Hon kommer skapa så mycket drama runt sig att det kanske är värt att se av bara den anledningen. De andra kommer hata henne. I Nedsläckt Land framstod hon som fullständigt dum i huvet.
Hennes blandning av wannabe IT-guru, talfel, autism och kompromisslöshet är ju makalös. Hennes största bragd i Nedsläckt land var att hon kände sig tvungen att lämna efter två avsnitt för att hon behövde sin telefon och för att det var jobbigt att inte kunna gå på toaletten.
Hon kommer röstas ut direkt, eller tidigt lämna frivilligt.
Jag fick rätt direkt!
Citat:
Ursprungligen postat av StigBergling
Gränslandet har sin charm ändå.
Flinten Zayera Khan vill nog åka hem.
Klart hon vill, precis som förra gången.
Lämnar hon självmant kommer hon säkert förklara det som förra gången med att hon behöver sin telefon.
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
Håller med! Varför sökte hon ens till robinson som är 98% tävling? Men vem vet, hon kanske är hidden och kör över motståndare när det väl gäller
Jag har bara sett första avsnittet där hon är usel i tävlingen och blir utröstad direkt.
Om hon inte åker ut direkt från gränslandet i någon tävling lämnar hon frivilligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Är det hon som inte kan säga r? Som pjatar som en bebis? Sjukt kul att hon sökt till Jobinson😂
Jiktigt joligt skjivet!
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Jag ut såååå svårt för den rakade bruden som inte kan prata ordentligt… Alltså?! Vad är det för sort ens?? Hon är en superunderlig individ?!
Det är patetiskt att Ci blir så illa omtyckt av många i gruppen. Det beror enbart på att hon är en äldre kvinna som är stark och har tydliga ledaregenskaper.
Den solklara idioten i tjejgänget (som borde vara mest hatad av deltagarna) är den dryga arabiska kvinnan Maureen. Hon är uppenbart stenkorkad, saknar självinsikt och är dessutom usel på taktik och tävlingar.
Bland killarna borde den självgoda och korkade kvinnohataren Fredrik vara mest illa omtyckt.
Hon är inte arabiska, hon är turkiska av namnet att döma.
Förvånas när jag läser tråden och vissa personer skriver att de inte hittar några att ogilla, själv stör jag mig på en hel del personer och de flesta hittills råkar vara männen.
Maureen har gått danssskola i New York och även bott i Los Angeles. På Linkedin titulerar hon sig ” Intuitive Healer”. Ursprungligen gick hon frisörlinjen på Enskede Gårds gymnasium.
Hennes fullständiga namn är Maureen Bibilonya Asic.
Har en Youtube-kanal med olika dans och artistiska skapelser.
Maureen har gått danssskola i New York och även bott i Los Angeles. På Linkedin titulerar hon sig ” Intuitive Healer”. Ursprungligen gick hon frisörlinjen på Enskede Gårds gymnasium.
Hennes fullständiga namn är Maureen Bibilonya Asic.
Har en Youtube-kanal med olika dans och artistiska skapelser.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!