2025-04-03, 16:22
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
För övrigt:
Visst, hans hybris retar många, men att sparka på nån som redan ligger är rätt lågt.

Han ligger inte! Både i fysisk mening samt bildlig mening! Han är fortfarande (i sina ögon) en av världens bästa investerare! Att det är blodrött på börsen gör att vi på LooserWille tar vår förlust och försvinner med svansen mellan benen! För han är det tvärtom: det är nu han visar sin överlägsna förmåga och tjänar pengar på oss andra! NOT!
Citera
2025-04-03, 16:31
Medlem
Börsen gick ner nästan 4 % idag. Det är ett rejält slag – och det måste rimligen ha varit den slutgiltiga urblåsningen för Aktieanalytikern.

Med tanke på hur överbelånad han själv uppgett att han är, och hur många av hans stora innehav redan legat på minus i veckor (Hexatronic, Nibe, Transtema, med flera), så finns det inte mycket kvar att parera med när en sån här dag kommer. Det här är dagen då marginalerna ryker. Då korthuset kollapsar.

Och tro det eller ej – jag lider faktiskt med honom. Det är lätt att skratta åt storhetsvansinne, dryga uttalanden och sektretorik. Men bakom allt det där sitter trots allt en människa, som just nu får se sin livsstrategi falla isär bit för bit. Och det måste vara fruktansvärt, oavsett hur mycket fasad man försöker hålla uppe.

Ingen förtjänar att förlora allt – inte ens den som vägrade lyssna i tid.
Citera
2025-04-03, 16:32
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
När hans jurister/torpeder gjort rent hus i Looserville ställer de in siktet på Trump

För övrigt:
Visst, hans hybris retar många, men att sparka på nån som redan ligger är rätt lågt.
Ingen här sparkar på honom. Vi diskuterar kring honom och den vetvilliga strategi som han haft som också gjort honom till en legend. Eller skall vi säga anti-legend. Som många här försökt få honom förstå kommer nolla hans kapital. Och det är mer eller mindre nollat nu. Det är inget jag önskar honom, hoppas Hexatronic går upp så att han kan tjäna tillbaka lite kapital. Jag verkligen önskar honom det.
Citera
2025-04-03, 16:33
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
När hans jurister/torpeder gjort rent hus i Looserville ställer de in siktet på Trump

Han hotade ju ”enuddafigur” med stämning! En anonym skribent på LooserWille med anonym Mail!
Citera
2025-04-03, 16:37
Medlem
163 betalande medlemmar på Patreon. Någon som vet om det gått upp/ner senaste tiden?
Drar in ca 10k i månaden på Patreon..... Hoppas han får snurr på sina andra kanaler, Aktuella reflektioner verkar ligga lite på is (2 veckor sedan förra videon).
Tror han hoppas mer på "Ekonomi och politik" kanalen då han angett att den typen av videos ger mer youtube intäkter.
Tycker hans videos om youtubeande och intänkter är otroligt intressanta och han presenterar dom på ett bra sätt. Aldrig sett någon youtuber pratat transparant om detta förut.
Heja AA nu !
Citera
2025-04-03, 16:44
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _mtini_
163 betalande medlemmar på Patreon. Någon som vet om det gått upp/ner senaste tiden?
Drar in ca 10k i månaden på Patreon..... Hoppas han får snurr på sina andra kanaler, Aktuella reflektioner verkar ligga lite på is (2 veckor sedan förra videon).
Tror han hoppas mer på "Ekonomi och politik" kanalen då han angett att den typen av videos ger mer youtube intäkter.
Tycker hans videos om youtubeande och intänkter är otroligt intressanta och han presenterar dom på ett bra sätt. Aldrig sett någon youtuber pratat transparant om detta förut.
Heja AA nu !

Det är ju vad man önskar att se: den skallige paddan analyserar ekonomi och politik
Citera
2025-04-03, 16:50
Medlem
watcher1970s avatar
163 personer som betalar 99:-/ månad.. Imponerande!
Tappade mycket av mitt intresse för A.A i slutet på -24, då han hela tiden tjatade om att han skulle dra för gardinen och bara jobba för de som ville betala. Och beslutet var en ”hämnd” på alla som utmålat honom som brottsling. Läste att något påstått att han kunde misstänkas för ”pump and dump” men det dog snabbt ut.
Hans andra kanaler känns ointressanta och ger inte några trådar på FB eller andra forum..
Just upprepningar är något som tröttar ut en tittare. Att behöva lyssna på 25 minuter långa videos utan några vettiga inlägg.
Nöjer mig nu med att kolla den här tråden och hoppas att A.A på något magiskt sätt skall landa på fötterna.
Lycka till, A.A!
Citera
2025-04-03, 16:54
Medlem
Den vuxen som sover om dagen skall vara fattig om natten. AA gillade inte den kommentaren på Tuben. Men den är klok, enligt mig. Hur är det möjligt att missa försvar och goldminers? Om AA är den bästa?
Citera
2025-04-03, 16:59
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watcher1970

Just upprepningar är något som tröttar ut en tittare. Att behöva lyssna på 25 minuter långa videos utan några vettiga inlägg.

Han har ju inget konkret att förmedla? Bara ordbajseri blandat med hur duktig han är! Sedan några månader prenumererar jag på en ”aktie tjänst” kostar mig 200 isch i månaden där jag får förslag på investeringar samt hans marknadsanalys, har inte gett nåt konkret i kassan ännu! Men ändå tips från nån som är påläst och kunnig! Till skillnad mot AA.
Citera
2025-04-03, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zappalikegrappa
Den vuxen som sover om dagen skall vara fattig om natten. AA gillade inte den kommentaren på Tuben. Men den är klok, enligt mig. Hur är det möjligt att missa försvar och goldminers? Om AA är den bästa?
Den kommentaren skrattade jag högt åt när jag såg den😄. Den plockades säker bort rätt snabbt dock!

Fy fan vad hans portfölj blöder rött idag, och säkert många andras, ska bli intressant vad han gör för ändringar.
Citera
2025-04-03, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Han har ju inget konkret att förmedla? Bara ordbajseri blandat med hur duktig han är! Sedan några månader prenumererar jag på en ”aktie tjänst” kostar mig 200 isch i månaden där jag får förslag på investeringar samt hans marknadsanalys, har inte gett nåt konkret i kassan ännu! Men ändå tips från nån som är påläst och kunnig! Till skillnad mot AA.

Analyshasse?
Citera
2025-04-03, 17:17
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zader
Analyshasse?
Pensionsbygget kallar han sig för! Ligger i topp 10 i PPM och delar med sig av diverse aktietips
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in