Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
Då har du inte sett hela säsongen. Han var otroligt elak mot Helene och blev säkert obekväm med att just hon dök upp på Gränslandet. Om du anser att han var genuint snäll så har vi definitivt olika uppfattaningar om vad som är godhet. Han var ju fördjävlig och speciellt i örådet där i slutet när han avslöjade sitt riktiga jag. Tro inte att han är där av annan anledning än att få pengarna. Tycker han ser onormal och skitig ut med sina fula tatueringar. Du tillhör skaran som han lurar skjortan av och sånt är gamla narkomaner duktiga på. Tro inget annat.
Vet inte vad han gjort mot Helen i säsong 11, just nu är jag på avsnitt 35 och det enda jag sett hittills är att det är ett tjejgäng och ett killgäng och då är det inte så konstigt att han vill ha ut Helen om det är det som är det taskiga han kommer att göra framöver. Alla är väl där för pengarna och delvis även upplevelsen, han är ju inte ensam om det. Hittills ser jag att han är lojal mot dem som han håller ihop med. Avskyr hans och allas tatueringar, men det är inte snällhet eller ondska.
Förresten, så töntigt med tjej- och killgäng. Man ska gå efter vem som är värd att vinna, om personen är pålitlig i pakter, om man har personkemi etc.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
Dom kanske hade vunnit om Lars fått vara med. Hur vet vi eftersom han inte fick? Det är väl inga stjärnor i lag Nord utan mest stolpskott. Jag hejar på Lars.

Bara för att de andra inte är några stjärnor blir inte Lars bättre för det, han har varit totalt värdelös i alla tävlingar.