På Gränslandet blev jag smått häpen och besviken över vad fort Charlotte och Alex bondade. Jag hade hoppats på att Alex skulle genomskåda henne. Men han kanske inte hört om hennes bravader om att stjäla Cis immunitet? Hon verkar nästan kär i honom, av blickarna och den återfunna kraften att döma... I sig är det han som vill kramas. Men han har ju fru och barn så jag hoppas att det inte är på DET viset.
Vet inte om detta sänts ännu så jag sätter spoilertaggar.
Alex springer fram och kramar Charlotta omotiverat kan man tycka efter att ha hängt i dörrposten. Grattiskram efter seger i duellen, men det är ju vanligt. När kvinnor är intresserade så är det inbjudande blickar de skickar, oftast.
Charlotta: Alex är störtskön
Charlotta är attraktiv för många killar som tränar och Alex är attraktiv för kvinnor som tränar. Attraktion kan uppstå, frågan är bara om man gör nåt och går vidare med det eller inte.
Jag tänkte på det du Vildesvinn tog upp och tänkte, Alex, gör nu inte nåt som blir pinsamt och tråkigt hemma i soffan med fru och barn när ni ska titta på säsongen.
Jag tänker inte avslöja mer, men helt klart är, enligt mig, att det fanns en sexuell energi mellan de två som lyste igenom rutan. Och vi vet ju ingenting om vad som hände sen, blir ju bara spekulationer. Men jag tror inget hände, bara lite sexuell spänning under några få dagar som uppstod mellan dessa två där i Gränslandet. Kanske var därför Charlotta åkte hem till pojkvännen? Vem vet.
Jag befarar att efter söndagens öråd så blir det ytterligare en rockad av deltagare mellan lagen. Syd är faktiskt överlägsna i allt så för att jämna ut så kommer det med allra största säkerhet bli någon form av utbyte.
Alex lär ju få chansen att återigen få duellera in sig i Robinson och det lär nog gå bättre den här gången. Och så får några i Syd byta plats med några av de dysfunktionella i Nord. Allt för att nästkommande tävlingar fram till sammanslagningen inte ska bli så förutsägbara.
Tror dock inte det spelar så stor roll för de sex i nuvarande Syd, de har nu jobbat sig till en ganska svårslagen pakt och behöver bara att hålla sig från öråd och tävla sig till immuniteter för att klara sig till sammanslagningen. Jag ser gärna allihop i nuvarande lag Syd fortsätta några veckor till.
De enda i nuvarande lag Nord som jag vill se klara sig till sammanslagningen är Pål och Roble men det beror bara på att de är underhållande på ett positivt sätt. Roble är riktigt rolig i synkarna med sin positiva inställning "Walla, jag har aldrig paddlat så jag kanske är jättebra. Eey, jag dykte som en riktig simmare, jag kan vinna" och så blir det pannkaka av allt Pål har även han ett underhållande sätt att formulera sig.
Jag tänker på Pål som "Pål Pott(frisyr)" (Ha, ha, ha!). Jag tycker att Pål är rolig men totalt oberäknelig varför jag inte tycker något alls om honom.
Eftersom du sett Charlotte och Alex i Gränslandet så antar jag du har TV4 play och då kan jag säga att
Det nog inte är så mycket bondande mellan Charlotte och Alex. Det var nog mest vanlig hövlighet mellan två personer som befinner sig på samma udda plats.
Hade de blivit förälskade hade hon aldrig lagt sig i duellen mot Simone. Och Alex var inte imponerad av hennes läggmatch så hade han glimten i ögat så slocknade den där och då
Skönt att få veta! Även om jag läste en spoiler... Tack!
Vet inte om detta sänts ännu så jag sätter spoilertaggar.
Alex springer fram och kramar Charlotta omotiverat kan man tycka efter att ha hängt i dörrposten. Grattiskram efter seger i duellen, men det är ju vanligt. När kvinnor är intresserade så är det inbjudande blickar de skickar, oftast.
