Citat:
Ursprungligen postat av
allanmadsen
Håller med på CI nu bara för att övriga i lag syd beter sig som ett rövhål mot henne
Ja de verkar ju vilja kasta henne under bussen och Karin håller de om ryggen. NÅGON måste väl offras i deras förhandlingar (mellan Fredde och Pelle) men varför kan inte Lag Syd ta t ex Gustav? Vad har han tillfört laget? Verkar visserligen lugn och trevlig men sedan då? Tummen mitt i handen verkar det som när han är lägret och jag kan inte ens påminna mig om att han gjort något speciellt för laget heller i tävlingarna. Både Ci och Karin har kämpat för laget och klarat det bra tycker jag. I Freddes lag finns det ingen som jag numera håller på - där struntar jag i vilka de tar ut för duell. Jag gillar ingen där och minst Teddybörnen Fredrik(-sson), Rooble och Lars.
Nu har jag inte kollat längre än till dagens avsnitt (Tisdag) så Onsdag och Torsdag ser jag enbart texten på avsnitten som läggs ut på TV4 Play men fattar att ni pratar om dessa också - jag får väl se vad som händer i vattentävlingen och förhandlingen i dessa avsnitt om någon dag eller två.
Den enda jag numera hejjar på är Alex i Gränslandet nu när Helen och Pontus har rykt.
I någon/några säsonger har jag för mig att det fanns ETT ställe TILL som faktiskt Gränsländare kunde hamna i som hette något liknande som "Utposten" eller så. Någon mer än jag som minns dessa få säsonger? Där kunde man också komma tillbaka ifrån och komma in till Robinson. OM ett sådant ställe finns denna säsong vet jag inte men kan alltid hoppas för då är nog både Helen och Pontus där
**Edit: Jag hittade faktiskt Utposten i Robinson säsongen år 2019 kolla nedanför;
https://www.youtube.com/watch?v=giDQJtr-P9Q