Citat:
Ursprungligen postat av Filato
jag råkade ut för människor som hatar mig tills jag tar livet av mig pga att jag skoja med dem på ett sätt dem inte tålde då dem förutsäger sig veta o kunna allt bättre än mig så dem straffar mig direkt när man säger ifrån eller överglänser deras intellekt med simpla saker som gör dem väldigt förbannade och reagerar som en psykopat direkt då hjärnan kokar över på dem , ett sätt att testa är att göra personen till åtlöje snabbt och sedan ta över "makten" han känner sig då mindervärdig och psykopatiska dragen visar sig snabbt även om du bara skämtar men det hajar inte dem alla tro mig.
Har jag fel där eller stämmer det med din forskning =)
Åkte på stryk så det räcker för att dem skulle visa mig en läxa så att dem kunde ställa sig över mig igen vilket bara en psykopat kan göra med våld å annat eller har jag fel där också , dem ger sig aldrig förens dem tröttnat eller är nöjda med att veta själva att nu kan dem inte göra mera än så här killen är helt sönder psykad och slagen osv. ?
Det där är bullies, mobbare.
Mobbare mobbar för att de har lågt självförtroende och själva blivit mobbade. Så nej, jag tror inte att de nödvändigtvis är psykopater. Men visst, empatiskt störda ja. Men de är unga. Folk mognar.
Ge dig inte in i en kamp med en psykopat om du inte är jävligt tuff rackare själv och är medveten om att du kan få betala ett högt pris.
Det du kan göra, om du vågar, är att plocka dem en efter en. Men bara om du tror att de backar sedan. De flesta gör det, även psykopater. Gissar jag i alla fall. Jag hamnade i konflikt med en person som hade bordeline med psykopatiska drag än gång. Jag markerade tydligt och han sprang iväg och "grät ut" för en annan person som han sedan försökte använda emot mig. Men en renodlad psykopat lär agera annorlunda. Min erfarenhet är han kan ha svårt att förstå att du menar allvar. Glöm inte, psykopater känner inte ångest eller rädsla på samma sätt som normala människor.
Annars, vänd dig till polis, föräldrar, vänner, kurator, socialtjänst etc. Det blir bättre när du blir äldre. Gläds åt att mobbarna oftas blir loosers.