när jag läser det. Vad menar han egentligen?

Hela sidan är en enda stor meme

Den är ju totalt ai genererad, fake reviews, fake påståenden om att han hjälpt 1000+ män, dessa — långa ai streck överallt, direkt copy pastat från chatgpt, han är ju för lat för att ens dubbelkolla texterna innan han trycker på upload

Riktiga män. Riktig transformation. riktigt kul citat, skulle kunna tänka mig att Benjoo faktiskt skrev detta själv och att detta var hans enda bidrag till hemsidan, för det är så sjukt efterblivet att inte ens chatgpt kan ha skrivit det
Citera
2026-08-09, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Hela sidan är en enda stor meme

Den är ju totalt ai genererad, fake reviews, fake påståenden om att han hjälpt 1000+ män, dessa — långa ai streck överallt, direkt copy pastat från chatgpt, han är ju för lat för att ens dubbelkolla texterna innan han trycker på upload

Riktiga män. Riktig transformation. riktigt kul citat, skulle kunna tänka mig att Benjoo faktiskt skrev detta själv och att detta var hans enda bidrag till hemsidan, för det är så sjukt efterblivet att inte ens chatgpt kan ha skrivit det

Svårt att göra såhär bra komedi. Såhär skriver han om boken.

Boken som alla män borde fått läsa i skolan. Hur man optimerar prestation och den manliga kroppen!

Oändlig motivation
Effektiv träning
Discliplin
Testosteron, tillväxthormon och peptider

Boken är alltså så bra så den borde ingå i läromaterialet i skolan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in