Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-09-05, 18:06
Medlem
xallos avatar
Som jag tidigare sagt så umgås jag väldigt ofta med hennes äldre syster och syterns man, därför får jag lite insiderinformation.
Och jag vet att det finns massor med känslor kvar även från hennes sida, frågan är bara hur länge?

Det har nu gått exakt 2 månader sen jag bröt kontakten och jag funderar lite kring när det kan vara läge att höra av sig!
Min poäng är att det är möjligt att det aldrig blir vi igen, men jag tänker fan inte ge upp kvinnan jag älskar bara sådär heller!

Missförstå mig dock inte, jag är varken naiv eller dum! Men faktum kvarstår, folk återförenas titt som tätt och här vet jag att det finns en chans, om än aldrig så liten! Och jag vet också genom hennes mor att hon ringde hem i tårar för bara en månad sen för att hon saknade mig!
Anledningen till att våran relation tog slut var inte brist på kärlek osv utan det faktum att hon kände tvivel!

Jag har ju liksom inte så mycket att förlora, värdigheten? Knappast, det här är ingen tävling i prestige!

Hennes syster och hennes syters man gjorde slut och bröt all kontakt under 3 månader, idag är de gifta och har barn!

Det finns två sidor på varje mynt, antingen skiter man i det eller så ger man det allt man har innan man ger upp! Jag tillhör ju som sagt de utpräglade romantikerna och tänker med hjärta isf hjärnan.
Hon är borta men jag håller fortfarande dörren åtminstonde på glänt!
Det betyder dock inte att jag inte träffar andra!
Citera
2006-09-05, 18:27
Medlem
>>Gåtan<<s avatar
Ring då!

Känn av henne lite och om hon verkar på, föreslå ni ska träffas.
Citera
2006-09-05, 18:44
Medlem
DanSnows avatar
Du kanske skulle prova att hinta till hennes systers man att du träffat någon som du dejtar (oavsett om det stämmer eller ej). Det om något brukar få fart på kjoltygen.
Citera
2006-09-05, 18:52
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanSnow
Du kanske skulle prova att hinta till hennes systers man att du träffat någon som du dejtar (oavsett om det stämmer eller ej). Det om något brukar få fart på kjoltygen.

Hahaha! Japp, nästa gång han äter middag med svärföräldrarna så skall han plantera detta, det kom vi överrens om över en öl förra helgen!

Det finns ingenting som får fart på kjoltygen på samma sätt som känslan att något kanske glider dem ur händerna, att känna flåset i nacken är bra för dem!
Citera
2006-09-05, 20:02
Medlem
Sanningen kommer från Dan Snow, tjejer vet inte ens själva hur de fungerar så lyssna inte för mycket på det där.
Truxa: Lyssna på ditt hjärta. Om du MÅSTE ta varenda ynka molekylisk chans att få tillbaka henne, gör det. Folk gör sjuka saker in the name of love..
Citera
2006-09-05, 20:06
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Sanningen kommer från Dan Snow, tjejer vet inte ens själva hur de fungerar så lyssna inte för mycket på det där.
Truxa: Lyssna på ditt hjärta. Om du MÅSTE ta varenda ynka molekylisk chans att få tillbaka henne, gör det. Folk gör sjuka saker in the name of love..

Jag tänker också ta den molekyliska chansen!
Citera
2006-09-05, 20:09
Medlem
Anemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jag tänker också ta den molekyliska chansen!

Gör dig i stället oemåtståndlig på avstånd. Annars verkar du desperat, trots frånvaron av kontakt.

Av din historia att döma, är hon inte säker på om hon har gjort rätt beslut. Avvakta, och var förberedd på en besvikelse som knackar ned dig i skorna och förpassar dig till en två år lång nattsvart depression, färgad av billig whisky, förnedring och skäggstubb.
Citera
2006-09-05, 20:16
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anemi
Gör dig i stället oemåtståndlig på avstånd. Annars verkar du desperat, trots frånvaron av kontakt.

Av din historia att döma, är hon inte säker på om hon har gjort rätt beslut. Avvakta, och var förberedd på en besvikelse som knackar ned dig i skorna och förpassar dig till en två år lång nattsvart depression, färgad av billig whisky, förnedring och skäggstubb.

Jag är redan i den nattsvarta depressionen, det kan bara gå uppför nu!
Billig whiskey har aldrig varit min melodi så det är lugnt, pengar har jag! Det är kvinnan jag saknar!
Citera
2006-09-05, 20:26
Medlem
Anemis avatar
Citat:
Jag är redan i den nattsvarta depressionen, det kan bara gå uppför nu!
Billig whiskey har aldrig varit min melodi så det är lugnt, pengar har jag! Det är kvinnan jag saknar!

Vad är en depression, om den ackompanjeras av dyr whisky?
Det handlar om att nå bottnet, inte om att leva highlife lite småledsen.

Tänk dig en man som får syn på en bil med det underfundiga klistermärket "pengar gör en inte lycklig-men jag gråter hellre i en Jaguar än i en buss" och genast sparkar sönder alla bilens rutor medan han mässar mantrat DET-HAR-INGEN-JÄVLA-SKILLNAD.

Skicka åtminstone inga blommor. Skicka en död örn för att visa vad hon har gjort åt dig.
Blommor signalerar uppskattning, döda örnar symboliserar någonting som är närmare din situation.
Citera
2006-09-05, 20:41
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anemi
Vad är en depression, om den ackompanjeras av dyr whisky?
Det handlar om att nå bottnet, inte om att leva highlife lite småledsen.

Tänk dig en man som får syn på en bil med det underfundiga klistermärket "pengar gör en inte lycklig-men jag gråter hellre i en Jaguar än i en buss" och genast sparkar sönder alla bilens rutor medan han mässar mantrat DET-HAR-INGEN-JÄVLA-SKILLNAD.

Skicka åtminstone inga blommor. Skicka en död örn för att visa vad hon har gjort åt dig.
Blommor signalerar uppskattning, döda örnar symboliserar någonting som är närmare din situation.

Det har du rätt i, dock kan ju blommor få henne att komma ihåg vad hon missar!
Citera
2006-09-05, 20:50
Medlem
DanSnows avatar
Citat:
Det har du rätt i, dock kan ju blommor få henne att komma ihåg vad hon missar!

Neeej. Nej, nej nej! Hon gör gud-vet-vad med en annan snubbe och nu vill du belöna henne med blommor? Det är i princip samma sak som att ge hundgodis till din pudel när den precis har skitit på finaste mattan.

Jag inser att du kanske saknar henne så du blir tokig, men det där är inte rätt sätt. Trust me on this one.
Citera
2006-09-05, 21:03
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanSnow
Neeej. Nej, nej nej! Hon gör gud-vet-vad med en annan snubbe och nu vill du belöna henne med blommor? Det är i princip samma sak som att ge hundgodis till din pudel när den precis har skitit på finaste mattan.

Jag inser att du kanske saknar henne så du blir tokig, men det där är inte rätt sätt. Trust me on this one.

I know! Men jag vet också att hon inte har gjort något med den andra snubben, det skulle isåfall ha hänt nu under tiden det varit slut och då har jag knappast med det att göra!
Det är inte så att jag har legat hemma och tillfredställt mig själv under den här tiden heller!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in