Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-17, 18:20
Medlem
funktioners avatar
Hoppas zayera får en parasit i magen som äter upp henne inifrån så kan de grilla hennes feta fläsk-kropp över elden.

Vilket VIDRIG människa hon är!!

Stark jobbat av hennes lagkamrater att stå ut med hennes bedrövliga personlighet.

Clownen Fredrik ger såklart upp som den clown han är! LOL
2024-04-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Hoppas zayera får en parasit i magen som äter upp henne inifrån så kan de grilla hennes feta fläsk-kropp över elden.

Vilket VIDRIG människa hon är!!

Stark jobbat av hennes lagkamrater att stå ut med hennes bedrövliga personlighet.

Clownen Fredrik ger såklart upp som den clown han är! LOL

Håller med hon är fullständigt , riiiktigt oskön och vidrig som person är hon. Hoppas hon läser här och tar till sig
2024-04-17, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Hur kan man vara i in i helvete dum i huvudet och skriva sådär utan spoiler? Vad är de för fel på dig?

Nu har ju inte söndagens avsnitt kommit ut ännu varken på tv4play eller på tv
Senast redigerad av Shieldhero 2024-04-17 kl. 18:47.
2024-04-17, 18:46
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Hur kan man vara i in i helvete dum i huvudet och skriva sådär utan spoiler? Vad är de för fel på dig?
Lugna ner dig, söndagens öråd visas inte förrän på söndag.

Edit: tvåa på bollen
2024-04-17, 18:51
Medlem
Citat:

Om man kollar riktigt noga vem som kommer med båten i klippen som visas i slutet av sista gränslandet och pausar och zoomar in så tror jag nästan man kan se vem det är. Men är inte säker! Dock tror jag inte det är Lars. Skrev tidigare vem jag tror det var i spoilerinlägg. Men ni får kolla själva vem ni tror att det är, om ni är intresserade Spännande att se på söndag!
2024-04-17, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granruska
Om man kollar riktigt noga vem som kommer med båten i klippen som visas i slutet av sista gränslandet och pausar och zoomar in så tror jag nästan man kan se vem det är. Men är inte säker! Dock tror jag inte det är Lars. Skrev tidigare vem jag tror det var i spoilerinlägg. Men ni får kolla själva vem ni tror att det är, om ni är intresserade Spännande att se på söndag!

2024-04-17, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero

Ja precis, tycker också det! Kul att du uppfattade samma
2024-04-17, 19:41
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero

Ja, det pratades ju om det innan i programmet, nån som tyckte det.
2024-04-17, 19:53
Medlem
picapicans avatar
Är Zayera ofrivilligt flintskallig? Fy helvete, vilken jobbig individ.
2024-04-17, 20:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Är Zayera ofrivilligt flintskallig? Fy helvete, vilken jobbig individ.
Tycker det är bra att hon rör om i grytan. Mycket underhållande. Hennes frisyr är ointressant då det finns flera som ser konstiga ut både här och där. Har svårare för att se Olivisas fula anknäbb. Sen alla dessa vedervärdiga tatueringar är vedervärdigt. En enda deltagare hade en snygg sådan och det var Nallebjörnen.
Senast redigerad av Vipan 2024-04-17 kl. 20:12.
2024-04-17, 20:42
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Jag får inget svar för att personen inte har något bra resonemang, precis som att du inte har något bra resonemang. Alla dina uttryck om att det är korkat, om att jag är ett barn, alla dina emojis o.s.v. är bara substitut för att du inte kan komma på något bra svar eller något resonemang.

Om man går på TRT hemma i Sverige så kommer ens hälsa kollapsa om man bara slutar helt tvärt, därför skulle det enligt mig inte vara konstigt om en sådan person även får testosteron under Robinson. Det är typ som att ta blodtrycksmedicin eller något.

Vi vet redan att de får vitaminer och liknande av produktionen.

Det är STOR skillnad på vitaminer och vätskeersättning t ex jmfr mot testoseron och anabola steroider. Jag tror INTE att en svensk produktion tar in en deltagare som de ska/skulle förse med testoseron.
2024-04-17, 20:56
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Målet var säkert något flum likt "Bevisa att jag kan"

Fast hon kunde ju inte, hon valde att åka hem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in