Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-09, 20:25
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Håller med på CI nu bara för att övriga i lag syd beter sig som ett rövhål mot henne
På vilket sätt?
2024-04-09, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
På vilket sätt?

Det märker du om du inte sätt alla avsnitten har du sett dem så borde du kunna räkna ut det själv
2024-04-09, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Det märker du om du inte sätt alla avsnitten har du sett dem så borde du kunna räkna ut det själv

Men Ci verkar väl också vara en rätt jobbig person att ha att göra med, i verkliga livet? Det KAN inte vara en slump att samtliga deltagare i denna säsong mer eller mindre fryst ut henne?

Är det bara jag som på senare tid förälskat mig fullständigt i KARIN??? Blir glad varje gång jag ser henne. Hon påminner mig lite om en apa. Fast på ett bra sätt. En riktig toppentjej. Heja Karin!!!!
2024-04-09, 20:48
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninMaskin
Men Ci verkar väl också vara en rätt jobbig person att ha att göra med, i verkliga livet? Det KAN inte vara en slump att samtliga deltagare i denna säsong mer eller mindre fryst ut henne?

Är det bara jag som på senare tid förälskat mig fullständigt i KARIN??? Blir glad varje gång jag ser henne. Hon påminner mig lite om en apa. Fast på ett bra sätt. En riktig toppentjej. Heja Karin!!!!

Ci ÄR lite jobbig för hon är mer i stil av Gå-påig och försöker ta plats - men hon är duktig i tävlingar tycker jag.

Karin är den försynta ppl dvs people pleaser och det går alltid hem hos karlar fast hon är seg och duktig i tävlingar hon också.

Jag har inte någon crush på någon deltagare för jag kollar mera på prestation och det sociala spelet. Så nördig är jag

Var inte någon mer än jag som kom ihåg Utposten från säsongen året 2019???
https://www.youtube.com/watch?v=giDQJtr-P9Q
2024-04-09, 20:55
Medlem
fonders avatar
Jag är ganska ny på det här med Robinson, jag har enbart sett de säsonger som fortfarande finns tillgängliga på tv4play medan programmet tydligen funnits sedan 90-talet. Undrar om någon vet ifall gamla säsonger finns tillgängliga på nätet och i så fall var? Behöver inte vara så gamla som 90-talet, men bara de är säsonger som inte finns på tv4play.
2024-04-09, 21:04
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag är ganska ny på det här med Robinson, jag har enbart sett de säsonger som fortfarande finns tillgängliga på tv4play medan programmet tydligen funnits sedan 90-talet. Undrar om någon vet ifall gamla säsonger finns tillgängliga på nätet och i så fall var? Behöver inte vara så gamla som 90-talet, men bara de är säsonger som inte finns på tv4play.

Samtliga säsonger vet jag inte vart man hittar men på TV4 Play ska man kunna se de senaste 5 säsongerna som det ser ut. Du får botanisera lite på TV4 Play hur du hittar dessa
2024-04-09, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ci ÄR lite jobbig för hon är mer i stil av Gå-påig och försöker ta plats - men hon är duktig i tävlingar tycker jag.

Karin är den försynta ppl dvs people pleaser och det går alltid hem hos karlar fast hon är seg och duktig i tävlingar hon också.

Jag har inte någon crush på någon deltagare för jag kollar mera på prestation och det sociala spelet. Så nördig är jag

Var inte någon mer än jag som kom ihåg Utposten från säsongen året 2019???
https://www.youtube.com/watch?v=giDQJtr-P9Q

Karin är inte en people pleaser! Vafan. Hon är godhjärtad och genuin. Ingen fasad.

Nu kunde inte jag rå för mina känslor, jag kollar på programmet för att det är en liten tradition…

Angående utposten så minns jag det som att gränslandet ”stängde” i samband med en sammanslagning eller något. Sedan skedde nån grej där typ fyra pers åkte ut samtidigt, varpå utposten upprättades. Där ingick Mattias. Till en början satt de fastkedjade i flera dygn? Och om jag minns rätt så var det efter den pärsen som Mattias till sist fick avnjuta en tacobuffé, ett väldigt starkt ögonblick i robinson…
2024-04-09, 21:09
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Samtliga säsonger vet jag inte vart man hittar men på TV4 Play ska man kunna se de senaste 5 säsongerna som det ser ut. Du får botanisera lite på TV4 Play hur du hittar dessa

De senaste säsongerna som fortfarande finns tillgängliga på tv4play har jag som sagt redan sett, de är också de enda jag sett sedan programmet startat på 90-talet. Ångrar så att jag i alla år hört namnet på programmet och bara utgått ifrån att det inte är något att se utan att ens ha sett ett enda avsnitt
2024-04-09, 21:12
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
90-talsavsnitten finns nog alla på youtube.
2024-04-09, 21:14
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninMaskin
Karin är inte en people pleaser! Vafan. Hon är godhjärtad och genuin. Ingen fasad.

Nu kunde inte jag rå för mina känslor, jag kollar på programmet för att det är en liten tradition…

Angående utposten så minns jag det som att gränslandet ”stängde” i samband med en sammanslagning eller något. Sedan skedde nån grej där typ fyra pers åkte ut samtidigt, varpå utposten upprättades. Där ingick Mattias. Till en början satt de fastkedjade i flera dygn? Och om jag minns rätt så var det efter den pärsen som Mattias till sist fick avnjuta en tacobuffé, ett väldigt starkt ögonblick i robinson…

Jag har kollat på Robinson så gott som alla säsonger sedan det startade men med så många deltagare och förändringar i programmet minns jag inte allt givetvis. Så det är lite av tradition hos mig också

Nu kallar jag INTE Karin för ppl med andemening att hon "lägger sig platt" eller skulle vara falsk mot de andra i laget utan att hon går under radarn helt enkelt. En ppl kan visa bra sidor men stryka andra medhårs utan egentligen göra väsen av sig och därmed vara en i laget som de vill behålla. Ci är rena raka motsatsen i sitt sätt att vara vilket nog triggar båda lagen. Robinson är ju inte enbart tävlingar utan det är viktigt med det sociala spelet också.
2024-04-09, 21:14
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
90-talsavsnitten finns nog alla på youtube.

Ska söka, stort tack!
2024-04-09, 21:23
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ska söka, stort tack!

Om du kollar längst ner på denna länk så kan du se vilka år som Robinson varit, deltagare och vinnare etc så du vet exakt alla säsonger det har gått på TV.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Robinson_2019

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in