Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-09, 14:18
Medlem
Hatar Olivia sån slabbig bitch vad ser Jocke o jonna i henne?
2024-04-09, 14:26
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Zayra...Sen OM det inte går bra för henne på duellerna så kommer hon att skylla och skälla på att de andra var okamratliga, egoister som inte sparade det enkla till henne.

Alma var lite inne på samma, att det var "onödigt att Alex vann" för han hade inte behövt vinsten men hoppades nu på att de skulle spara något enkelt till henne....

Bara därför hoppas jag att Alex och Pål tar det "enkla" om det ens går att resonera så? Att något är "enkelt". Handlar det om vikter så brukar väl damer ändå få handikapp i att få lättare vikter, oavsett om hon är en Amazon och han liten och tanig....

ALLA deltagarna är där för att Tävla. Oavsett i vilket lag de hamnar i eller inne i Robinson eller på Gränslandet. Varför ska Alex och Pål spara något enkelt till Alma och Z ? Finns ingen anledning alls!
2024-04-09, 15:28
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Så SJUKT beteende - helt klart omoget

Självklart är det illa om man skriver dumheter till honom men han själv kan väl ta bort deras inlägg och blocka dessa personer i så fall? Man bör som vuxen tänka till och inse att haters kommer alltid att finnas men bemöt dem i så fall med tystnad, deleta och blockera om det stör ens frid.
Otroligt omoget. Känns som en 15-åring som sitter och bråkar på sociala medier
2024-04-09, 15:39
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Har sett alla veckans avsnitt och jag måste säga att årets säsong blir bara bättre och bättre
Ja, nu börjar det bli ganska spännande. Längtar faktiskt till söndag.
2024-04-09, 15:42
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Otroligt omoget. Känns som en 15-åring som sitter och bråkar på sociala medier

Kikade in på Robinson-sidan (deras egna via TV4) på Facebook och såg att Fredrik sitter och besvarar inlägg där med. Dock tror jag att den sidan har rätt ordentlig koll på att ta bort dumma kommentarer vare sig deltagarna skriver där eller tittare. På FaceB-sidans grupp kan han i varje fall inte skärmdumpa och lägga in något, den funktionen har gruppen tagit bort så det är väl därför han pysslar med sådant skit på sitt egna Instagramkonto förmodar jag.

Själv så håller jag mig hellre i denna tråd för i dessa grupper FaceB och Insta pågår det mer av en diskussion om att man har spoilat vad man än skriver där och att alla inte har sett de avsnitt som sidans inlägg visar osv.
2024-04-09, 16:04
Medlem
DoktorNos avatar
Reflektioner efter att ha sett veckans alla avsnitt.

2024-04-09, 16:52
Citat:
Kikade in på Robinson-sidan (deras egna via TV4) på Facebook och såg att Fredrik sitter och besvarar inlägg där med. Dock tror jag att den sidan har rätt ordentlig koll på att ta bort dumma kommentarer vare sig deltagarna skriver där eller tittare. På FaceB-sidans grupp kan han i varje fall inte skärmdumpa och lägga in något, den funktionen har gruppen tagit bort så det är väl därför han pysslar med sådant skit på sitt egna Instagramkonto förmodar jag.

Själv så håller jag mig hellre i denna tråd för i dessa grupper FaceB och Insta pågår det mer av en diskussion om att man har spoilat vad man än skriver där och att alla inte har sett de avsnitt som sidans inlägg visar osv.
Vad pinsam han är. Vuxna människan sitter och tjafsar öppet på TV4s Robinson-Insta o -Facebook. Han kränker kvinnor som grupp på bästa sändningstid och blir upprörd när det slår tillbaka på honom. Han är inte särskilt smart om han inte kunde räkna ut i förväg att det skulle hända.
2024-04-09, 16:58
Medlem
Centipedes avatar
Robinson-Zayera: ”Det var fruktansvärt traumatiskt att se det igen”

Efter att ha blivit utröstad redan i första avsnittet av Robinson lever Zayera Khan nu sitt tv-liv i Gränslandet. QX ringde upp för att höra om hennes Robinson-upplevelse så här långt.
2024-04-09, 17:24
Avstängd
Citat:

Fantastiskt hög töntfaktor att sitta på TV4:s Robinson-insta och posta emojisar med hjärtan till alla som skriver något positivt om människan. Han kallar sig Alfahanne men uppför sig som en tonårstjej med dåligt självförtroende. Skulle man höja rösten mot honom så skulle man förmodligen få en bitch slap och en utskällning med falsettröst av henom.
2024-04-09, 17:31
Medlem
Gutis avatar
Jag har inte följt tråden så den spaningen kanske redan har avhandlats.

Är inte Charlotta väldigt lik Pippi Långstrump ?
2024-04-09, 17:44
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Det är ju en som är dålig på att göra eld som man vill möta i finalen.

Det brukar vara att göra upp eld i slutet.
Sånt. Smart att spara på oduglingar till finalen .
2024-04-09, 17:50
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Robinson-Zayera: ”Det var fruktansvärt traumatiskt att se det igen”

Efter att ha blivit utröstad redan i första avsnittet av Robinson lever Zayera Khan nu sitt tv-liv i Gränslandet. QX ringde upp för att höra om hennes Robinson-upplevelse så här långt.

Ungefär så som jag uppfattat henne när jag sett henne i TVrutan likadant verkar hon resonera i artikeln. Sedan detta med att hon tyckte att utröstningen var traumatisk det kan jag förstå henne för samtliga av hennes lag röstade ju ut henne. Fast att behöva åka utomlands just för den skull låter som en Drama Queens beteende tycker jag. ALLA som deltar VET ju att det kommer att uppstå utröstningar mm så jag tycker man är väldigt omogen och naiv om man inte klarar utav att få se sådant om sig själv i TV.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in