2007-10-20, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Jack
Tack för svaret. Nu vet jag att Fadde tungkyssar sin syster, inte dårligt för en dörrslusk/skattebrotsling/ och nu incestkung...

aha, då kan det inte vara hans syrra, däremot vet jag att hans syrra och han brukar vara ute då man kan se dom ibland.
Citera
2007-10-20, 21:58
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
aha, då kan det inte vara hans syrra, däremot vet jag att hans syrra och han brukar vara ute då man kan se dom ibland.

Allmänt snurrigt inlägg, men ska jag tolka det som att det är vanligt att dom tungkysser varandra när dom är inne???

// Dempa
Citera
2007-10-21, 04:57
Medlem
7331s avatar
Citat:
Vad jag fattat det som så ligger faddes mål med stureplansgruppen, det är väl den där Vimal snubben som stämt honom i dom målen. Dom ligger ute i Södertörn och är nedlagda för att Stureplansgruppen drog tillbaka sina anmälningar.
Beträffande grovt skattebrott som ligger kvar i Stockholm efter omorganiseringen så när jag skrev i tråden förut precis som misstaken så uppmärksammat noterat så eftersom ingen svarade så kollade jag upp det själv. Man har försökt flera gånger få till rättegångsdag som ska passa alla tre och deras försvarare och åklagare mm. Och det har varit väldans strul eftersom det inte verkar funka med dagar. Men i förrigår så kom ett klartecken till den 21 november men då är det en advokat kvar som ska ge klartecken. Annars blir det en ny vända med nya datum. Som någon så spydigt sa, att vissa advokater verkar göra det som en grej att inte kunna för att dra ut på tiden så mycket så det till sist ska bli preskriberat. Dock inte i det här fallet tror jag, preskreptionstiden för grovt skattebrott är väl typ 5 el 10 år.

tack Kommer bli intresant att följa detta målet. Var har Linda tagit vägen, är hon porrskådis i spanien nu?

edit.
Citera
2007-10-21, 09:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 7331
tack Kommer bli intresant att följa detta målet. Var har Linda tagit vägen, är hon porrskådis i spanien nu?

edit.

jag kan uppdatera så fort det kommer något nytt i faddemålet. Bestämt datum mm. Däremot tvivlar jag på att Linda kommer att komma dit. En kuriosa är Brinkens facebooks vänner. Halva artistsverige.
Citera
2007-10-21, 10:57
Bannlyst
haha vem här har gjort faddes och lindas facebooks profiler?
Citera
2007-10-21, 12:36
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
1) du kan stava
2) du har humor

Haha, vet du....det har du med faktiskt! Tack för gott skratt och jag menar det i allra vänligaste avsikt!
.
Citera
2007-10-21, 13:36
Medlem
Diamantinas avatar
Citat:
haha vem här har gjort faddes och lindas facebooks profiler?
Jag tror faktiskt att det är de själva...
Citera
2007-10-21, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantina
Jag tror faktiskt att det är de själva...
Det är väl inte helt otroligt. De vill väl synas överallt.
Citera
2007-10-23, 10:51
Bannlyst
Fadderättegången drar ut ännu en gång. Nu har det skickats runt förfrågningar till advokaterna om hur det ser ut under våren 08 om det går att få till någon lämplig dag för rättegång. Det känns lite som om dom försöker dra ut på tiden för preskriberingen. Någon som vet när tiden går ut?
Citera
2007-10-23, 11:10
Bannlyst
Angående deras facebook så står det i relation på Lindas sida men på Faddes står det öppen relation. Märkligt
Citera
2007-10-23, 11:14
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Angående deras facebook så står det i relation på Lindas sida men på Faddes står det öppen relation. Märkligt

Kan ju förklara kyssandet med tjejen som bestämdes vara hans "syster", Fadderullan lever i öppen relation men det är bara han som vet det...
.
Citera
2007-10-23, 11:20
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Fadderättegången drar ut ännu en gång. Nu har det skickats runt förfrågningar till advokaterna om hur det ser ut under våren 08 om det går att få till någon lämplig dag för rättegång. Det känns lite som om dom försöker dra ut på tiden för preskriberingen. Någon som vet när tiden går ut?
Men preskiberingstiden är väl 2 år....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in