Citat:
Ursprungligen postat av
Bakarettan
Jag förstår inte ilskan emot Mark och hans utskällning av Pål här i tråden.
Hade jag varit i hans ställe hade jag gjort exakt likadant. Jag hade faen blivit vansinnig på den hysteriska stollen. Strongt av Mark att ensam markera Påls falskhet. Ingen annan sa nåt. Fega personer som hellre går bakom ryggen på folk och snackar skit istället för att vara ärliga och rättframma. Med andra ord..Typiskt PK-svenskar i ett nötskal. Ja ja ja...jag vet att det är ett spel.
Men...varken Pål eller Zaeyra har någon social kompetens. De är vidriga översittare båda två.
Förstår inte varför man skulle bli så arg. Det är produktionen som bestämmer reglerna. Om vissa av deltagarna bestämmer sig för att hoppa på ett ben för att en annan har skadat benet och de vill göra det rättvist är det upp till dem. Att en annan då inte vill handikappa sig själv gör inte den till en dålig människa.
Mark snackar om att Pål är självisk, vadå självisk? Sammanslagningen har varit, det tävlar individuellt från och med nu. Det är bara en som kan vinna.
Enda anledningen till att ge fördelar till andra är om man själv gynnas av det i framtiden.
De snackar om att det är girigt att Pål vill hitta en till immunitet när han redan har en när det såklart är bättre att ha fler än en immunitet och självklart ska man då hoarda immuniteter om man kan.