2010-06-24, 17:13
Bannlyst
Bara ringa kriminalvården och fråga om Fadde ska in och skaka galler.
Citera
2010-06-24, 18:22
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcfrog
Bara ringa kriminalvården och fråga om Fadde ska in och skaka galler.
Sekretess...... finns bara ett sätt o få reda på om han e inne eller inte, man kan skicka ett brev till kriminalvårdens hk. Får man tillbaka det sitter han inte inne.
Citera
2010-06-25, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwolf
Tack för dina tröstande ord
Även Fadde tröstar oss med att vi kan nå honom via hans facebook. Alltid nåt
Orsaken till att han upphör att blogga lär väl visa sig. Åker han in i finkan kommer skvallertidningarna rapportera det. Om det inte är pga fängelse tror jag inte han kan hålla sig borta från att börja blogga igen, på annan sajt då.

Men vi har så många frågor kvar!
Vad blev det av musikvideon till we can pööörtey?
Vad blev det av magmusklerna?
Hur ska han vinna tillbaka Madame Armstark?
Ska han lära sig franska eller spanska?
När ska han botoxa sig igen?

Jag är uttråkad....

Så många frågor. Absolut inga svar.
Vi borde försöka vinna över honom på facebook så kanske han vill svara där? Det är väll ändå därför vi skulle kunna kontakta honom?+ han har inte svarat på min fråga än. jag väntar...
Citera
2010-06-25, 13:45
Medlem
jenna20s avatar
När Fadde var tillsammans med Rosing trodde jag alltid att han var den vettiga av de två. Ja jag tyckte nästan lite synd om karln. Men nu har jag kommit att inse att det var nog Linda det var mest synd om.
Snacka om oattraktiv, omogen och fjantig karl! Hur han kan få flickvänner (om än för några få veckor) är för mig fullkomligt obegripligt. Att alla hans romanser också ska diskuteras i pressen är ganska pikant. Att han aldrig lär sig!! Han mister sin trovärdighet en hel del när varje ny romans är hans livs största kärlek, snackar giftemål efter 2-3 veckor och sedan är det slut efter 4.
Jag förstår att han senaste fling Magdalena drog. Så som han skrev om henne i bloggen var då inget annat än respektlöst. Hade Fadde varit en tonårskille hade han kanske kunnat komma undan med kommentarer om bröst somhåller på att sprängas m.m. Men det är en vuxen karl!!
Vad är det som gör att vissa människor inte verkar mogna? Att den processen verkar stanna upp/komma av sig? I don´t get it...
Citera
2010-06-26, 12:27
Bannlyst
Varför har inte kvällspressen uppmärksammat att Fadde slutat blogga?

Vad menade han med det här i sitt blogginlägg?

Jag tänker aldrig mer ge några experter, radiopratare eller andra mediala individer en enda anledning att få trycka till mig igen.
Senast redigerad av mcfrog 2010-06-26 kl. 12:30.
Citera
2010-06-26, 16:21
Medlem
Citat:

Jag tänker aldrig mer ge några experter, radiopratare eller andra mediala individer en enda anledning att få trycka till mig igen.
Han har väl skrämt dom, med det här:
Citat:
Kulan som jag tappade för ett antal år sedan har jag nu lyckligtvis hittat och tänker återgå till att använda den igen.
Citera
2010-06-26, 18:20
Medlem
William Hainess avatar
Kom självinsikten att människor skrattar åt honom och inte med in i skallen?
Citera
2010-06-26, 18:23
Medlem
RetroPixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Kom självinsikten att människor skrattar åt honom och inte med in i skallen?

Knappast, grisar börjar flyga innan det händer det kan jag nästan garantera!
Citera
2010-06-26, 18:28
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Han upptäckte väl att de använde honom som driftkucku.
Folk har ju lyckats inbilla lillpitten Fadde att han kan roa, sjunga och se ut som Hitler! Som ett kinderägg, lixom.
Kanske var det någon som till sist upplyste honom om att folk mest skrattar ÅT honom. Inte MED honom.

Att han är kåt på unga tjejer, är väl inte konstigt, Det är de flesta gubbsjuka gubbar som tror att unga tjejer gillar män med en fot i graven. I faddes fall så drar ju tjejerna så fort de upptäcker att han är fattig som en kyrkråtta och dessutom vill leva på dem. Sedan att han inte är mycket att hurra för när det kommer till atletiska övningar i sänghalmen, är väl oxå en bidragande orsak till att sådana tjejer som Fru Armstark får kalla fötter.

Herr Botox får nog bita i det sura äpplet o inse att hans golden days är förbi. Allvarligt talat så var han snyggare innan allt skit han sprutar in i fejan!
Då såg han ju faktiskt ut som en "man"!
Nu ser han ju ut som en uppstånden Hitler! Scary......
Citera
2010-06-27, 04:57
Medlem
JizzieJinxs avatar
Har Magdalena Öberg någon blogg?
Citera
2010-06-27, 10:23
Bannlyst
Kan stå något längre bak i tråden, men min lathet gör att jag inte orkar titta efter. Var det Botox Hitler som försåg Stureplan med näspulver när han jobbade där?
Citera
2010-06-27, 15:47
Medlem
det här med katoyens lökar: http://fotobloggen.fotografulfolsson.se/wp-content/2010/03/DSC_3836_redigerad-3.jpg
Jag tycker nog inte dom är SÅ stora. Dom är ju absolut inte så stora så dom behöver ett helt blogginlägg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in