2007-12-02, 03:51
Medlem
Clara Hertzs avatar
Tänk vilka reportage det kan bli om Linda när Fadde sitter inne. Hon talar ut om samlagen i besöksrummen. Kanske beskriver vilken ställning som är bäst och om de gillar bondage.

Sen kan de skriva böcker om tiden som särbor.

De kan gråta ut om sina dåliga relationer till sina barn sedan.

De har skaffat sig försörjning i så fall. Om Fadderullan rullar in genom fängelseportarna.
Citera
2007-12-02, 10:47
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
http://www.mingel.se/kandisnytt/notiser/1446/fadde_raeds_inte_faengelset

Fadde räds inte fängelset
Notis 27 november 2007
Bok efter bok om Stureplan och dess partydjur och allehanda kändisar fullkomligt sprutas ut på marknaden. Och nu är det ingen mindre än forne dörrvakten Fadde som plitat ner sina upplevelser från dörrtiden i landets huvudstad. "Sanningen om Stureplan" är titeln och det finns nog både en och annan nattklubbschef och partyprisse som skruvar på sig inför lanseringen...

Fadde själv står inför en stundande dom som mycket väl kan skicka honom direkt i fängelse, utan att passera gå. Något han dock inte räds det minsta.

- Det känns som en befrielse att eventuellt få sitta i fängelse. Jag mådde väldigt bra i häktet så det är inga problem. Förutom för mina barn som jag tänker väldigt mycket på...

Tänk om alla eventuella fängelsekunder kände likadant!

Hur är man funtad alternativt hur jävla eländigt liv har man när fängelse ses som en befrielse och ett "må bra"-ställe och det trots att han har barn?

Det fanns en gång när jag trodde att Fadderullan var den smarte i familjen Anka men så är uppenbarligen inte fallet.
.
Citera
2007-12-02, 12:50
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Hur är man funtad alternativt hur jävla eländigt liv har man när fängelse ses som en befrielse och ett "må bra"-ställe och det trots att han har barn?

Det fanns en gång när jag trodde att Fadderullan var den smarte i familjen Anka men så är uppenbarligen inte fallet.
.
Det är väl en sorts försvar för sig själv. Han inser nog att det är kört för honom och att han oundvikligen kommer att åka in, så han försökr hålla skenet uppe för omgivningen.

Hur mkt pengar undanhöll han??

Här hemma på orten där jag bor undanhöll en man 1½ miljon kr från beskattning och gjorde sig även skyldig till bokföringsbrott o lite annat. Han fick 15 månader.
Citera
2007-12-02, 14:44
Medlem
AliAchmeds avatar
fan jag hatar fabbe ör helvete
Citera
2007-12-02, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Det är väl en sorts försvar för sig själv. Han inser nog att det är kört för honom och att han oundvikligen kommer att åka in, så han försökr hålla skenet uppe för omgivningen.

Här hemma på orten där jag bor undanhöll en man 1½ miljon kr från beskattning och gjorde sig även skyldig till bokföringsbrott o lite annat. Han fick 15 månader.

Jo men fadde är inte misstänkt för bokföringsbrott utan för GROVT bokföringsbrott, GROV trolöshet mot huvudman och GROVT skattebedrägeri. Vilken kan ge ca 4 års fängelse, vilket är vad åklagaren yrkat på för Faddes del.
Men det är ju 2 misstänka till i målet.
Citera
2007-12-02, 22:14
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Har enligt väldigt bra källor fått reda på att fadde röstade på SD (elller ND) för några år sedan! Något främnlingsfientligt parti var det iaf, och denna info är 100% säker, så skippa alla tvivel :)
Citera
2007-12-03, 06:29
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:

.

Han är utsatt för passiv silikon- och botoxbehandling. Det blir så där då.
Citera
2007-12-03, 09:20
Medlem
Byfånens avatar
När åker han in på en Anstalt ?

Då måste Farmor Anka hitta en ny "livskamrat" som kan försörja hennes botox samt silikon-ingrepp.

Är det inte dax att återinföra tvångssterlisering på vissa sinnessvaga människor ?
Citera
2007-12-03, 10:45
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllmäntOupptäck
Har enligt väldigt bra källor fått reda på att fadde röstade på SD (elller ND) för några år sedan! Något främnlingsfientligt parti var det iaf, och denna info är 100% säker, så skippa alla tvivel
Så länge vi har valhemlighet i de svenska valen så är ingen sådan info 100%-ig, någonsin. Inte ens om en anonym tomte på Flashback säger att det är 100% säkert.

Jag har för övrigt säkra uppgifter på att du klär dig i damunderkläder och gillar dansbandsmusik. Det är 100% säkert så skippa alla tvivel!

För att återgå till Fadde så måste han vara en av få i världshistorien som "mår väldigt bra" i häkte. Vilket överjävligt miserabelt liv han måste ha i frihet om han tycker så. Men iofs så förstår jag honom, tänkt att få vakna upp själv i en ganska spartansk cell än att vakna upp i dubbelsängen och stirra in i en osminkad Bionda.. Då skulle jag också föredra cellen.
Citera
2007-12-03, 11:32
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk

Ja, kanske har du rätt men det kan väl finnas gradskillnader? Att hålla skenet uppe genom att säga det han gjorde verkar korkat när det räcker med att säga "kunde varit värre, var inte oroliga för mig - det går nog bra." Vad som helts hade dugit alldeles utmärkt men han drar till med den allra harmoniska känslan...Jag fattar nada!

Minns ej hur mkt det var tyvärr.
.
Citera
2007-12-03, 11:34
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Han är utsatt för passiv silikon- och botoxbehandling. Det blir så där då.

Borde inte Farmor Anka och andra höns automatiskt märkas med varningstext från socialstyrelsen?
.
Citera
2007-12-03, 12:52
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:

Borde inte Farmor Anka och andra höns automatiskt märkas med varningstext från socialstyrelsen?
.

"Din hjärnbark dör ut på samma sätt som regnskogarna skövlas om du vistas

i närheten av denna person som har silikonimplantat"

"Varning för hönset" för de som har botoxläppar, fast det behövs väl inte i och för sig, man ser ju näbben på dem.

HAhaha nu fick jag en bild av vuxna kvinnor med botoxläppar och såna där ankstjärtbyxor som en del sätter på småflickor. Kan de ha en minimal top och ankstjärt också. Så vackert! Kajsa Anka-skor till. HOHOHO God Jul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in