2010-03-24, 13:43
Medlem
thabitas avatar
"Han ser ut som Hitlers homosexuella son"
http://tv.expressen.se/noje/1.1929441/stauppstjarna-kastade-vatten-pa-fadde
Citera
2010-03-24, 14:21
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
"Han ser ut som Hitlers homosexuella son"
http://tv.expressen.se/noje/1.1929441/stauppstjarna-kastade-vatten-pa-fadde

Fint när den andre ståupparen slängde ett glas vatten över honom. Fadde är INTE populär någonstans även om han tycks tro att han är älskad till vanvett.
Tror att Fadderullan kommer att bli stoff för många andra ståuppare framledes
Citera
2010-03-24, 14:42
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Fint när den andre ståupparen slängde ett glas vatten över honom. Fadde är INTE populär någonstans även om han tycks tro att han är älskad till vanvett.

Vem var bruden som dök upp för att gnida vatten från Faddes skrev?
Såg mest ut som om hon gjorde ett blow-job på honom.

"Måste jag ligga med någon ur BB nu för att bli populär"?
"Jag förstår inte svenska men tom jag förstår att det var uruselt!"
Citera
2010-03-24, 15:34
Medlem
Tagelapas avatar
[quote=MaeWest]Vem var bruden som dök upp för att gnida vatten från Faddes skrev?

"Jag förstår inte svenska men tom jag förstår att det var uruselt!"[/QUOTE

Synd att ingen härifrån var där och spelade in Faddes del i showen. Men jag utgår ifrån att det inte har blivit bättre med tiden utan fortfarande är eländigt tragiskt skämmigt.
Citera
2010-03-24, 15:55
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Vem var bruden som dök upp för att gnida vatten från Faddes skrev?

"Jag förstår inte svenska men tom jag förstår att det var uruselt!"

"bruden" var förmodligen Meral Tasbas som stod tillsammans med vår fantastiska ståuppare och lyssnade på dem som roade.
Enligt vad han skriver på sin (trista) blogg så hade han och vattenkastaren haft en dispyt bakom scenen efter att Fadde blivit så elakt påhoppad av honom på scenen. Fadde får nog svårt att bli ståuppare om han inte tål att andra driver med honom.
Citera
2010-03-24, 17:46
Medlem
Tagelapas avatar
Litet utdrag från dagens Expressen. Den vattenkastande komikern uttrycker sig så här:

"Till Expressen.se säger han:
- Jag kastade vatten i hans ansikte. Sedan gick jag ut och väntade på honom. Jag ville inte börja slåss inne på klubben.
Varför hånade du Fadde från scen?
- Jag hörde från mina svenska vänner att han hade varit dörrvakt. Och så var han så hemsk på scen, han har verkligen ingen karisma.
- Spy Bar borde anställa honom igen för han kommer aldrig att få en karriär i standupcomedy."
Citera
2010-03-25, 01:50
Medlem
BumZs avatar
Citat:
Det där älskade jag att se. Om man satsar på en standupkarriär där man hänger ut och gör narr av sina ex (spelar ingen roll vilket ex det är) så förtjänar man allt ont här i livet.
Citera
2010-03-25, 09:55
Medlem
Flinta82s avatar
Nåt är ju fel på Fadde i alla fall. Ingen som helst självinsikt. Alla kan inte vara bra på allt, och standup är uppenbarligen inte Faddes grej. Jag får rysningar av den mannen. Mycket snack om hur tuff han är hela tiden men när jag tittar på honom ser jag en liten osäker pojke.

Hoppas han hittar nåt annat kall här i livet, där han är mer framgångsrik.
Citera
2010-03-25, 10:06
Medlem
Sen när blev en dörrvakt en smart snubbe. Man är ju inte dörrvakt för intet
Citera
2010-03-25, 10:08
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Litet utdrag från dagens Expressen. Den vattenkastande komikern uttrycker sig så här:

"Till Expressen.se säger han:
- Jag kastade vatten i hans ansikte. Sedan gick jag ut och väntade på honom. Jag ville inte börja slåss inne på klubben.
Varför hånade du Fadde från scen?
- Jag hörde från mina svenska vänner att han hade varit dörrvakt. Och så var han så hemsk på scen, han har verkligen ingen karisma.
- Spy Bar borde anställa honom igen för han kommer aldrig att få en karriär i standupcomedy."

Det är nog väldigt många som blivit portade utan anledning på Spy bar. Komikern kanske var en av dem? Ärligt talat, hans "akt" var ju inte mycket att hänga i julgran den heller. Och hela poängen självdör ju av att han pratar engelska och låtsas som han inte vet någonting om Sverige.

Att se Fadde åka land och rike runt med svettglänsande botoxpanna och förnedra sig med sina usla vitsar är faktiskt plågsamt. Någon borde ta hand om karln, hur kaxig han än försöker framställa sig. Några veckor till sedan kommer han att krackelera.
Citera
2010-03-25, 10:33
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Det är nog väldigt många som blivit portade utan anledning på Spy bar. Komikern kanske var en av dem? Ärligt talat, hans "akt" var ju inte mycket att hänga i julgran den heller. Och hela poängen självdör ju av att han pratar engelska och låtsas som han inte vet någonting om Sverige.

Att se Fadde åka land och rike runt med svettglänsande botoxpanna och förnedra sig med sina usla vitsar är faktiskt plågsamt. Någon borde ta hand om karln, hur kaxig han än försöker framställa sig. Några veckor till sedan kommer han att krackelera.

Alltid roligt att se Fadde bli dissad.
Jag väntar bara på att någon annan stuppare skall ta upp likheten mellan Fadde och Joe Cocker!
Kulmagen, det stela rörelsemönstret och den totala frånvaron av närvaron!

Att som Fadde inte inse att man gör sig till ett stort skämt när man frivilligt antar ett utseende som Hitliers homosexuelle son, är faktiskt som utomstående rätt roligt!
Citera
2010-03-25, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Nåt är ju fel på Fadde i alla fall. Ingen som helst självinsikt. Alla kan inte vara bra på allt, och standup är uppenbarligen inte Faddes grej. Jag får rysningar av den mannen. Mycket snack om hur tuff han är hela tiden men när jag tittar på honom ser jag en liten osäker pojke.

Hoppas han hittar nåt annat kall här i livet, där han är mer framgångsrik.
Parkeringsvakt kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in