2009-08-11, 15:12
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det är kanske inte så konstigt att vissa lägger ner timmar på att bevaka sin partners liv på Facebook.

Själv är jag inne på sajten när jag har tid, oftast kvällstid då jag uppdaterar min profil-sida.
Då brukar det smälla till, en efter en ploppar upp och vill chatta med en. Jag har mycket trevliga vänner och det är trevligt att diskutera med dom. Det är både manliga och kvinnliga. Många av dom är i förhållanden vilket går att se på profiltexten.

Man diskuterar allt möjligt, om jobb, förhållanden, fritid osv osv. Men en liten del drar sig inte för att testa hur långt man kan vidga sina gränser i förhållandet. När jag får frågan om jag inte har lust att komma och ta en kopp kaffe hos kvinnan jag chattar med, så undrar jag om det är just att sitta och fika med en trevlig person de är ute efter? Några går lite längre och erbjuder en att sova över hos dom om jag skulle råka befinna mig i den staden vid något tillfälle. Det har även hänt att någon erbjudit mig att komma över direkt och ha en trevlig intim stund. En annan kvinna fick för sig t.o.m att vi var ett par, då skämtar inte jag. Men det var någon skruv som saknades där tror jag.

Vad är det får några att ta såna steg? Kan det vara att de vill testa och kolla hur långt man är beredd att gå, eller det kanske är spänningen i sig som lockar fram lusten, att chatta med en person som man inte har en aning om vem det är och fantiserar hur det skulle vara att......just det.

Nu kommer säkert vissa manliga läsare här på bloggen i förhållanden bli lite nervösa och gå in och titta på om deras respektive är vän med mig på Facebook. Men de behöver inte inte vara oroliga för jag har världens bästa tjej och skulle aldrig riskera något för att förlora henne. Är ingen otrohetskille heller för den delen

Nej den lille kvartsfiguren är nogen en hyvens kille.

Moahahaha......
Citat: Nu kommer säkert vissa manliga läsare här på bloggen i förhållanden bli lite nervösa och gå in och titta på om deras respektive är vän med mig på Facebook.

Han måste komma ihåg...han har lägrat Patsy som flått honom på i princip allt...att det sedan finns några sinnesförvirrade, desperata 15-minuters ragg därute säger inte att flertalet av de kvinnor han ser på Facebook vill hamna under hans flottiga bringa!

Wow, han är ingen otrohetskille...nä otroheten sköter hans ragg om så bra så!
Citera
2009-08-11, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant
ANVÄNDER, heter det. Ni skriver som lågstadiebarn.
Förstagluttare heter det.
Och hade nog en anka som gillar att vara ute i svängen i tankarna....
Citera
2009-08-11, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Förstagluttare heter det.
Och hade nog en anka som gillar att vara ute i svängen i tankarna....
Jag gillar annars andvändning, änder är grymma.

Var Fadde "mediekåt" på samma sätt innan Bionda? Om inte, skulle man kunna säga att Linda skapade Fadde?

Jag hade väl aldrig hört talas om honom före Linda men jag är heller inte Stockholmare så jag vet inte om han glassat runt i lokalmedier eller så.
Citera
2009-08-12, 12:49
Medlem
Tagelapas avatar
VESSLAN driver hejdlöst med Fadde på sin blogg. Det är tecknade situationer som är riktigt roliga mellan varven.
Citera
2009-08-12, 15:27
Medlem
MaeWests avatar
Jag har ryktesvägen fått reda på att vår käre flödder jobbar olagligt.
VAD exakt jobbar han som?

Om han ska knäcka extra som bodyguard åt den där tjejen, så är det nog läge att de som anlitar honom tänker om!
Citera
2009-08-12, 15:44
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag har ryktesvägen fått reda på att vår käre flödder jobbar olagligt.
VAD exakt jobbar han som?

Om han ska knäcka extra som bodyguard åt den där tjejen, så är det nog läge att de som anlitar honom tänker om!

