Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-29, 11:58
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag tror dock att Pål kan överraska och förmodligen har han både pannben och vad som krävs fysiskt. Skulle i alla fall inte förvåna. Plankan kan vara hans grej samt pussel?
Ja eller att vräka i sej mat & vara fruktansvärt obehaglig.
2024-04-29, 12:04
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Nu pratar den självgode Mark om att han ska bli s.k. inspirationsföreläsare, man visste ju att de ordentligt utstuderade orden om att han "inte bryr sig om utröstning" hade en bakomliggande tanke.
Jag tycker inte Mark har visat något som helst tecken på att vara självgod. So what om han inte bryr sej om utröstning? Jag tycker att han endast visat sej vara en rak och ärlig person. Visst, han spelar också. Men inte lika hänsynslöst som t ex stollen Pål. Som jag tycker har en jävligt tråkig personlighet.
2024-04-29, 12:06
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Var inte det meningen att man skulle gräva sig igenom gropen? Zayera sparade flera minuter på att krypa genom Roobles färdiggrävda grop. Vet inte om det var någon mer som fuskade.
Observerade det också. Så jävla dåligt av herr Lundin att tillåta det.
2024-04-29, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Nu pratar den självgode Mark om att han ska bli s.k. inspirationsföreläsare, man visste ju att de ordentligt utstuderade orden om att han "inte bryr sig om utröstning" hade en bakomliggande tanke.

Men nu ska jag försvara Mark lite också, man måste också tänka att han jobbar i ett yrke med mycket tillit, där är man som ett lag definitivt, det är just att han kommit in i sammanslagningen med fel mindset dock. Jag förstår honom, definitivt, det ska vara lika på allas lika villkor men samtidigt kan det sättet att tänka slå tillbaka mot honom som denna situation till exempel. Han har dessutom haft så mycket agg mot Pål att jag även tror det gått överstyr och att Mark själv ångrar att han gick in för hårt men vem vet
Senast redigerad av Shieldhero 2024-04-29 kl. 12:22.
2024-04-29, 12:21
Medlem
Bakarettans avatar
Sicken brakfest de fick. Karin blir full för att hon är en partypingla. Pål trycker i sej mängder med mat & ser fullständigt besatt ut. Ingen annan än Pål & Karin får chans att smaka på brieosten. Ci blir jättesur. Lundin skålar för nästa som får lämna. Zaeyra fuskar på tävlingen. Olivia har matkoma. Karin är full men hittar balansen.
Rooble får ingen fjutt. Pål vinner.
Ja herregud....
2024-04-29, 13:01
Medlem
Jag noterade att flera människor gick igenom Robbles grop i sanden, inte bara Zayera men Pål etc. Blev faktiskt förvånad att dom inte blev tillsagda att alla måste gräva sin egna grop.

För övrigt jävligt nice resultat av Örådet tycker jag! Lite good old fashioned hämnd.
2024-04-29, 13:33
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero

Har inte det avsnittet sänts idag? Jag har sett alla så då blir det svårt att hålla isär. Men jag tar det säkra före det osäkra och lägger det jag skrivit som spoiler. Skrivit om Pål och Mark.

Pål är en otroligt självisk egoist, han måste ha nån diagnos.
Senast redigerad av sirsia0 2024-04-29 kl. 13:46.
2024-04-29, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Har inte det avsnittet sänts idag? Jag har sett alla så då blir det svårt att hålla isär. Men jag tar det säkra före det osäkra och lägger det jag skrivit som spoiler. Skrivit om Pål och Mark.

Pål är ett barn av sin generation, 90-talister är tyvärr sådär (många av dem)
2024-04-29, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Och vad har Pål nu gjort?Han slog brandmannen Mark som inte ens kunde göra eld kanske han lockar fram Marks sämre sidor?!
Du kanske fattar på torsdag.
2024-04-29, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Jag har nog bevittnat det värsta rövslickeriet någonsin i Robinsons historia då när Marcus mötte Alex aka Liksom i gränslandet. Han måste haft sin tunga långt upp i Liksoms tarmpaket.
Det slafsades, tafsades, klappades & fjäskades. Har människan ingen självbevarelsedrift överhuvudtaget?
Gubbarna har träffats några dygn och ska nu bli vänner för livet. Kom dom ut ur garderoben alla 3?
Det var rövslickeri med halva inne sen första ögonblicket. Istället för jag 5 ggr i varje mening kanske det blir vi efter detta? Liksom..
Senast redigerad av Vipan 2024-04-29 kl. 14:55.
2024-04-29, 14:59
Medlem
Citat:

Inte bara egoist. Hans skratt och beteende får honom att framstå som galen. Både han och chokladbollen är motbjudande.
2024-04-29, 14:59
Medlem
Citat:

Känns rätt rimligt att alla ska vänta på varandra, men nej usch vad töntigt och svenskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in