2009-08-10, 14:55
Medlem
Tagelapas avatar
Dagens Fadderullanblogg:

Det är kanske inte så konstigt att vissa lägger ner timmar på att bevaka sin partners liv på Facebook.

Själv är jag inne på sajten när jag har tid, oftast kvällstid då jag uppdaterar min profil-sida.
Då brukar det smälla till, en efter en ploppar upp och vill chatta med en. Jag har mycket trevliga vänner och det är trevligt att diskutera med dom. Det är både manliga och kvinnliga. Många av dom är i förhållanden vilket går att se på profiltexten.

Man diskuterar allt möjligt, om jobb, förhållanden, fritid osv osv. Men en liten del drar sig inte för att testa hur långt man kan vidga sina gränser i förhållandet. När jag får frågan om jag inte har lust att komma och ta en kopp kaffe hos kvinnan jag chattar med, så undrar jag om det är just att sitta och fika med en trevlig person de är ute efter? Några går lite längre och erbjuder en att sova över hos dom om jag skulle råka befinna mig i den staden vid något tillfälle. Det har även hänt att någon erbjudit mig att komma över direkt och ha en trevlig intim stund. En annan kvinna fick för sig t.o.m att vi var ett par, då skämtar inte jag. Men det var någon skruv som saknades där tror jag.

Vad är det får några att ta såna steg? Kan det vara att de vill testa och kolla hur långt man är beredd att gå, eller det kanske är spänningen i sig som lockar fram lusten, att chatta med en person som man inte har en aning om vem det är och fantiserar hur det skulle vara att......just det.

Nu kommer säkert vissa manliga läsare här på bloggen i förhållanden bli lite nervösa och gå in och titta på om deras respektive är vän med mig på Facebook. Men de behöver inte inte vara oroliga för jag har världens bästa tjej och skulle aldrig riskera något för att förlora henne. Är ingen otrohetskille heller för den delen

Nej den lille kvartsfiguren är nogen en hyvens kille.
Citera
2009-08-10, 19:11
Medlem
Jag tycker bara att det börjar bli obehagligt med alla dom här Tvättmaskins-bilderna hela tiden.
Citera
2009-08-10, 21:49
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff

Hur mycket tar han för att åka omkring som "kändisvakt"?

Ingenting han betalar
Citera
2009-08-10, 22:29
Medlem
Tagelapas avatar
Nya inlägg på Fadderullanbloggen:

Jag har uträttat några ärenden, ätit lunch på min favoritrestaurang.
Efter det gick jag hem och väckte min vän som jag bor tillsammans med. Han jobbade inatt och var i säng först tidigt imorse.

Vi hade planerat att åka till utomhus-skjutbanan och övningsskjuta med Glock 19.
Kl 16.52

Här är några bilder från övningen på skjutbanan.
Vi övningssköt på 25 meters avstånd med sex kulor åt gången.

Vi skjöt praktiskt tillämpat skytte med Glock 19, kalliber 9 mm.
Kl 18.43

Efter skjutövningen träffade jag mina vänner, David och Patrik. Vi sitter ute på en restaurang och har det trevligt efter middagen som vi ätit.

Är inte i huvudstaden så ofta numera, vill då passa på och träffa vännerna medans jag är här.
Kl 21.42

Där fanns också en hög bilder på Fadderullanlej i högform lekandes tuff soldat. Sorry att jag är så kass så jag inte kan trolla hit dem. Men det finns säkert någon annan som fixar det hoppas jag.
Han har fått en rejäl kagge faktiskt. Det ser lite roligt ut när han står och spänner på sig och ser gravallvarlig och (tror han) vråltuff ut. Tror han glömmer att han bara är en tvärhand hög *S*.
Och skulle han inte åka "hem" till bonnmoran idag?
Citera
2009-08-10, 22:31
Medlem
Tagelapas avatar
Och är det någon som har en susning om ifall han har vapenlicens för den där pickadollen?
Citera
2009-08-10, 23:48
Medlem
Han försöker bara tuffa opp sig från dom här tvättmaskins-grejerna..jag e inte imponerad!
Citera
2009-08-10, 23:53
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theGlimmerTwins
Han försöker bara tuffa opp sig från dom här tvättmaskins-grejerna..jag e inte imponerad!
Han kanske läser FB...
Citera
2009-08-11, 00:09
Medlem
William Hainess avatar
Fadde börjar bli värre än Linda - man kan fundera vem det var som ringde pressen angående kokosboll-'scoopet'.
Senast redigerad av William Haines 2009-08-11 kl. 00:14.
Citera
2009-08-11, 01:57
Medlem
Clara Hertzs avatar
"Efter skjutövningen träffade jag mina vänner..." PANG

Hur kan man ens skriva så där utan att skriva (skratt) efter...?
Citera
2009-08-11, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
"Efter skjutövningen träffade jag mina vänner..." PANG

Hur kan man ens skriva så där utan att skriva (skratt) efter...?
Det fel han gör är väl snarare att han andvänder ordet vänner..!!!!!!!!
Citera
2009-08-11, 13:12
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Han kanske läser FB...

Hahaha det hoppas jag verkligen han gör. Men då skulle han nog grååååta tror jag.
Snygg ny bild du har förresten Allan. Men jag gillade bombluvan också
Citera
2009-08-11, 14:21
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Det fel han gör är väl snarare att han andvänder ordet vänner..!!!!!!!!

ANVÄNDER, heter det. Ni skriver som lågstadiebarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in