Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Det är mer regel än undantag att deras handlingar förr eller senare kommer ikapp dem!
Jag väntar fortfarande på att mitt ex skall höra av sig!
Men... Om hon nu gör det, vad vill du då att hon ska säga eller göra ?
Hon har ju gjort bort sig och om det nu skulle bli ni igen så hade du förmodligen ändå bara gått på helspänn hela tiden, och bara vänta på att hon ska släppa nästa bomb i ansiktet på dig, och att vara orolig konstant är inte vidare kul. Det är inget bra förhållande.
Det enda som skulle vara lättande om hon ringer är att få höra hennes röst, och få veta hur hon mår och vad hon gör, och om hon saknar dig lika mycket som du saknar henne. Men skulle du seriöst palla att få reda på att den mannen hon dejtade bakom din rygg nu är hennes nuvarande pojkvän ? Att hon gått vidare utan några bekymmer och du ligger i fosterställning och kollar gamla foton på er.
Det gör förbannat ont men vissa saker är bäst att lämnas orört. jävligt starkt att inte du ringer iallafall, det pallade inte jag med.
Det låter sjukt men jag hade så vansinnigt svårt att släppa kvinnan som spottade mig i ansiktet, och ju mer jag fick reda på desto sämre mådde jag...
Jag har varit där du är nu.