2025-04-01, 14:37
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiklasD
AA tror säkert att vi här på Loserville sitter och äter smörgåstårta, skrattar och sörplar kaffe varje gång han har en sättning i portföljen.
Hade ju blivit skitdyrt äta smörgåstårta exakt varje dag. Idag är han ju överbelånad - igen. Hexatronic, som han enligt utsago köpt mer av på belåning fortsatte ner med nära 1 %. Stämmer det att han ligger på marginalen, är det ju överbelåning - igen.

Men allt kan ju vara BS också. Kan bara vara ett spel för galleriet alltihop. Han har 0 aktier och bara hittar på massa skoj, så att pöbeln roar sig åt någon med fake-ångest. En affärsidé helt enkelt.
Senast redigerad av Oh-be-wan 2025-04-01 kl. 14:41.
Citera
2025-04-01, 15:14
Medlem
Hur går det med stämningarna då?
Har någon av er som skrivit här blivit hotade än?
Citera
2025-04-01, 15:34
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyenaedition

AA åker ju båge, så han har kanske känningar i mc-världen. Vem vet, en dag dyker han kanske upp utanför din dörr understödd av HA.
Eller är han mer av en Bandidos-snubbe? Eller (Not So) Hairy Bikers?
Citera
2025-04-01, 17:44
Medlem
Mycket möjligt att den här filuren tjänar gott med pengar på flocken incels han har. Några tusen följare. Det räcker att han rekar nåt mindre bolag och får ett gäng procent utan ansträngning direkt, sätt hävstång på det så finns det fina pengar att hämta.

Vem vet om hans innehav ens är på riktigt. Folk är så hejdlöst naiva och att samla ihop bottenskrapet som han gjort är inget annat än en guldgruva.

Jag hade gärna vart i hans sits.
Citera
2025-04-01, 17:56
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttergoeken
Mycket möjligt att den här filuren tjänar gott med pengar på flocken incels han har. Några tusen följare. Det räcker att han rekar nåt mindre bolag och får ett gäng procent utan ansträngning direkt, sätt hävstång på det så finns det fina pengar att hämta.

Vem vet om hans innehav ens är på riktigt. Folk är så hejdlöst naiva och att samla ihop bottenskrapet som han gjort är inget annat än en guldgruva.

Jag hade gärna vart i hans sits.
I så fall hade ju innehaven han påstår sig äga, gått upp eller tänker jag fel? Alla innehaven har köpt och propaderade för har ju fallit som ett gäng stenar. Just nu verkar det som att när han säger att han köpt ett innehav, så vänder det ner med en väldans fart.
Citera
2025-04-01, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
I så fall hade ju innehaven han påstår sig äga, gått upp eller tänker jag fel? Alla innehaven har köpt och propaderade för har ju fallit som ett gäng stenar. Just nu verkar det som att när han säger att han köpt ett innehav, så vänder det ner med en väldans fart.

Nja, går många in så går kursen upp initialt och då plockar man vinsten. Märkte själv när jag hade en del Nobia som gick upp en hel del när han reka där. Tror närmare 20%. Så det är väl den typen av bolag som det kan funka på: mindre bolag, väldigt nedtryckta och låg omsättning.

Säger inte att det varit så alltid men han är vid en punkt(eller har varit där ett tag) där han kan mjölka sin flock.
Senast redigerad av Buttergoeken 2025-04-01 kl. 18:10.
Citera
2025-04-01, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan

Ja inte utan att man kommer att tänka på frasen "let the trend be your friend"
Hexan t.ex är ju fortsatt ursvag, och slutade på minus idag också (såklart väldigt trist för alla som har aktier i bolaget).
Men plötsligt händer det !?
Nästan så man blivit sugen på att köpa ett gäng av denna mytomspunna aktie, men bara nästan.
Men jag missar gärna dom första 10-15 procenten upp, för att slippa riskera att åka med ner i källaren, så det är ingen brådska att köpa i så fall
Senast redigerad av Jahajavabra 2025-04-01 kl. 19:08.
Citera
2025-04-01, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyenaedition

Det verkar inte hända mycket. Jag citerar ju lite då o då från AAs medlemsvideor. AA ville ha kontakt med mig i ett annat syfte men direkt meddelande han mig att Youtube o Paetreon skulle stämma mig för jag sabbar för deras affärsmodell. Det verkar dock inte vara prioriterat hos YT el Paetreon då jag inte hört något. AA du läser detta, har du någon uppdatering i ärrendet? Givetvis kontaktade jag honom från en anonym mejladress.
Citera
2025-04-01, 18:51
Medlem
Ja idag har väl AA fått mycket att skratta åt med tanke på alla inlägg.
Jag bjuder gärna på det, om det nu är så han reagerar på alla goda råd han får av oss
Senast redigerad av Jahajavabra 2025-04-01 kl. 19:09.
Citera
2025-04-01, 19:36
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
AA åker ju båge, så han har kanske känningar i mc-världen. Vem vet, en dag dyker han kanske upp utanför din dörr understödd av HA.
Eller är han mer av en Bandidos-snubbe? Eller (Not So) Hairy Bikers?

Han har inte visat något som han äger. Så är det verkligen sanningen som han nämner?
Enkelt att vara mytoman på internet.
Citera
2025-04-01, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Han har inte visat något som han äger. Så är det verkligen sanningen som han nämner?
Enkelt att vara mytoman på internet.

http://youtube.com/post/UgkxsDoThoZG...feature=shared

Om du klurar ut hans namn kan du se antal registrerade fordon på honom. Klurar du även ut hans facebook ser du en del där.
Citera
2025-04-01, 19:47
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
http://youtube.com/post/UgkxsDoThoZG...feature=shared

Om du klurar ut hans namn kan du se antal registrerade fordon på honom. Klurar du även ut hans facebook ser du en del där.

Vet inte hans namn. Men har han lurat banken på pengar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in