2009-04-20, 11:16
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonbonge
Hur går det för dig Trillaomkull? Några framsteg? 

Jo det skulle jag nog vilja påstå, gråter inte så ofta och får inte extremt djupa "attacker" lika ofta.
Har börjat göra fullt med positiva saker vilket har hjälpt mig, tränar gym 3ggr/veckan, motionerar, träffar nya människor, planerar resor, framtid, har tagit upp intressen som musik på högre nivå etc.
Det som nog plågar mig mest nu är minnena, minnen från alla de miljoner, sjukt underbara stunder vi haft ihop. Alla resor vi har gjort etc.
Ett minne som sitter som en betongklump i huvudet som gör så ont är när vi träffades i början för några år sen. Stack ifrån företagsfesten vi var på och satte oss på en gräsmatta med en flaska vin, bara hon och jag för vi ville vara i fred. Vi var så otroligt kära och det vi hade var så "rent", extrem kärlek och inga som helst "svärtningar" på förhållandet. När vi satt och bara såg varandra i ögonen och jag såg så klart att den människa jag var så otroligt kär i hade samma kännslor som mig (ni vet nog vad jag pratar om). Alla resor vi gjort runt världen sitter på näthinnan varje dag, varje morgon jag vaknat upp och vi vart så ottroligt kära (även i slutskedet) sitter kvar. Sista natten vi sov ihop och somnade gråtandes för att vi var (fortfarande är) så kära men det fungerade inte. Våra framtidsplaner vi så ofta satt och målade upp med barn etc.
Nyårsafton då vi smet iväg från festen som var ute i en skog, satt och tittade på stjärnorna hon och jag och pratade om vår framtid.
Jag saknar alla små egenheter vi hade, intern humor så lixom bara vi fattade. Den här kännslan att kunna sitta mitt i ett främande land/stad och titta på folk och bara känna att vi hade varandra så djupt så ingenting annat spelade någon roll, vi var sjukt starka ihop (man känner sig ju lixom som en över-människa/över-par vid sånna tillfällen)
Usch nu försvinner jag iväg känner jag, men det vi haft har vart av absolut djupaste sortens kärlek (och är fortfarande då det inte tog slut pga. brist på kännslor). Vi bode ihop i ca. 2 år och än idag sover jag bara på "min" sida av sängen och det första jag gör varje morgon jag vaknar är att se om hon är där.
blä, usch och fy vad jag saknar min lilla älskling, min första riktiga kärlek, min första själsfrände.
Något jag också är rädd för är att mitt x var faktiskt riktigt riktigt fysiskt snygg och nu har jag satt "ribban" där efter. Jag vet att utsidan igentligen inte spelar någon roll men det är som att det satt sig en ribba inom sig att man inte låter sig nöja sig med annat än bättre. (detta lär ju säkert bara vara tankar jag har nu).
Fan morgonbonge du får inte fråga mig sånt här, jag spinner loss som en grävmaskin med kännslor och text

Hur är det själv?
Edit: Sen känner man sig som världens mest ensamma människa. Inte gör det saken bättre att vi flyttade till ny stad precis innan det tog slut..
Senast redigerad av trillaomkull 2009-04-20 kl. 11:41.
Senast redigerad av trillaomkull 2009-04-20 kl. 11:41.