Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-06, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prekas
De får inte köra samma tävling två gånger i rad, tror jag?

Ah så sant så sant, då sprack den teorin
2024-04-06, 10:33
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Hennes problem? Tror du verkligen att särskilt många som ser bra ut ser det som ett stort problem att det finns andra som ser ännu bättre ut i somligas ögon?

Löjlig diskussion.

Hen menar att hon ser ut som precis alla andra blonda porrskådisar på internet. Snygg, absolut. Men det finns 10000 som ser exakt ut som henne som antagligen går längre än henne för att sälja sig online. En dussin tjej man kan tänka sig att runka till, men gratis
2024-04-06, 11:29
Medlem
Citat:
Hennes problem? Tror du verkligen att särskilt många som ser bra ut ser det som ett stort problem att det finns andra som ser ännu bättre ut i somligas ögon?

Löjlig diskussion.

”Hennes problem” är ett uttryck bara. Skribenten menar inte att hon har problem med ngt.
2024-04-06, 11:37
Medlem
Peterpung har lite autism
2024-04-06, 11:39
Medlem
imrichbitchs avatar
Citat:
Länk?

Näe, gissning som jag skrev
2024-04-06, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Hen menar att hon ser ut som precis alla andra blonda porrskådisar på internet. Snygg, absolut. Men det finns 10000 som ser exakt ut som henne som antagligen går längre än henne för att sälja sig online. En dussin tjej man kan tänka sig att runka till, men gratis

Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
”Hennes problem” är ett uttryck bara. Skribenten menar inte att hon har problem med ngt.

Precis alla härinne fattade vad jag menade förutom peter pung eller han kanske fattade men ville bara vara märkvärdig
2024-04-06, 15:21
Medlem
Bakarettans avatar
I vanlig ordning spårar tråden ur. Alltid detta tjat om sexiga rövar, pattar, ankläppar osv osv.
Själv föredrar jag folk har något innanför pannbenet. Som t ex Pelle, Mark, Gustav & Ci.
Sen har vi
Fredrik t ex. Han gör ju bort sej i sin enfaldhet gång på gång. Feg & stor i orden men liten på jorden.Likaså Rooble...herregud.
Charlotta, Simone, Olivia, Hanna är lattebrudar som är endast mediekåta.
Lars...jisses...Vad gör han ens där? Verkar fullständigt pantad.
Marcus babblar för mycket. Det kommer bli hans fall. Karin & Alma är för mej neutrala just nu.
Ett gott råd till Fredrik: Trimma skägget. Det finns otroligt fina produkter som du kan köpa för detta ändamål.
PS. Vet att jag ifrågasätter nu ett utseende. Men kunde inte låta bli. Karlen ser ju för jävlig ut. DS.
2024-04-06, 18:29
Medlem
Vipans avatar
fp
Senast redigerad av Vipan 2024-04-06 kl. 19:24.
2024-04-07, 03:20
Medlem
fonders avatar
Så bra att Gustav hittade den hemliga immuniteten, han verkar vara den trevligaste av alla, tycker jag.
2024-04-07, 04:05
Medlem
fonders avatar
Fredriks följare-tiggeri har precis börjat, han har gjort sitt Instagram-konto privat.
2024-04-07, 06:15
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Så bra att Gustav hittade den hemliga immuniteten, han verkar vara den trevligaste av alla, tycker jag.

Håller med. Han verkar vara en reko och juste kille. Tur att han slipper galningarna i lag Syd
2024-04-07, 07:05
Bannlyst
Du fick flest röster och måste lämna…
Nej vänta, du får en chans till i en duell, den som förlorar måste lämna..
Du förlorade duellen och måste säga hej då till dina lagkamrater..
Det finns en Ö dit du kan få åka och få en ny chans att komma tillbaka in i tävlingen igen..

Lägg ner skiten 🫡

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in