2009-09-02, 18:30
Medlem
chiaras avatar
Åt en salladstallrik med räkor, musslor och ägg på en restaurang i Enskede.

Kan räkna med en hand antal gånger som jag beställt en sallad på en restaurang.

Nu ska jag träna mage och axlar

Skrivet av Fadde 2 september 2009 klockan 18:22
Citera
2009-09-02, 18:48
Medlem
Han lär ju vara en discogymmare.
Någon som vet priset att "beställa" dåren som gästvakt som han promotar på sin jävla sida?
Citera
2009-09-02, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
Åt en salladstallrik med räkor, musslor och ägg på en restaurang i Enskede.

Kan räkna med en hand antal gånger som jag beställt en sallad på en restaurang.

Nu ska jag träna mage och axlar

Skrivet av Fadde 2 september 2009 klockan 18:22
Heter det inte: "räkna på ena handens fingrar"?
Jovisst gör det det.

Edit: På en hand kanske man kan säga.
Hur som helst hade Fadde fel. Och är dum
Senast redigerad av Henderson 2009-09-02 kl. 19:37.
Citera
2009-09-02, 22:04
Medlem
Han stötte tydligen på en person på gymmet som han inte gillar. Så han bangade gymmet. Fan då Fadde!
Citera
2009-09-02, 22:46
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Han stötte tydligen på en person på gymmet som han inte gillar. Så han bangade gymmet. Fan då Fadde!
Ja vafan är det om? Han pratar t.o.m. om att byta gym: "Tråkigt bara att behöva byta gym, men jag ser inget annat val." Nu har det hänt, något som kanske är lite intressant har skrivits på bloggen

Kan väl inte vara Ankan va för hon e väl (hög)gravid? Thelenius?
Citera
2009-09-03, 06:19
Medlem
chiaras avatar
Stolt pappa
Tidigare ikväll, träffade jag min son, Alexander, som fyller 18 år, 23:e den här månaden.
Efter att vi hade varit ute och gått en stund, ville han gå in på OK-macken vid Globen för att köpa en snusdosa. Själv var jag sugen på frukt och passade på att köpa en banan och en apelsin.

Vi kom in på min träning och dieten. Han berömde mig för att han tyckte att jag gått ner i vikt och även att jag såg yngre ut
Det gladde mig oerhört mycket med tanke på åldersnojan som jag har.
Då vet jag att det inte bara är något som vem som helst säger för att göra en gladare, utan fick höra det från mitt eget barn.

Tack Alex, du ska veta att du har verkligen inspirerat pappa att orka fortsätta kämpa med dieten. Och sen vill jag säga att jag är mycket stolt över dig för det du åstadkommit och lyckats så bra med dina studier.

Lycka till på praktikplatsen idag!

Glöm inte att vi ska träffas på kvällen och promenera tillsammans, igen

Skrivet av Fadde 3 september 2009 klockan 01:01
Länk till detta inlägg 2 kommentarer Komm

+ 2 bilder oxå.. jag kan inte minnas att han skrivit om alex tidigare, det är bara vanessa han nämner av sina barn. kul iaf för alex att få ett eget inlägg av pappa
Citera
2009-09-03, 06:33
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Han lär ju vara en discogymmare.
Någon som vet priset att "beställa" dåren som gästvakt som han promotar på sin jävla sida?

Vi borde skramla ihop pengar och hyra in honom, hitta en lada långt ut i skogen nånstans och låt honom stå där ensam och vakta dörren!
Citera
2009-09-03, 07:01
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Vi borde skramla ihop pengar och hyra in honom, hitta en lada långt ut i skogen nånstans och låt honom stå där ensam och vakta dörren!

nej då vill jag oxå parta ju vi kan ju övertala honom att skriva intressantare inlägg hehe
Citera
2009-09-03, 07:06
Bannlyst
Varför håller Cecilia Beckroth på och stalkar honom?
Citera
2009-09-03, 07:11
Medlem
Citat:
De kanske va nån som inte gillade Fadde..så han fick gå t nästa hak!?
Citera
2009-09-03, 10:18
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
Stolt pappa
Tidigare ikväll, träffade jag min son, Alexander, som fyller 18 år, 23:e den här månaden.
Efter att vi hade varit ute och gått en stund, ville han gå in på OK-macken vid Globen för att köpa en snusdosa. Själv var jag sugen på frukt och passade på att köpa en banan och en apelsin.

Vi kom in på min träning och dieten. Han berömde mig för att han tyckte att jag gått ner i vikt och även att jag såg yngre ut
Det gladde mig oerhört mycket med tanke på åldersnojan som jag har.
Då vet jag att det inte bara är något som vem som helst säger för att göra en gladare, utan fick höra det från mitt eget barn.

Tack Alex, du ska veta att du har verkligen inspirerat pappa att orka fortsätta kämpa med dieten. Och sen vill jag säga att jag är mycket stolt över dig för det du åstadkommit och lyckats så bra med dina studier.

Lycka till på praktikplatsen idag!

Glöm inte att vi ska träffas på kvällen och promenera tillsammans, igen

Skrivet av Fadde 3 september 2009 klockan 01:01
Länk till detta inlägg 2 kommentarer Komm

+ 2 bilder oxå.. jag kan inte minnas att han skrivit om alex tidigare, det är bara vanessa han nämner av sina barn. kul iaf för alex att få ett eget inlägg av pappa

Hahaha, Flödder har åldersnoja! Vill se yngre ut! Kanske därför han valde fru morgonrock.

Bredvid henne ser det mesta yngre ut!
Mohahahaha...........
Citera
2009-09-03, 10:20
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apologeten
Varför håller Cecilia Beckroth på och stalkar honom?

Ja du.....CB har väl fått för sig att Flödder inte vet vad som är bäst för honom.

I CB:s ögon är hon den ultimata flickvännen....smart, sexig och jävligt vacker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in