Jag tror dock att Pål kan överraska och förmodligen har han både pannben och vad som krävs fysiskt. Skulle i alla fall inte förvåna. Plankan kan vara hans grej samt pussel?
Ja eller att vräka i sej mat & vara fruktansvärt obehaglig.
Nu pratar den självgode Mark om att han ska bli s.k. inspirationsföreläsare, man visste ju att de ordentligt utstuderade orden om att han "inte bryr sig om utröstning" hade en bakomliggande tanke.
Jag tycker inte Mark har visat något som helst tecken på att vara självgod. So what om han inte bryr sej om utröstning? Jag tycker att han endast visat sej vara en rak och ärlig person. Visst, han spelar också. Men inte lika hänsynslöst som t ex stollen Pål. Som jag tycker har en jävligt tråkig personlighet.
Var inte det meningen att man skulle gräva sig igenom gropen? Zayera sparade flera minuter på att krypa genom Roobles färdiggrävda grop. Vet inte om det var någon mer som fuskade.
Observerade det också. Så jävla dåligt av herr Lundin att tillåta det.
Nu pratar den självgode Mark om att han ska bli s.k. inspirationsföreläsare, man visste ju att de ordentligt utstuderade orden om att han "inte bryr sig om utröstning" hade en bakomliggande tanke.
Men nu ska jag försvara Mark lite också, man måste också tänka att han jobbar i ett yrke med mycket tillit, där är man som ett lag definitivt, det är just att han kommit in i sammanslagningen med fel mindset dock. Jag förstår honom, definitivt, det ska vara lika på allas lika villkor men samtidigt kan det sättet att tänka slå tillbaka mot honom som denna situation till exempel. Han har dessutom haft så mycket agg mot Pål att jag även tror det gått överstyr och att Mark själv ångrar att han gick in för hårt men vem vet
Senast redigerad av Shieldhero 2024-04-29 kl. 12:22.
Sicken brakfest de fick. Karin blir full för att hon är en partypingla. Pål trycker i sej mängder med mat & ser fullständigt besatt ut. Ingen annan än Pål & Karin får chans att smaka på brieosten. Ci blir jättesur. Lundin skålar för nästa som får lämna. Zaeyra fuskar på tävlingen. Olivia har matkoma. Karin är full men hittar balansen.
Rooble får ingen fjutt. Pål vinner.
Ja herregud....
Jag noterade att flera människor gick igenom Robbles grop i sanden, inte bara Zayera men Pål etc. Blev faktiskt förvånad att dom inte blev tillsagda att alla måste gräva sin egna grop.
För övrigt jävligt nice resultat av Örådet tycker jag! Lite good old fashioned hämnd.
Gänget kommer till sitt gemensamma läger. Anders påtalar att det finns två gömda immuniteter nära lägret.
Gänget diskuterar tillsammans att de samtidigt går och börjar leta dagen efter. Pål smyger iväg och kollar sig runt lite i smyg. Mark blir irriterad på detta och gemensamt med resten ska han konfrontera Pål för att "visa vilken person Pål är". Zayera och Pål har gått runt och utforskat området (inte letat immunitet). Då ber Mark dem sätta sig och säger att alla ska börja leta utom Pål och sen börjar skälla ut Pål och tycker det är äcklig beteende mot LAGET att tänka på jaget för att Pål i smyg gick iväg. Zayera blir förbannad och säger till Mark att bara för att Pål var tyst när de diskuterade om immunitetsletandet betyder det inte att Pål höll med dem och att han haft all rätt att leta, hon tycker Mark är diskriminerande mot Pål. Alma i synk stör sig på att Zayera försvarar pål (men Alma utan ryggrad kan sätta sig ner och vara tyst). Oavsett så är det det som Marks utbrott handlar om. Här håller jag inte med Mark, de tävlar inte i lag längre och därför bör de inte heller tänka på laget utan på jaget.
Har inte det avsnittet sänts idag? Jag har sett alla så då blir det svårt att hålla isär. Men jag tar det säkra före det osäkra och lägger det jag skrivit som spoiler. Skrivit om Pål och Mark.
Pål är en otroligt självisk egoist, han måste ha nån diagnos.
Pål tänker inte alls på andra vilket kommer att stå honom dyrt. Han måste vara otroligt jobbig att ha att göra med.
Det där med att alla ska vänta på att alla ska kunna leta dagen därpå är typisk svensk konsensusmentalitet som även Mark hakat på. Kan även vara vänstersympatier då Mark kallas för Mark den röde, dvs allt ska vara rättvist.
Senast redigerad av sirsia0 2024-04-29 kl. 13:46.
Har inte det avsnittet sänts idag? Jag har sett alla så då blir det svårt att hålla isär. Men jag tar det säkra före det osäkra och lägger det jag skrivit som spoiler. Skrivit om Pål och Mark.
Pål tänker inte alls på andra vilket kommer att stå honom dyrt. Han måste vara otroligt jobbig att ha att göra med.
Det där med att alla ska vänta på att alla ska kunna leta dagen därpå är typisk svensk konsensusmentalitet som även Mark hakat på. Kan även vara vänstersympatier då Mark kallas för Mark den röde, dvs allt ska vara rättvist.
Pål är ett barn av sin generation, 90-talister är tyvärr sådär (många av dem)
Jag har nog bevittnat det värsta rövslickeriet någonsin i Robinsons historia då när Marcus mötte Alex aka Liksom i gränslandet. Han måste haft sin tunga långt upp i Liksoms tarmpaket.
Det slafsades, tafsades, klappades & fjäskades. Har människan ingen självbevarelsedrift överhuvudtaget?
Gubbarna har träffats några dygn och ska nu bli vänner för livet. Kom dom ut ur garderoben alla 3?
Det var rövslickeri med halva inne sen första ögonblicket. Istället för jag 5 ggr i varje mening kanske det blir vi efter detta? Liksom..
Senast redigerad av Vipan 2024-04-29 kl. 14:55.
Inte bara egoist. Hans skratt och beteende får honom att framstå som galen. Både han och chokladbollen är motbjudande.
Känns rätt rimligt att alla ska vänta på varandra, men nej usch vad töntigt och svenskt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!