Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-03-21, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Oviktigt vetande
Men undrar hur länge Desiree’s märkliga fransförlängning kommer hålla?

Ja du.. galet att de även tatuerar in smink.. vad är det för fel på idioterna..
2024-03-21, 12:26
Medlem
rasejes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raseje
Hon kommer skapa så mycket drama runt sig att det kanske är värt att se av bara den anledningen. De andra kommer hata henne. I Nedsläckt Land framstod hon som fullständigt dum i huvet.
Hennes blandning av wannabe IT-guru, talfel, autism och kompromisslöshet är ju makalös. Hennes största bragd i Nedsläckt land var att hon kände sig tvungen att lämna efter två avsnitt för att hon behövde sin telefon och för att det var jobbigt att inte kunna gå på toaletten.

Hon kommer röstas ut direkt, eller tidigt lämna frivilligt.

Jag fick rätt direkt!

Citat:
Ursprungligen postat av StigBergling
Gränslandet har sin charm ändå.

Klart hon vill, precis som förra gången.
Lämnar hon självmant kommer hon säkert förklara det som förra gången med att hon behöver sin telefon.

Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
Håller med! Varför sökte hon ens till robinson som är 98% tävling? Men vem vet, hon kanske är hidden och kör över motståndare när det väl gäller

Jag har bara sett första avsnittet där hon är usel i tävlingen och blir utröstad direkt.
Om hon inte åker ut direkt från gränslandet i någon tävling lämnar hon frivilligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Är det hon som inte kan säga r? Som pjatar som en bebis? Sjukt kul att hon sökt till Jobinson😂

Jiktigt joligt skjivet!

Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Jag ut såååå svårt för den rakade bruden som inte kan prata ordentligt… Alltså?! Vad är det för sort ens?? Hon är en superunderlig individ?!

Ja hon är verkligen superudda!

OT:

Citat:
Ursprungligen postat av JohnClay
Zayera Khan på IMDb. Nån som sett Dyke Hard (2014)?
https://www.imdb.com/name/nm6327805/

Filmen finns här:
https://ww1.m4uhd.tv/watch-movie-dyk...14-252888.html
Verkligen inte sevärd.
Senast redigerad av raseje 2024-03-21 kl. 12:54.
2024-03-21, 15:43
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Det är patetiskt att Ci blir så illa omtyckt av många i gruppen. Det beror enbart på att hon är en äldre kvinna som är stark och har tydliga ledaregenskaper.

Den solklara idioten i tjejgänget (som borde vara mest hatad av deltagarna) är den dryga arabiska kvinnan Maureen. Hon är uppenbart stenkorkad, saknar självinsikt och är dessutom usel på taktik och tävlingar.

Bland killarna borde den självgoda och korkade kvinnohataren Fredrik vara mest illa omtyckt.

Hon är inte arabiska, hon är turkiska av namnet att döma.
2024-03-21, 15:46
Medlem
fonders avatar
Jag vill minnas att man såg även öråd-avsnittet på torsdagar förra säsongen, men nu måste man vänta på det tills nästa veckan. Visst var det så?
2024-03-21, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag vill minnas att man såg även öråd-avsnittet på torsdagar förra säsongen, men nu måste man vänta på det tills nästa veckan. Visst var det så?

JA förra säsongen gick det av någon anledning på torsdagar men är nu tillbaka på söndagar som det alltid tidigare år
2024-03-21, 16:53
Medlem
Citat:

Joddlande turkiskan, som vill öva på att de ställer sig en ring, så alla får plats.
2024-03-21, 17:10
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:

Är du säker? Jag är knappast expert men tycker namnet mer verkar komma från forna Jugislavien.
2024-03-21, 17:14
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Är du säker? Jag är knappast expert men tycker namnet mer verkar komma från forna Jugislavien.

Möjligt det också. Båda ansiktsdragen och efternamnet stämmer in i båda Jugoslaven och Turkiet.
2024-03-21, 17:49
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano

Citat:
Möjligt det också. Båda ansiktsdragen och efternamnet stämmer in i båda Jugoslaven och Turkiet.

Whatever! Dryg och korkad är hon i alla fall.
2024-03-21, 18:07
Medlem
fonders avatar
Förvånas när jag läser tråden och vissa personer skriver att de inte hittar några att ogilla, själv stör jag mig på en hel del personer och de flesta hittills råkar vara männen.
2024-03-21, 18:14
Medlem
Maureen har gått danssskola i New York och även bott i Los Angeles. På Linkedin titulerar hon sig ” Intuitive Healer”. Ursprungligen gick hon frisörlinjen på Enskede Gårds gymnasium.

Hennes fullständiga namn är Maureen Bibilonya Asic.

Har en Youtube-kanal med olika dans och artistiska skapelser.

Här hennes variant på hiphop-dans: https://youtu.be/FzTCMloqOFM?si=74--E0KdR3o5npLj
2024-03-21, 18:17
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Maureen har gått danssskola i New York och även bott i Los Angeles. På Linkedin titulerar hon sig ” Intuitive Healer”. Ursprungligen gick hon frisörlinjen på Enskede Gårds gymnasium.

Hennes fullständiga namn är Maureen Bibilonya Asic.

Har en Youtube-kanal med olika dans och artistiska skapelser.

Här hennes variant på hiphop-dans: https://youtu.be/FzTCMloqOFM?si=74--E0KdR3o5npLj

Usch, hon kan inte ens dansa så vaddå professionell dansare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in