Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-03-30, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Ci kan ju vara rätt jobbig också men jag hatar mobbing och när en person får alla emot sig så bara för den sakens skull så hoppas jag att hon går långt, bara för att de andra kommer att hata det.

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag har väldigt svårt för den här säsongen just för att så gott som alla tjejer är helt osympatiska. Det måste vara en bättre balans, annars blir det outhärdligt att kolla på. På killsidan har de lyckats bättre med mixen.

Pontus i Gränslandet verkar ju schysst också än så länge men sen vet man ju inte hur han agerar, om han kommer in i det riktiga spelet.
Jo, håller med förutom att Pontus verkar väldigt slätstruken och trist (visste inte ens att han hette det ) Hoppas hoppas det blir nåt twist så Helen får stanna. Hade varit sjukt kul att se dessa båda kriga ihop bland dessa muppar!
Senast redigerad av Regnflingan 2024-03-30 kl. 00:33.
2024-03-30, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Jag håller med dig men känner lite så om bägge lagen. I sig verkar Mark(Marc?) sympatisk... Men har de inte varit ovanligt snabba att döma ut någon i bägge lagen? Ci hos "damerna" och heter han Markus hos männen? Eller brukar de vara så snabba att aliera sig och välja ut ett offerlamm? Jag hoppas att det rörs om, på något vis så att pakterna faller...
Jo dom har gaddat ihop sig väldigt snabbt och verkar ha bestämt sig redan och inget går att ändra på. Som nån sa: "Det är kört för Ci" Inte speciellt öppensinnade! Jag tycker att i de tidigare säsongerna så har deltagarna visat respekt till de som är äldre. Inte som nu när de själva tycker att de är bäst och vackrast och istället fryser ut den äldsta. Usch ogillar Oliva och den feta från Luleå, dryga jävlar!
2024-03-30, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jo, håller med förutom att Pontus verkar väldigt slätstruken och trist (visste inte ens att han hette det ) Hoppas hoppas det blir nåt twist så Helen får stanna. Hade varit sjukt kul att se dessa båda kriga ihop bland dessa muppar!

2024-03-30, 08:01
Medlem
Är Alma släkt med Oskar från 2023? Sjukt lika.
2024-03-30, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jo dom har gaddat ihop sig väldigt snabbt och verkar ha bestämt sig redan och inget går att ändra på. Som nån sa: "Det är kört för Ci" Inte speciellt öppensinnade! Jag tycker att i de tidigare säsongerna så har deltagarna visat respekt till de som är äldre. Inte som nu när de själva tycker att de är bäst och vackrast och istället fryser ut den äldsta. Usch ogillar Oliva och den feta från Luleå, dryga jävlar!

Tjejerna verkar hela tiden ha ngn gemensam hatobjekt. Gillat inte när en hel grupp ger sig på ngn. Den som röstas ut borde alltid få duellera, det skulle bli svårare att pakta sig.
2024-03-30, 16:08
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ci kan ju vara rätt jobbig också men jag hatar mobbing och när en person får alla emot sig så bara för den sakens skull så hoppas jag att hon går långt, bara för att de andra kommer att hata det.

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag har väldigt svårt för den här säsongen just för att så gott som alla tjejer är helt osympatiska. Det måste vara en bättre balans, annars blir det outhärdligt att kolla på. På killsidan har de lyckats bättre med mixen.

Pontus i Gränslandet verkar ju schysst också än så länge men sen vet man ju inte hur han agerar, om han kommer in i det riktiga spelet.

Ja men som jag skrev så är det vuxna människor, finns många människor jag tycker är jävligt dryga och jobbiga men beter mig som folk ändå. Sen brukar det bli om den utsatta personen ändå försöker ändra sig senare så är hon "märkt" för resten av säsongen av mobbargänget.

Direkt jag ser Simone tänker jag på Hawaii, ni vet den där klädsen med bred midja och kjol
2024-03-30, 17:09
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Inte alls konstigt. Det är hennes personliga sak.
Smart av henne.
Men ändå suspekt att hon får användning av sin personliga sak just när hon hittar immuniteten...?
2024-03-30, 20:27
Medlem
mensverkets avatar
Lånar tråden då någon kanske har koll på föregående deltagare.
Vad hette den gamle kroppsbyggaren som åkte hem efter typ dag 3 pga för lite mat? Han tränade med stockar och skit på dagarna.
2024-03-30, 21:02
Medlem
Citat:

Hur kommer det mobbande kvinnogänget att uppfatta sig själva när de kommer hem och ser att Désirée var lika falsk som Ci beskrev henne? Kommer de att ångra sig?

Min erfarenhet är "nej", för det är så kvinnor alltid fungerar i cafe-latte-sällskap.
2024-03-30, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Det är lite lustigt att de har provat med gränsland i Survivor också (Survivor: Redemption Island t ex) men det har varit väldigt illa omtyckt av tittarna så de har sedan länge slopat såna saker. I Sverige så fortsätter produktionen dock envist säsong efter säsong med att halva programmet ska handla om ett gränsland - och vissa deltagare får t o m börja programmet där vilket är extremt orättvist.
Den svenska produktionen styrs av idioter. Låt mig upprepa, de är IDIOTER! Inställningen mot gränsland är lika negativ i Sverige som i andra länder, men här tycker man det är ett billigt alternativ. Jag tror, ärligt talat, att inte en enda ansvarig person i Sverige har sett ett enda avsnitt från Australien eller USA.
2024-03-30, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Han är otroligt osäker, lägger sig för att han är rädd för att förlora. Bara att han ska köra med sitt sk. macho snack visar att är en lite osäker pojke. Tomma tunnor skramlar mest, helt tomt bakom den macho fasaden. 🙂 Säkert bög men törs inte komma ut.
Brorsan är för mycket, väldigt ointelligent här man och bara tugg och ingen vettigt.

Med tanke på att han verkar hata kvinnor ser jag inget alternativ till att han, ja… älskar män. Vilket inte är fel, men man behöver inte hata det andra könet för det.
2024-03-31, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Jäla skit då!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här