Bodyguard .....my ass. Den där jävla fåntratten duger väl inte till sådant. Han är ju en fegis efter vad det verkar. Gnäller om hot om våld. Sådant som taxichaufförer/busschaufförer/vårdare o s v får höra vareviga dag.
Springer väl hem till stoet i Rättvik och får tröst stup i kvarten. Det är nog mer karl i henne

Men det vore liiiiiiite kul om han kunde vara snäll och åka dit för någonting mera som spädde på den dom han redan har
Citera
2009-08-12, 15:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Bodyguard .....my ass. Den där jävla fåntratten duger väl inte till sådant. Han är ju en fegis efter vad det verkar. Gnäller om hot om våld. Sådant som taxichaufförer/busschaufförer/vårdare o s v får höra vareviga dag.
Springer väl hem till stoet i Rättvik och får tröst stup i kvarten. Det är nog mer karl i henne

Men det vore liiiiiiite kul om han kunde vara snäll och åka dit för någonting mera som spädde på den dom han redan har

Det kan han faktiskt göra. Så fort han leker personskydd åt något popsnöre så jobbar han olagligt. Men det krävs att någon påpekar det för rätt instans.

Att någon skickar en länk på Flödders blogg till rätt person på länsstyrelsen, kanske?

Jag hoppas verkligen att fru morgonrock skriver ett äktenskapsförord. För inte är det väl för hennes skönhets skull som flödder valt henne? Jag tror nog att hennes matriella tillgångar var en bidragande orsak till Flödders kärlek!
Citera
2009-08-12, 15:58
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Det kan han faktiskt göra. Så fort han leker personskydd åt något popsnöre så jobbar han olagligt. Men det krävs att någon påpekar det för rätt instans.

Att någon skickar en länk på Flödders blogg till rätt person på länsstyrelsen, kanske?

Jag hoppas verkligen att fru morgonrock skriver ett äktenskapsförord. För inte är det väl för hennes skönhets skull som flödder valt henne? Jag tror nog att hennes matriella tillgångar var en bidragande orsak till Flödders kärlek!

Nä mycket skönhet var det inte fråga om där. Senaste kortet han lagt ut på henne på bloggen är så man får tuppjuck. Kort kjol och bh. I olika mönster. Mystiska mönster. Jävligt fula mönster. Så håller hon så käckt i ett ridspö och Fadderullanlej börjar fjönsa om att han hålls i strama tyglar eller något ditåt. Det är då man önskar att man aldrig någonsin gått in på hans skitblogg.
Men nu har han dottern där och "arbetar" samtidigt som han kopplar av och njuter av friden.
Och där svävade jag iväg från det jag egentligen skulle skriva *S*.......
Citera
2009-08-12, 17:40
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
... Jag hoppas verkligen att fru morgonrock skriver ett äktenskapsförord. För inte är det väl för hennes skönhets skull som flödder valt henne? Jag tror nog att hennes matriella tillgångar var en bidragande orsak till Flödders kärlek!
Att döma av morgonrocksbilden lär det vara de enda tillgångar hon har...
Citera
2009-08-12, 17:46
Medlem
Tagelapas avatar
Dagens Fadderullanblogg:

Jag har mockat alla hästhagar idag.
Susanne tycker att jag är så duktig så, som hittar så mycket skit även i det höga gräset

Hon tycker även att jag borde skaffa visitkort med titeln: Första skit-letare

Skit ska skit ha!!

Ja jävlar......
Citera
2009-08-12, 20:28
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:

Jag har mockat alla hästhagar idag.
Susanne tycker att jag är så duktig så, som hittar så mycket skit även i det höga gräset

Hon tycker även att jag borde skaffa visitkort med titeln: Första skit-letare

Skit ska skit ha!!

Ja jävlar......

Den största skiten fanns bakom grepen!
Citera
2009-08-12, 20:30
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Va fan hände med hans hemsida som skulle vara online i Måndags? Men det är klart han sa inte vilken Måndag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in