2010-05-12, 19:33
Medlem
Tydligen var Albin fotograf: http://s.improveme.se/data/filearchive/124620.510x0.jpg
feast your eyes ladies
Citera
2010-05-12, 20:44
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det är väl någon av tant armstarks kompisar som han tänker blåsa av. Ja han gör sig ju omöjlig överallt. Men det ska bli kul när hela rasket slår i backen och de står där med skulderna. Då kanske manskvinnan kan få lite bruk för musklerna när hon slår skiten ur honom.
Alla kvinnor som ev tänker dejta botoxfjollan någon längre tid borde ta en kreditupplysning på honom. Den skulle avskräcka med sin kilometerlånga lista över obetalda skulder.
Men hon verkar ju inte ha alla indianer i kanoten den här nya bruden så hon kanske är lättlurad.

"Tant armstark"! Tjoho!

Och är inte det ett krav från Faddes sida att hans flickvänner skall vara lite bakom flötet?
Så att han får en chans att känna sig som den "kloke" i ett förhållande.

Att susanne dumpade honom för att han inte dög i sängen, är en sak. Troligtvis det parat med känslan att bli lurad på pengar, hus och firma var väl bidragande till att fadde lillpitt fick respass?

Om nu det var Fadde lillpitt som dumpade susanne, så var det nog för att hon var alldeles för smart för honom.

Så hur han än vrider o vänder på detta med att det äe slut med susanne, så drar han det kortaste strået. Eller den kortaste pitten!

Tant armstark kanske har en väldigt liten grotta och ett gäng knipmuskler? Eller så vet hon helt enkelt inte hur en riktig man är i sängen, och har således inget att jämföra med?
Citera
2010-05-14, 10:04
Medlem
rogerks avatar
http://www.expressen.se/noje/extra/1.1987340/fadde-darwich-debuterar-som-popsangare

Hur ska Fadde hinna med både sångarkarriär och stå-upp...
Citera
2010-05-14, 12:16
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
http://www.expressen.se/noje/extra/1.1987340/fadde-darwich-debuterar-som-popsangare

Ska han ta vid där Don Bennechi slutade?
Citera
2010-05-14, 12:22
Medlem
Citat:

Jag hoppas honom all vällycka och att han säljer många singlar och fortsätter att vara lika folkkär som hittills i sin karriär.
Citera
2010-05-14, 13:36
Medlem
"Jag kunde inte slita ögonen från hennes enorma lökar som hotade att spränga blusen. Dom liksom stirrade på mig och jag blev förhäxad. Pattar som de kanonkulor som kommer att skjutas av från Skeppsholmen när Victoria gifter sig den 19 juni".

Han är sofistikerad och romantisk i alla fall. Inte undra på att damerna faller.

För övrigt undrar jag två saker:
Om en "kändis" ska göra musik/skriva bok/agera eller annat, behöver de inte då någon sorts publik eller fanbas som intresserar sig för vad de håller på med? VEM är intresserad av Fadde?

Ljuger han om sin ålder? Han ser ju faktiskt ut som 60+, och det säger jag inte för att vara elak utan för att han faktiskt gör det!
Citera
2010-05-14, 16:01
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
"Jag kunde inte slita ögonen från hennes enorma lökar som hotade att spränga blusen. Dom liksom stirrade på mig och jag blev förhäxad. Pattar som de kanonkulor som kommer att skjutas av från Skeppsholmen när Victoria gifter sig den 19 juni".

Han är sofistikerad och romantisk i alla fall. Inte undra på att damerna faller.

För övrigt undrar jag två saker:
Om en "kändis" ska göra musik/skriva bok/agera eller annat, behöver de inte då någon sorts publik eller fanbas som intresserar sig för vad de håller på med? VEM är intresserad av Fadde?

Ljuger han om sin ålder? Han ser ju faktiskt ut som 60+, och det säger jag inte för att vara elak utan för att han faktiskt gör det!
Varifrån är den kursiverade texten?

Han har precis fyllt 44.Jag är ungfär lika gammal. Några av min dotters kamrater har fått barn. Fadde försöker bromsa sitt eget åldrande.
Citera
2010-05-14, 18:12
Medlem
Citat:
Varifrån är den kursiverade texten?

Han har precis fyllt 44.Jag är ungfär lika gammal. Några av min dotters kamrater har fått barn. Fadde försöker bromsa sitt eget åldrande.

texten i sin helhet från faddes blogg:
Detta är då hans "kärleksförklaring" till She-Man! Lika äckligt varje gång... uuuh
Citera
2010-05-14, 21:18
Medlem
grithors avatar
Han skulle visst debutera med sin popsingel på något ställe ikväll, hörde jag iaf.

Hoppas någon filmar detta och lägger upp på youtube, det kommer ju onekligen bli humor.
Citera
2010-05-14, 21:23
Moderator
skunkensunes avatar
Såg honom i tunnelbanan häromdagen. Han lyssnade på någon annan vettvilling som skulle starta någon ny stand-up-klubb eller liknande där Fadde skulle uppträda.
Citera
2010-05-14, 21:33
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grithor
Han skulle visst debutera med sin popsingel på något ställe ikväll, hörde jag iaf.

Hoppas någon filmar detta och lägger upp på youtube, det kommer ju onekligen bli humor.
Är det tydligen lokalen som ligger vid hotell Mayflower i centrala stan. Brukar inte den användas mest för gayklubbsfester?
Citera
2010-05-14, 21:59
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynthia
Är det tydligen lokalen som ligger vid hotell Mayflower i centrala stan. Brukar inte den användas mest för gayklubbsfester?

Torde väl passa den lilla smygfikusen som hand i handske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in