Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-04, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Lag Syd spelar ju så mycket kärlek som jag är tveksam till så vem tror ni blir utröstad på söndag?

Jag tippar på Ci, äldre kvinnor brukar alltid anses svaga i tävlingar. Ylva i förra var väl enda undantaget.

EDIT Äsch, hon är ju immun, glömde det. Då tror jag på Alma, hon verkar inte ha några att pakta med där
Senast redigerad av prekas 2024-04-04 kl. 16:12.
2024-04-04, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Hon gör ju bort sig helt. Varje gång hon säger nått i rutan så tänker jag ” hon måste vara helt dum i huvudet”. Det blir inte bättre av att hon gör reels på Instagram

Hon är sjukt pinsam. Jag hade hoppats på en episk clash mellan henne och Fredrik nu när de är i samma lag, men hon kommer nog att fjäska för honom i stället.
2024-04-04, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Precis min bild av saken bara kolla tävlingen som kommer idag tex hur Marcus bara måste lägga sig i och bossa trots det redan är bestämt på förhand att Pelle ska styra

Han kan inte hålla käften måste bara höra högt och synas mest

Skulle tro att han är en riktig Besserwisser

Men man får faktiskt ge honom att han tog på sig skulden efteråt. Annars brukar ju de flesta skylla ifrån sig.
2024-04-04, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
Intressant, har haft mina misstankar att hon säkert är väldigt klipsk! Mött folk inom IT som visat liknande drag som jag sett hos henne (av det lilla jag sett) och dom har varit jävligt skärpta. Vad tror du om en teori jag har att hon nu har gränslandet i sitt våld om hon lyckas att sätta sig som förstakämpe varje vecka och köra stresspusslet?

De får inte köra samma tävling två gånger i rad, tror jag?
2024-04-04, 16:26
Medlem
Jag kan inte med Zayera, hon måste ut snarast. Konstant flinande och säger konstiga saker. Hon var inte ödmjuk för fem öre när hon vann duellen, hånlog nästan och var tvungen att säga hur viktigt det var att hon vann när Pontus verkade väldigt besviken. Hon vill ju liksom inte ens vara där?? Tjatar hela tiden om att hon inte har någon tävlingsinstinkt, kan hon då inte låta andra gå vidare som VILL vara där?

Och hennes hang-up på Pål... Pontus hittar ostron, men om hon blir magsjuk är det Påls fel?! Sluta bara.

Irrelevant men är det någon som vet vad som är grejen med hennes hår? Hon är inte bara rakad, utan även tunnhårig. Inte så vanligt på kvinnor.
2024-04-04, 17:05
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelmacka34
Jag kan inte med Zayera, hon måste ut snarast. Konstant flinande och säger konstiga saker. Hon var inte ödmjuk för fem öre när hon vann duellen, hånlog nästan och var tvungen att säga hur viktigt det var att hon vann när Pontus verkade väldigt besviken. Hon vill ju liksom inte ens vara där?? Tjatar hela tiden om att hon inte har någon tävlingsinstinkt, kan hon då inte låta andra gå vidare som VILL vara där?

Och hennes hang-up på Pål... Pontus hittar ostron, men om hon blir magsjuk är det Påls fel?! Sluta bara.

Irrelevant men är det någon som vet vad som är grejen med hennes hår? Hon är inte bara rakad, utan även tunnhårig. Inte så vanligt på kvinnor.

Hon säger ju väldigt tydligt att Robinson inte är viktigt för henne till skillnad från andra och som jag förstått det så är det jättesvårt att komma in i programmet och då tycker jag inte att sådana personer ska söka.

Ser ut som att hon har den där sjukdomen där man tappar hår i form av cirklar på huvudet.
2024-04-04, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelmacka34

Hon är på helt fel plats.
Hoppas hon ryker nästa vecka.
Alex till Robinson och tar hem det hela.
2024-04-04, 17:50
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Hon säger ju väldigt tydligt att Robinson inte är viktigt för henne till skillnad från andra och som jag förstått det så är det jättesvårt att komma in i programmet och då tycker jag inte att sådana personer ska söka.
Det är många deltagare som blir rekryterade av castingen. Zayera skulle mycket väl kunna vara en av dem som blivit handplockade i år, med tanke på att hon varit med i tv-program förut.
2024-04-04, 18:11
Medlem
TheGhostLords avatar
Tror Marcus kommer åka på Söndag,då han har en blodshämd på sig och de andra laget verkar få påverka och Robble o co vill hämnas på Marcus.

Om Marcus är immun så tror jag Alma hänger löst, då de känner henne mist, eller kanske Pelle, om de tycker han styr för mycket och är ett hot då han är bra på tävlingar och strategisk.

Nånting säger mig att Ci får avgörande rösten, och den som vinner henne till sin pakt kommer sitta säkert.
2024-04-04, 19:28
Medlem
lunarluddes avatar
Jag har ändrat uppfattning om Zayera jag tycker hon är sådär härligt bitter ändå kul om hon skulle skrälla och ta sig in i Robinson igen haha.
2024-04-04, 19:35
Medlem
DoktorNos avatar
Jag gissar lite inför örådet och jag tror det står mellan Marcus eller Alma om vem som får åka. Det beror lite på hur tajta killarna är och om de kan överse med att Marcus ställde till det i senaste tävlingen. Isåfall åker Alma.

Men om tjejerna går ihop i en typisk "vi tjejer"-pakt behöver de bara övertala någon av killarna för att få övertaget och rösta bort Marcus som redan har blodshämnd på sig. Men vilken av killarna skulle det vara? Gustav kanske?

Det finns även en chans att någon i Syd hittat den där immuniteten som placerades ut men denne någon har varit väldigt hemlig med det och då blir det lite svårare att gissa men det är stor chans att det till slut blir Alma som får åka till Gränslandet.

Oavsett vem det blir som blir utröstad så kommer de båda lagen att ha lika många deltagare efter söndagens öråd och eftersom det är något på gång i Gränslandet så tror jag att i nästa vecka så får två Gränsländare komma till varsitt lag i Robinson efter nån tävling med de gamla och den nya i Gränslandet.

Isåfall hoppas jag att pundaren kommer till Nord och att Alma kommer tillbaka till Syd.
Senast redigerad av DoktorNo 2024-04-04 kl. 19:39.
2024-04-04, 20:14
Medlem
Puma006s avatar
Kul se när lag Syd förlorade, de var så jädra kaxiga och stöddiga i deras läger före tävlingen.

Förvånad att det var Marcus som inte följde direktiven som de kom överens om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in