Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-12, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Han är ett original så omöjligt är det inte. Han ser ut som en gammal romare. Kul också om Lars eller tunnhåriga tanten vann.
Han är nihilist ,såg hur han kunde koppla bort hjärnan där på stången också..
2024-04-12, 09:15
Medlem
Citat:
Ja, vem annars? Hörs ju på rösten om inte annat. Precis så släpig låter en pundare av hög rang.
Ett alternativ är att du helt enkelt kallar honom för Alex istället för Pundaren. Vi har inte alla dina kunskaper om hur pundare pratar.
2024-04-12, 09:18
Avstängd
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Han är nihilist ,såg hur han kunde koppla bort hjärnan där på stången också..
Spännande. Han kanske har oanade förmågor som jag vill se mer av. Den som petar ut knarkaren blir hjälte.

Pundaren påstår visst att han var avliden i 20 minuter. Han är tydligen mytoman också. Möjligen medvetslös eftersom kräket står upp.
2024-04-12, 09:23
Avstängd
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ett alternativ är att du helt enkelt kallar honom för Alex istället för Pundaren. Vi har inte alla dina kunskaper om hur pundare pratar.
En spade är en spade. Samma sak med en gammal avdankad pundare. Du får kalla honom vad du vill men jag kallar honom för vad han är. Herr Pundare om det är till belåtenhet ??
Senast redigerad av Vipan 2024-04-12 kl. 09:38.
2024-04-12, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
De som fick stå vid sidan om när laget förlorade kampen om immuniteterna borde slippa duell.

Det är givetvis de som förlorade immunitetskampen som ska duellera.

Helt rätt! Så skulle det vara!
2024-04-12, 09:33
Medlem
Citat:
En spade är en spade. Samma sak med en gammal avdankad pundare. Du får kalla honom vad du vill men jag kallar honom för vad han är. Herr Pundare om det är till belåtenhet ??
Jag menar att jag inte har den allra minsta aning om hur en pundare låter när han pratar. Jag känner inga pundare, vilket du uppenbarligen gör. Vill du att vi alla ska använda våra personliga kompetenser för att namnge deltagarna i Robinson? Är det inte enklare att använda deras namn?
2024-04-12, 15:21
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Bor du i en koja i skogen? En pundare låter exakt som herr Pundare. Släpig och grötig röst. Alla vi andra har nog stött på heroinister någon gång i livet.

Jag har en lillebror som gått på droger. Han pratar precis som vanligt, som han gjordeinnan han började med droger ( är nu fri)
Däremot kan man se lite när han gestikulerar att han gjort, det han gjort.

Träffat många olika i mitt arbete, aldrig märkt att en pundare måste prata sakta och tydligt. Snarare tvärtom.
2024-04-12, 15:28
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
När visade han sitt rätta jag 2022? För att han surna till på Helen en gång på ett öråd?
Han gick snarare ut med moralen i behåll, höll personliga tal riktade till alla deltagare som var kvar (t.o.m. Helen). Blev du så hjärntvättad av Bella o Sandras synkar där de envist tjatade om att Alex var en läskig ALFA, fast man inte fick se några tendenser till det annat än att killarna ville hänga med honom

Du o VIPAN kan ju förklara er ilska mot Alex, annat än att skriva "såg du säsongen 2022 så vet du"

Skönt att fler än jag reagerat på det fattiga argumentet "såg du säsongen 2022 så vet du"! Det verkar mera vara något slags mantra utan någon/några mer ingående förklaringar heller för de som spyr sin galla över Alex och inte heller verkar förstå att vi HAR sett den säsongen och begriper mer än vad som påstås att vi gör. Vi - jag ser flera i tråden - som INTE har hakat på denna hat-trend mot Alex i tråden anses vara både det ena och det andra också medans de själva tror sig veta allt om hur personer som har drogat är och pratar osv. Själv kommer jag fortfarande INTE att övertygas av dessa antagonister!
2024-04-12, 16:50
Medlem
Citat:
Bor du i en koja i skogen? En pundare låter exakt som herr Pundare. Släpig och grötig röst. Alla vi andra har nog stött på heroinister någon gång i livet.
Jag har kanske sett någon men har aldrig umgåtts eller pratat med dem. (Varför skulle jag?) Och vad har det ens för betydelse vilken röst han har?
2024-04-12, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Jamen kom igen nu trådskrivare! Ni som hejar på pundaren...skriv varför ni gör det vetja.
Jag tycker han är sympatisk och bra på tävlingar. Och jag såg Robinson 2022.

Faktum är att de två här som verkligen hatar honom, uppträder på precis det sätt jag skulle misstänka att drogade gör. En slump? Det tror jag inte.
2024-04-12, 17:03
Medlem
Kanske dags för Fredrik och Rooble att börja prestera i tävlingar, dom snackar om att byta ut laget. Det är ju dom två som säckar ned hela lag nord för tillfället
2024-04-12, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leuko
Kanske dags för Fredrik och Rooble att börja prestera i tävlingar, dom snackar om att byta ut laget. Det är ju dom två som säckar ned hela lag nord för tillfället

Hon den tjocka Anna Book look a liken har väl inte briljerat mkt heller samma med Maureen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in