2010-01-25, 16:36
Medlem
Tagelapas avatar
Ja Fadderullan är en sorglig figur. Botox och restylane.
Det är otroligt trist när en människa inte vågar åldras med värdighet. Han och Linda Rosing var nog egentligen det perfekta paret.
Ja den här mannen har absolut stått i drag i dörrarna i alltför många år för han verkar ha en skev uppfattning om vad som är viktigt i livet.

Även jag har följt BondeSusannes blogg sedan de blev ett par. Hennes blogg är jordnära, allvarlig, rolig och fantastiskt underhållande med en massa fina bilder. Fadderullans blogg går jag in på en gång i månaden och den är trist. Bara halvdåliga bilder från sunkstället han jobbar på i Nyköping, receptioner, tvättstugor och nu på Botox. Han har heller aldrig något att berätta som är intressant. Det enda han yrar om är skyddsvästar och bla bla bla.
Så om det tagit slut mellan dessa två är det bara att gratulera Susanne. Fadde har stått i korsdrag för länge och är alldeles urblåst i huvudet.
Citera
2010-01-25, 17:11
Medlem
rogerks avatar
Rubrik från bloggen idag
Citat:
Sveriges svar på George Clooney
Ehhh???
George Clooney kan sjunga o dansa och agera. Kan Fadde det?
Citera
2010-01-25, 17:16
Medlem
William Hainess avatar
Tjae, om George Clooney var fläskig, svettig och kort...
Citera
2010-01-25, 17:23
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Rubrik från bloggen idag

Ehhh???
George Clooney kan sjunga o dansa och agera. Kan Fadde det?

Nä serru det kan han INTE. Du kanske hade turen att missa hans sekund i Singing Bee.
Var isåfall glad för det

Det är synd om den här lille dvärgen. Han är livrädd för att bli gammal och måste till varje
pris hålla sig kvar......i dörrkarmen
Citera
2010-01-27, 13:53
Medlem
Tagelapas avatar
Ja nu jävlar är tvättstugerambon igång igen. Nu har han bytt bloggstället och håller till på en skönhetssajt *S*.
Detta är vad han tänker sig att blogga om:

"Ämnen som ligger mig varmt som jag tänker blogga om är: Hälsa & skönhet, krogar och säkerhet "

Hälsa och skönhet den där jävla stollen är ju fullskiten med botox. Men det är väl det han kallar skönhet. I övrigt var det mest damer/tanter/kvinnor/flickor som bloggade där. Passar väl vår lille gigolo som handsken.
Ja jädrars.......
Citera
2010-01-28, 10:14
Medlem
Riksäcklet Fadderullan dumpad av Susanne...definitivt ej oväntat!
En så vettig och kreativ kvinna måste ju ha varit totalblind och omdömet gravt sviktande som drog på sig en ring med den svettblänkande botoxstinna äckelpäcken....URK!!!!!!!!!!
Relationsmissbrukare, det är vad han är!!!
Citera
2010-01-28, 14:33
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonelygirl
Riksäcklet Fadderullan dumpad av Susanne...definitivt ej oväntat!
En så vettig och kreativ kvinna måste ju ha varit totalblind och omdömet gravt sviktande som drog på sig en ring med den svettblänkande botoxstinna äckelpäcken....URK!!!!!!!!!!
Relationsmissbrukare, det är vad han är!!!

Det var nog det klokaste beslut hon tagit någonsin när hon stack ifrån botoxfjollan. Förresten visst är det väl jävligt bögigt att larva sig med botox när man är karl?
Jag ger mig fan på att Fadde är smygbög.
Men Susanne.......hon är att gratulera.
Citera
2010-01-28, 15:17
Medlem
Kittycats avatar
Jag läser hennes blogg (har läst hans men den är ju så trist att klockorna stannar) och hans blogg har försvunnit från hhennes favoriter.
Dessutom så svarar hon inte på direkta frågor om honom heller, men jag har inte läst att det är slut nånstans. Brukar inte aftonbladet/expressen vara ganska snabb med sån info..
De har ju till och med fått med Rosings brazilian wax...
Citera
2010-01-28, 17:49
Medlem
Tagelapas avatar
Han är snart förlovad igen. Han är ju inte så kinkig.....behöver ju bara dejta i fjorton dagar innan han löper iväg och köper ringar.
Men han är så sorglig och trist så om det inte händer något radikalt så låter vi den här tråden självdö......precis som botoxfikusen.
Citera
2010-01-28, 18:12
Medlem
rogerks avatar
han kanske har sprutat in botox i sina biceps så dom ser kralligare ut. Han vill ju vara en tuff kis när han ska in i fängelset, när nu det sker......
Citera
2010-01-28, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kittycat
Jag läser hennes blogg (har läst hans men den är ju så trist att klockorna stannar) och hans blogg har försvunnit från hhennes favoriter.
Dessutom så svarar hon inte på direkta frågor om honom heller, men jag har inte läst att det är slut nånstans. Brukar inte aftonbladet/expressen vara ganska snabb med sån info..
De har ju till och med fått med Rosings brazilian wax...

Enligt hans facebook sida så är han singel och han svarar inte på något om varför det tog slut utan det är något mellan han och Susanne.
Citera
2010-01-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Enligt hans facebook sida så är han singel och han svarar inte på något om varför det tog slut utan det är något mellan han och Susanne.
Hon slängde väl ut honom helt enkelt.
Botox och stå i gamla dörrar gick väl inte ihop med islandshästar när allt kom omkring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in