Charlotta: Alex är störtskön
Charlotta är attraktiv för många killar som tränar och Alex är attraktiv för kvinnor som tränar. Attraktion kan uppstå, frågan är bara om man gör nåt och går vidare med det eller inte.
Jag tänkte på det du Vildesvinn tog upp och tänkte, Alex, gör nu inte nåt som blir pinsamt och tråkigt hemma i soffan med fru och barn när ni ska titta på säsongen.
Jag tänker inte avslöja mer, men helt klart är, enligt mig, att det fanns en sexuell energi mellan de två som lyste igenom rutan. Och vi vet ju ingenting om vad som hände sen, blir ju bara spekulationer. Men jag tror inget hände, bara lite sexuell spänning under några få dagar som uppstod mellan dessa två där i Gränslandet. Kanske var därför Charlotta åkte hem till pojkvännen? Vem vet.
Jag är inte heller imponerad av Lars. Jag tycker nästan synd om honom, att ingenting verkar han lyckas med, inte ens förhandlingen. MEN till hans försvar så har ju själv sagt att han inte känner som att han är "en i laget" och tänkte kanske att OM han är kvar till sammanslagningen så kanske han kan ha nytta av att ha agerat schysst? Inte för att det var något han gav uttryck för, utan han var bara noll intresserad av immunitetsförgöraren men lade så vänskapligt, förstående till ägg och broccoli på Cis sida.
På Gränslandet blev jag smått häpen och besviken över vad fort Charlotte och Alex bondade. Jag hade hoppats på att Alex skulle genomskåda henne. Men han kanske inte hört om hennes bravader om att stjäla Cis immunitet? Hon verkar nästan kär i honom, av blickarna och den återfunna kraften att döma... I sig är det han som vill kramas. Men han har ju fru och barn så jag hoppas att det inte är på DET viset.
Alex bondar bara för att inte bli motarbetad av de andra i Gränslandet. Han sa det själv uttryckligen i synk också att han hellre ville vara för sig själv så han knatar iväg och hämtar ved, fixar fram mat etc men är social emellanåt med de andra också - för han vill ju inte ha dem som fiender direkt heller. Han kramar alla på två ben - utom Z som sa ifrån till en början i varje fall. Så Charlotte är inte mer speciell att krama än någon annan och jag tror nog han har sett igenom Charlotte även om han kanske inte vet om just stölden av immuniteten som var Ci's.
Jag är inte heller imponerad av Lars. Jag tycker nästan synd om honom, att ingenting verkar han lyckas med, inte ens förhandlingen. MEN till hans försvar så har ju själv sagt att han inte känner som att han är "en i laget" och tänkte kanske att OM han är kvar till sammanslagningen så kanske han kan ha nytta av att ha agerat schysst? Inte för att det var något han gav uttryck för, utan han var bara noll intresserad av immunitetsförgöraren men lade så vänskapligt, förstående till ägg och broccoli på Cis sida.
Klar som tusan att det är på det viset. Han är en man och det har inte hindrat män tidigare dvs att va gift och samtidigt vilja doppa på andra håll.
Eftersom du sett Charlotte och Alex i Gränslandet så antar jag du har TV4 play och då kan jag säga att
Det nog inte är så mycket bondande mellan Charlotte och Alex. Det var nog mest vanlig hövlighet mellan två personer som befinner sig på samma udda plats.
Hade de blivit förälskade hade hon aldrig lagt sig i duellen mot Simone. Och Alex var inte imponerad av hennes läggmatch så hade han glimten i ögat så slocknade den där och då
Tror mest de bondat för att de båda gillar att spendera tid på gymmet, ganska enkelt då att ha nåt att snacka om...de är nog inga bästisar eller sådant. Sen verkar Alex inte gilla sällskapet han har heller, de är ju deppade hela bunten...
Hahaha.. hur mycket tror du inte den gamla heronisten har stulit i sina dagar? Det är mer regel än undantag att narkomaner stjäl allt dom ser.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!