2009-08-12, 21:04
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa

Jag har mockat alla hästhagar idag.
Susanne tycker att jag är så duktig så, som hittar så mycket skit även i det höga gräset

Hon tycker även att jag borde skaffa visitkort med titeln: Första skit-letare

Skit ska skit ha!!

Ja jävlar......

Tja...han fann ju Patsy Trosing som sänkte honom rejält i skiten.......
Citera
2009-08-12, 22:26
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Va fan hände med hans hemsida som skulle vara online i Måndags? Men det är klart han sa inte vilken Måndag

Enligt hans sunkiga blogg skulle den varit klar idag men det var den inte *S*. Så nu ska den bli klar i morgon......

Voj voj voj det blir nog bara en fingertutt......eller en hög skit
Citera
2009-08-14, 19:38
Medlem
Tagelapas avatar
Enligt dagens Fadderullanblogg:

...så är han och Vanessa på väg med tåg mot Stockholm igen. Fadde skall ägna helgen åt att vara ledig från det s k arbetet och istället umgås med sina barn. Hur många har han egentligen?
När han for var det en fiiiin bild på honom och ryttarinnan. Han hade större tuttar än hon på bilden *S*.
En annan bild visade Fadde när han överlämnade sin bok till tanten ifråga.
Herregud.....vilken skitpresent att få
Citera
2009-08-14, 19:41
Medlem
Tagelapas avatar
Och förresten.....

....tanten han håller sig med har en otroligt dålig klädsmak. Illasittande kläder som dessutom är i riktigt ruggiga färger och mönster.
Hon kanske kan ta hjälp av Fadderullans X som jobbar i klädbutik. Få lite smak- och stilråd.
Citera
2009-08-15, 08:15
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
En annan bild visade Fadde när han överlämnade sin bok till tanten ifråga.
Herregud.....vilken skitpresent att få

hahaha tänkte precis samma sak. VEM ger sin egen bok till ngn så där?? förutom han då
Citera
2009-08-15, 08:27
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
hahaha tänkte precis samma sak. VEM ger sin egen bok till ngn så där?? förutom han då

Något måste han väl göra med alla exemplar som blev över...
Citera
2009-08-15, 08:47
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Något måste han väl göra med alla exemplar som blev över...

han kan ju ge ett ex till alla damer när han går på första dejten.. det blir ju ett antal..
Citera
2009-08-15, 09:18
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
Någon som undermedvetet inte vill påbörja nya förhållanden seriöst.
Citera
2009-08-15, 16:25
Medlem
MyPleasures avatar
Att döma av senaste nummer av Klick! så verkar Linda och Fadde tävla om vem som hinner först till prästen.

Btw, Varför tror karl att han är stalkad? Han är inte tillräckligt känd för att få lov att använda sådana ord på sina beundrarinnor.
Citera
2009-08-15, 17:33
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyPleasure
Att döma av senaste nummer av Klick! så verkar Linda och Fadde tävla om vem som hinner först till prästen.

Btw, Varför tror karl att han är stalkad? Han är inte tillräckligt känd för att få lov att använda sådana ord på sina beundrarinnor.

Varför? Jo för att han är lika jävla korkad som skiten han plockar upp från backen......därför
Citera
2009-08-15, 18:03
Medlem
Tagelapas avatar
Dagens Fadderullantok:

Först vill jag börja med det jag skrev tidigare, om en överraskning som väntade mig i Rättvik!
Ni kommer inom någon eller några dagar få veta det.

Igår gick jag ut med mina vänner. Vi hamnade på ett ställe som heter Metro på Söder. Det var riktigt trevligt där trots den låga åldersgränsen. Skulle tippa att medelåldern låg på mellan 18-20 år. Men det är inget som jag mår dåligt av

Mestadels av tiden gick åt att svara på frågor om mitt kärleksliv. Men det är så det brukar vara när jag är ute och försöker roa mig.

Hur som helst var vi kvar tills nattklubben stängde, kl. 03.00. Efter det åt vi på en nattöppen liten Grekisk restaurang som ligger vägg i vägg med stället. Efter maten tog vi en taxi hem, utan damsällskap.

Skrivet av Fadde 15 augusti 2009 klockan 13:57
Citera
2009-08-15, 18:05
Medlem
Tagelapas avatar
Och än har han inte umgåtts med sina barn........

Kanske var det en ursäkt för att krångla sig ifrån den sletna bonnkärringen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in