Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Tack för att du delade med dig av din upplevelse till oss. Han jobbar hårt för att hålla jämna steg med Linda Rosings fästman. Han är ju professionell mimare. Så nu återstår att se vad Fadde ska hitta på nästa gång.
Ett tag tyckte man han var rolig men numera är han bara en axelryckning. Trist och tråkig. Hans hysteriska försök att hålla sig kvar i rampljuset blir mer och mer patetiska.
Men nu har han visst något nytt projekt på gång. Få se vem som ska slanta upp den gången.
Fadde har ju blivit värsta thomas crown på sista tiden, han lever ju bara en gång som han själv säger. Nu gör han saker som han tycker är roliga.
Jag läste i bloggen och enligt Fadde själv så hade framträdandet går riktigt bra. Sen drar han ur sig den ultimata "Jag vet att jag har gjort bort mig rejält"-ursäkten: Jag fick mer än godkänt för min debut på scenen igår kväll. Själv kände jag att det gick hyfsat bra.
Men å andra sidan är hela grejen mest på skoj och inget jag tar på större allvar.
Jag tycker faktiskt fadde är lite roligare än rosing, fadde är ju hungra gånger mer desperat än rosing även om hönan lider av hybris.