2011-11-30, 01:21
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunvald.Beck
Haha

Jag fick faktiskt en känsla igår av att den gode Fadde vill knäppa Linda (Rosing) på näsan genom att bröla ut " Linda, vill du gifta dig med mig"

Allt det han vräker ur sig i expressen har han ju till 99% redan sagt till Linda Rosing, att sen upprepa samma vals till Linda Kungsholmen låter märkligt.

Det är absolut inget fel eller ens konstigt med att älska flera kvinnor under sin livstid men i Faddes fall ringer alla varningsklockor högt

Jo helt klart, men varför lär sig inte dessa kvinnor nånting? Dessa blonderade racerbanor lovar ju att gifta sig med den här pajasen i nöd och lust, fastän han har miljonskulder. Men men, det går ett tag i kändisvärlden, sen ligger dom där med utslitet venusberg och skulder upp över öronen.
Citera
2011-11-30, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Jo helt klart, men varför lär sig inte dessa kvinnor nånting? Dessa blonderade racerbanor lovar ju att gifta sig med den här pajasen i nöd och lust, fastän han har miljonskulder. Men men, det går ett tag i kändisvärlden, sen ligger dom där med utslitet venusberg och skulder upp över öronen.

Utslitet venusberg ?

Var det inte Fadde som var förlovad med Susanne Brännemo 2009 och sa exakt samma saker som han nu säger till Linda Ros.....FÖRLÅT Linda Kungsholmen

http://www.expressen.se/noje/extra/1.1634475/fadde-darwich-kar-i-susanne-brannemo

Det blir många utslitna venusberg med åren för den gode Fadde
Citera
2011-11-30, 03:11
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunvald.Beck
Utslitet venusberg ?

Var det inte Fadde som var förlovad med Susanne Brännemo 2009 och sa exakt samma saker som han nu säger till Linda Ros.....FÖRLÅT Linda Kungsholmen

http://www.expressen.se/noje/extra/1.1634475/fadde-darwich-kar-i-susanne-brannemo

Det blir många utslitna venusberg med åren för den gode Fadde

Ja man kan ju undra vad han har som en annan inte har. Men å andra sidan så skulle jag inte i
hela helvetet stöta på såna här kvinnor som Linda och Linda och Linda och allt vad dom heter som
endast har en sak i hövvet, nämligen att bli kända och synas även om karln är ett kräk med skulder upp över öronen. Nix, såna megahoror får vara för mig!
Citera
2011-11-30, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja man kan ju undra vad han har som en annan inte har. Men å andra sidan så skulle jag inte i
hela helvetet stöta på såna här kvinnor som Linda och Linda och Linda och allt vad dom heter som
endast har en sak i hövvet, nämligen att bli kända och synas även om karln är ett kräk med skulder upp över öronen. Nix, såna megahoror får vara för mig!

Fadde är en kändis (C-laget), många kvinnor är kändiskåta.

Fadde fick brudar självklart långt innan han blev allmänt känd tack vare sitt jobb som dörrvakt och då speciellt som vaktchef på Spy bar.

Skriver tidningarna om denna fifflande filur så är det ganska självklart att en del halvgalna kvinnor blir våta i underbyxorna.

Skulle Fahid bara vara kebab-Fadde (en flottigare variant av Malak i Mitt stora feta syrianska bröllop) i någon random förort ståendes i ett gatukök med skitigt förkläde så kan du vara helt säker på att kvinnorna INTE skulle jaga honom.

Mvh
Senast redigerad av Gunvald.Beck 2011-11-30 kl. 13:43.
Citera
2011-12-01, 20:43
Medlem
erp.bs avatar
Från Faddes blog.

"Jag har fått en ny stor beundrare!

Malin Wollin, en fotbollsfru, Aftonbladets största krönikör, har Sveriges största blogg och kvinnan som vet bäst, är numera en av mina absolut största beundrare.

Jag känner mig så smickrad och hedrad att få vara med i hennes spalt i dagens tidning.

Tack tack tack Malin, du har gjort min dag."

http://fadde.kroppsnytt.se/?p=2738

Har han kapacitet till självironi, eller fattar han inte vad hon skriver?
Citera
2011-12-01, 20:59
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Från Faddes blog.

"Jag har fått en ny stor beundrare!

Malin Wollin, en fotbollsfru, Aftonbladets största krönikör, har Sveriges största blogg och kvinnan som vet bäst, är numera en av mina absolut största beundrare.

Jag känner mig så smickrad och hedrad att få vara med i hennes spalt i dagens tidning.

Tack tack tack Malin, du har gjort min dag."

http://fadde.kroppsnytt.se/?p=2738

Har han kapacitet till självironi, eller fattar han inte vad hon skriver?
Ironi fattar inte blattar eller negrer.
Så det är nog bara att han inte fattar.
Citera
2011-12-01, 21:13
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Ironi fattar inte blattar eller negrer.
Så det är nog bara att han inte fattar.

Spelar nog ingen roll vad krönikörer eller bloggerskor skriver om Fadderullan.
Årets eksem, årets varböld, årets hallick, årets minikuk, årets fifflare, årets rumpknullare,
årets langare, årets megabög m.m.

Nej han skulle ta åt sig allt och publicera det på sin blogg.
Så jävla tokig är han den snedtända människan.
Senast redigerad av P55 2011-12-01 kl. 22:03.
Citera
2011-12-01, 21:35
Medlem
Fadde? Trodde han var gay. Har sett honom rumphuggas med Persbrandt....
Citera
2011-12-01, 22:05
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratArsle

Spelar nog ingen roll för den pajasen, hål som hål, bara det ger publicitet. Kanske dags för Aftonbladet att köpa sig en intervju av honom för 500 spänn och så får dom reda på vad han hade för sig med Persbrandt.
Citera
2012-01-17, 07:29
Medlem
Frågan är hur Vimal och Spybar vågade fucka Fadde. Med tanke på Jahan Darwich...
Citera
2012-01-17, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratArsle
...Är det verkligen sant...??...Att Micke-Picke har en sådan dålig smak....
Citera
2012-03-08, 13:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Det har varit jävligt tyst om denna herre ett tag nu, har karln återvänt till sitt gamla hemland Syrien för att kämpa för folkets frihet eller vad ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in