Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-10, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Vad händer om man fuskar då?
Fuskare tänkte jag inte på. Moralen tillåter väl inte att lämna dem på ön utan mat, så de måste ju skickas iväg, men fusket ska visas tydligt för alla tittare. Helst ska de betala hemresan själva, men det blir säkert svårt att förhandla fram ett sådant kontrakt.
2024-04-10, 22:04
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
När Gränslandet stängs:

2024-04-10, 22:12
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Bra fråga. Jag har inte sett de klippet än, då jag inte har sett torsdagsavsnitten ännu.
2024-04-10, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ci verkar alltid vilja ha sin vilja igenom, av själviskt syfte.

Jag älskar de osjälviska och godhjärtade, jag älskar syd som gläds åt varandras segrar och att de är en sån fin grupp och jag älskar Alex som både är godhjärtad men som ändå kan vara ärlig med att han går först i vissa lägen och vill vinna Robinson.

Jag älskar att det blivit mer av ett taktikspel, vilket skapar spänning i programmet, där Pelle är en starkt bidragande faktor. Hoppas han får vara kvar länge.

Jag längtar också till söndag och nästkommande vecka.

Börjar få allt svårare för Ci. Hon är sjukt osmidig på att spela i en grupp med bra dynamik. Det ska inte skina igenom hela tiden att du egentligen bara tänker på dig själv.
Tror inte hon är jättekul att ha som chef i det verkliga livet..
2024-04-10, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnjozefsson
Simone är verkligen fet som en gris och värdelös i tävlingar.
Har fettot bidragit med något i Robinson?
Hon har väl i princip stått över alla tävlingar och verkar nöjd så. Totalt meningslös.
2024-04-10, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Hon har väl i princip stått över alla tävlingar och verkar nöjd så. Totalt meningslös.
Simone är verkligen menlös, tillför inger i tävlingen eller i tv..
2024-04-10, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Börjar få allt svårare för Ci. Hon är sjukt osmidig på att spela i en grupp med bra dynamik. Det ska inte skina igenom hela tiden att du egentligen bara tänker på dig själv.
Tror inte hon är jättekul att ha som chef i det verkliga livet..

Hon kan inte ens prata korrekt svenska.
2024-04-10, 23:12
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos

Vad är det som hon säger eller på vad sätt hon pratar på som du menar på att hon inte kan prata korrekt svenska? Jag har inte märkt av det i varje fall.
2024-04-10, 23:15
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jag stör mig mest på hennes rökröst.
2024-04-10, 23:20
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Min lista på favoriter:

Pelle - tycker att han verkar ha en bra moral. Han gör det som är bäst för laget, oavsett vilka som är med i laget för tillfället. Till skillnad mot andra som skryter om att de är falska, lögnare och endast tänker på sig själv.
Mark - även han har en bra moral. Men han är nästan för självoffrande. Trevlig, lugn, en person som borde ha en maktposition för han skulle inte utnyttja andra. Stark i tävling.
Alex - behöver jag ens ge en anledning? Mannen är bäst.

Hejjar inte på någon av tjejerna men tycker att Karin är riktigt stark. Ci är också stark men dålig på det sociala spelet. Rooble, Simone med flera tycker jag passar hos Farmen snarare än Robinson...
Jag håller med om de två första men byter ut Alex mot Gustav. Gustav verkar vara en riktigt skön kille.
2024-04-11, 00:37
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Tror första säsongen från 98 finns kvar på youtube

Jag har kollat Youtube och det finns bara enstaka avsnitt från helt olika säsonger, tyvärr.
2024-04-11, 00:41
Medlem
fonders avatar
Hittills har Lars tillför exakt noll oavsett vilken tävling som gällt, men enligt honom själv så skulle de vunnit idag om han bara var med då han minsann (enligt sig själv bara, förstås) är bra på allt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in