"Kyrkan är däremot bokad och valet föll på Adolf Fredriks kyrka där Olof Palme ligger begravd.
- Jag ville att Palme skulle vara närvarande på bröllopet. Han är den största personen Sverige haft så det är en ära att han får vara 'med' på bröl-lopet, säger Fadde."
"Kyrkan är däremot bokad och valet föll på Adolf Fredriks kyrka där Olof Palme ligger begravd.
- Jag ville att Palme skulle vara närvarande på bröllopet. Han är den största personen Sverige haft så det är en ära att han får vara 'med' på bröl-lopet, säger Fadde."
Grattis Fadde, den här nya Linda ser ju både trevligare och snyggare ut än den "gamla Linda" , framförallt så har den nya "snälla ögon" och hon verkar arbeta med ett riktigt jobb, hon har en fast anställning som restaurangchef till skillnad från gammel-Linda som gör sitt bästa för att missköta sin blogg.
Är det någon som vet om Fadde fortfarande har kvar sitt förordnande från polisen? Skulle personligen dö inombords om jag gick nån fortsättningskurs med honom.
Någon som vet hur hans arabiska(?) efternamn ska uttalas korrekt?
Tänker närmast på att det inte är helt ovanligt att det ofta stavas med sh eller till och med sch på slutet.
En inte alltför avlägsen gissning är att om man uttalar det på engelskt vis med t före sje-ljudet i slutet så blir det fel.
Tänker närmast på att det inte är helt ovanligt att det ofta stavas med sh eller till och med sch på slutet.
En inte alltför avlägsen gissning är att om man uttalar det på engelskt vis med t före sje-ljudet i slutet så blir det fel.
Fadde har en bror vid namn Johan, nån som vet om dessa två umgås nuförtiden ?