Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-04, 20:48
Medlem
Kotte456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Håller med även om avrättning låter lite väl drastiskt 😁. Enda ställena jag hört folk prata så är i Robinson och Farmen, säger en del om vilken typ av människor de tar in.
Okej kanske liiite drastiskt. Må de barfota trampa på tusen och åter tusen legobitar. Bättre?
Senast redigerad av Kotte456 2024-04-04 kl. 20:54.
2024-04-04, 22:56
Medlem
Gv1875s avatar
Bajs! Min favorit Pontus förlorade duellen:/
2024-04-04, 23:20
Medlem
fonders avatar
Jag vet att de som hatat Marcus mest inte är några att lita på, men samtidigt finns det något mycket störande över Marcus. Det är jättesvårt att inte störa sig på hans kroppsspråk och sätt att tala i synken, det är något där som inte stämmer.
2024-04-04, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag vet att de som hatat Marcus mest inte är några att lita på, men samtidigt finns det något mycket störande över Marcus. Det är jättesvårt att inte störa sig på hans kroppsspråk och sätt att tala i synken, det är något där som inte stämmer.

Det är flera andra som är värre än honom. Att störa sig på Marcus är bevis på låg självkänsla. Han är typisk Lidingökille bara, ofta höga på sin framgång med mycket säljarenergi. Han är smart och ordnat sitt liv. En del tål inte den energin vilkert är underbetyg åt dem.
2024-04-04, 23:40
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det är flera andra som är värre än honom. Att störa sig på Marcus är bevis på låg självkänsla.

Nja, det finns som sagt något väldigt störande hos Marcus i sig med. Vilka är dessa fler som är värre än honom?
2024-04-04, 23:48
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:

Det är flera andra som är värre än honom. Att störa sig på Marcus är bevis på låg självkänsla. Han är typisk Lidingökille bara, ofta höga på sin framgång med mycket säljarenergi. Han är smart och ordnat sitt liv. En del tål inte den energin vilkert är underbetyg åt dem.
+1 Skulle precis skriva samma sak. Marcus har en lite driven typiskt stockholmsk stil som mindre framgångsrika killar med låg självkänsla inte klarar. Läs Fredrik och Rooble.

Lars å andra sidan har inte den låga självkänslan. Han har problem med Marcus av en helt annan anledning, nämligen att Marcus har försökt få ihop en majoritet att rösta ut Lars som han säger är svagast i laget. Därav Lars horn i sidan till Marcus, vilket är ganska naturligt.
2024-04-04, 23:55
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
+1 Skulle precis skriva samma sak. Marcus har en lite driven typiskt stockholmsk stil som mindre framgångsrika killar med låg självkänsla inte klarar. Läs Fredrik och Rooble.

Lars å andra sidan har inte den låga självkänslan. Han har problem med Marcus av en helt annan anledning, nämligen att Marcus har försökt få ihop en majoritet att rösta ut Lars som han säger är svagast i laget. Därav Lars horn i sidan till Marcus, vilket är ganska naturligt.
Gustav och Pelle verkar också rejält trötta på Marcus. Det är nog mycket av hans beteende som inte visats i tv än då alla stört sig på honom.
2024-04-05, 01:24
Medlem
Citat:
Lars är inte bara konstig person, han är usel på allt.

Han är väldigt lik Halvdan i Hem till Midgård, tycker jag 😆
2024-04-05, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Kul se när lag Syd förlorade, de var så jädra kaxiga och stöddiga i deras läger före tävlingen.

Förvånad att det var Marcus som inte följde direktiven som de kom överens om.

MEN MEN MEN Marcus har ju byggt värsta superlaget och lurat skjortan av Charlotta hur kan dem ens förlora????

VA VA VA?
2024-04-05, 08:03
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
MEN MEN MEN Marcus har ju byggt värsta superlaget och lurat skjortan av Charlotta hur kan dem ens förlora????

VA VA VA?

Är det så svårt att förstå??? Antar att du är sarkastisk
2024-04-05, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Är det så svårt att förstå??? Antar att du är sarkastisk

Haha klart jag var sarkastisk
2024-04-05, 08:18
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Nja, det finns som sagt något väldigt störande hos Marcus i sig med. Vilka är dessa fler som är värre än honom?
Jag tycker som du. Tror det beror på att han är en snick-snackare. Han är bra på att snacka men sämre på att leverera. Han fick ihop ett bra lag genom att snacka, men sen ballade det ur när han skulle in och snacka under tävlingen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in