2010-05-11, 18:24
Medlem
haha, det vore något. Själv tror jag han ska ta med sig mannen och stå och glänsa i glansen. Nästan så jag skulle vinna biljetter så man kan få se spektaklet live.
Citera
2010-05-11, 19:05
Bannlyst
Samma skränande här om "knulla" som i Jonas Bergström-tråden med lite tillägg om "dildo" och "röven". Finns det ingenting annat ni kan fantisera om än "knulla"??
Citera
2010-05-11, 19:06
Medlem
adoptivnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Ska han stå vakt på sitt eget releaseparty? Det är frågan.

Kan inte flashbackare med säkerhetsvaktsutbildning eller vad fan det heter söka anställning till eventet och sen porta stjärnan själv! "Fadde? Fadde Darwich? Han har redan kommit, stick för fan!", han har ju sån respekt för sitt yrke också så han skulle vemodigt vanka hem med kaninnäsan mellan benen.
Citera
2010-05-11, 19:08
Medlem
adoptivnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curiosa
Samma skränande här om "knulla" som i Jonas Bergström-tråden med lite tillägg om "dildo" och "röven". Finns det ingenting annat ni kan fantisera om än "knulla"??

Dum fråga att ställa på Flashback. Blattar, bögar och tvåan är den heliga treenigheten här och det de alla har gemensamt är - knulla. Självklart präglar det varenda jävla tråd.
Citera
2010-05-11, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adoptivneger
Dum fråga att ställa på Flashback. Blattar, bögar och tvåan är den heliga treenigheten här och det de alla har gemensamt är - knulla. Självklart präglar det varenda jävla tråd.

Ja, det blir väl så när man sitter vid datorn dygnet runt....
Det är synd om människan.
Citera
2010-05-11, 19:21
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:

Försök med någon tråd om stickning och virkning eller rent av blomkrukstillverkning. Där slipper du nog spekulationer om sådant.

Förresten sluta gnäll och tillför något "bra och riktigt" istället om det vi skriver inte duger åt dig.
Citera
2010-05-11, 19:52
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Jo, jag får för mitt inre en sån där syn, när Bonde-Susanne riggar upp honom ute i en spilta... handklovar, string, osv... Sen går hon lös på honom med piska och en dildo i röven, å han ylar av tillfredställelse!

Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
BondeSusanne har slängt ut Fadde för länge sedan. Numera sällskapar han med något som ser ut som en henom. Den figuren kan säkert piska på den lille fjollan och ge honom vad han tål.
Så du hade bara fel vad gällde kvinnan där........resten är helt i sin ordning.

Citat:

Ha-ha-ha!

Jo jag vet att den lille jäveln sannolikt blev utslängd av "Bonde-Susanne" sannolikt efter en avslutande omgång stryk! Han pallade väl inte att stå uppspänd i spiltan! Ho-ho-ho!

Sen skrattar jag gott åt gnällspiken "Curiosa" vars enda tillskott till tråden är en halvtaskig moralkaka! Här är det bara att "gilla läget" eller byta tråd...
Citera
2010-05-11, 19:56
Medlem
adoptivnegers avatar
Citat:
Ja, det blir väl så när man sitter vid datorn dygnet runt....
Det är synd om människan.

Är du människa? Stackars
Citera
2010-05-11, 20:49
Medlem
Citat:

Boohoo. Ser ut som att jag får ta och gå ut i "solen". Jag som bara ville sitta inne och fantisera om knulla.

Btw. Fadde skriver att han har fått en ny vän och att dom skålar för swedbank. Undrar vad dom har lyckats slå i banken att dom ska ha cashen till...
Citera
2010-05-11, 21:24
Medlem
flutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Btw. Fadde skriver att han har fått en ny vän och att dom skålar för swedbank. Undrar vad dom har lyckats slå i banken att dom ska ha cashen till...

Var det inte nu snart han skulle visa magrutorna? Öl verkar vara en bra strategi då. Umf. Med Madame M borde han ju annars rent faktiskt ha chansen att komma i sitt livs form.
Citera
2010-05-11, 21:25
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Boohoo. Ser ut som att jag får ta och gå ut i "solen". Jag som bara ville sitta inne och fantisera om knulla.

Ska han betala sina skulder?
Hans ovilja att betala för sina barn har ju blivit några hundra hos kronkalle!

För att inte tala om allt annat han inte hade/har haft någon lust at betala för.
Och NÄR blir det klart med hans straff?
Och OM han nu åker in, väntar hans shehe på honom eller kommer shehe att finna sig något yngre och mer fräscht än vår botoxade hitlerkopia med rabbitnose?
Kanske tom någon med ekonomi?
Citera
2010-05-11, 22:07
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:

Det är väl någon av tant armstarks kompisar som han tänker blåsa av. Ja han gör sig ju omöjlig överallt. Men det ska bli kul när hela rasket slår i backen och de står där med skulderna. Då kanske manskvinnan kan få lite bruk för musklerna när hon slår skiten ur honom.
Alla kvinnor som ev tänker dejta botoxfjollan någon längre tid borde ta en kreditupplysning på honom. Den skulle avskräcka med sin kilometerlånga lista över obetalda skulder.
Men hon verkar ju inte ha alla indianer i kanoten den här nya bruden så hon kanske är lättlurad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in