Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-23, 21:13
Medlem
Jag blir galen på alla som säger att ska kämpa 110 % etc. Det finns inget som heter så, man kan bara göra det till 100 %, PUNKT 😃
2024-04-23, 21:13
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Varför tänkte hon inte på det innan hon åkte??

När jag tänker efter, så kan Charlotta vara den äckligaste deltagare jag sett under alla robinsonsäsonger, trots att jag faktiskt tyckte om henne i början. Av tre anledningar:

Hon fuskar!! Äcklig brottsling, som medvetet bryter mot regler och stjäl medspelares immunitet. Att inte hon diskades är galet!

Hon mobbade andra medspelare. Hon var inte ensam om att mobba Ci, men hon medverkade. Jag undrar fortfarande vad de alla tycker när de ser avsnitten och förstår att Ci var ärlig och inte ljög. Jag hoppas de kontaktar henne och ber om ursäkt

Hon ljög och hoppade av tävlingen, som tusentals skulle göra vad som helst för att få delta i! Att hon trodde det skulle bli slut med pojkvännen är en lögn. Eller så är hon dum i huvudet. Det hon sa var nog sanning, hon saknade sitt gym. Då är hon också dum i huvudet, för hur kunde hon inte fatta det innan hon åkte?

Jag har inte sett så mycket av programmet så kan inte döma henne men anledningen till att hon åkte hem var iaf den jag sa, till största del. Har fattat att det gått dåligt i tävlingar för henne och att hon gjort bort sig en del vilket förmodligen gjorde sitt också. Hemlängtan kanske inte hade slagit till så tidigt om hon hade haft en roligare upplevelse.
2024-04-23, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur

2024-04-23, 21:54
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345

Ungefär som M A Numminens låt; Som en Gummiboll - kommer jag tebax till Dig
2024-04-23, 22:12
Medlem
Mr0ll3s avatar
Lite tjatigt att alla blir frågade att åka till gränslandet. Skönt att Lars valde att inte åka dit i alla fall.

Varför ska alla få en andra chans, så här sent också?

Tycker bara en plats på gränslandet skall erbjudas de första veckorna. Brukar det vara att alla som åker ut blir frågade att åka till gränslandet fram tills sammanslagningen? Kollade senast 2022 så kommer inte ihåg exakt hur det var.
2024-04-23, 23:03
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Ja, Gustav har seglat upp som en favorit hos mig. Verkar vara både trevlig och smart. Är saklig och "spot on" i synkarna och ger både ris och ros till sina lagkamrater utan att bli dum eller stöddig.

Ses nog av de andra i båda lagen som en bra spelare men ändå inget hot så han kommer definitivt att ta sig till final. Han eller brandmannen vinner.

Vet inte vad för sorts journalist han är eller om han är en bra sådan men han känns lite som en sportjournalist.

Tror Mark hänger löst, när det drar ihop sig. Ingen vill väl ha med honom till hinderbanan?
2024-04-23, 23:19
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr0ll3
Lite tjatigt att alla blir frågade att åka till gränslandet. Skönt att Lars valde att inte åka dit i alla fall.

Tycker bara en plats på gränslandet skall erbjudas de första veckorna. Brukar det vara att alla som åker ut blir frågade att åka till gränslandet fram tills sammanslagningen? Kollade senast 2022 så kommer inte ihåg exakt hur det var.
Har alltid varit så med de säsonger med Gränslandet som jag har sett.

Två veckor efter sammanslagningen då stängs Gränslandet.

Gränslandet stängs två veckor före finalen denna säsong.
2024-04-24, 03:28
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Skulle va jävligt kul om Zayera fick vara kvar några månader, bara för att se henne i en komplett K-G Bergström-frilla.
Någon duktig på Photoshop som kan få det att hända?
2024-04-24, 11:10
Medlem
Gv1875s avatar
Vilken lyx i gränslandet att kolla på långfilm!
2024-04-24, 12:06
Medlem
Tråkigt med alla som väljer att åka hem. Tyckte synd om Pontus som verkligen ville va kvar men åkte ut, helen också. Så väljer flera mesar att hoppa av. Gillade inte Fredrik och Charlotta men trodde dom hade bättre psyke än de. Mesar. Som många mobbare har sagt till sina mobboffer genom robinsonåren. Har man gett sig in i leken får man leken tåla
2024-04-24, 14:00
Medlem
johnjozefssons avatar
Är Lars bög eller bara jävligt fjollig? Det blir ju inte bättre med svanktatueringen.
Han säger sig ha 4 barn. Dock kan homosexuella ha barn, men just 4 stycken känns rätt mycket för en homosexuell man. Men han kanske är världsvan och adopterat ifrån fyra olika kontinenter
Senast redigerad av johnjozefsson 2024-04-24 kl. 14:24.
2024-04-24, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr0ll3

I tidigare säsonger så kämpade alla in i det sista och tog varje chans dom fick.

Vet inte vad det är med denna. Folk är så jävla omotiverade, lägger sig i tävlingar, åker hem frivilligt, skiter i gränslandet.

Så tråkigt att titta på.

Folk verkar åka dit som en kul liten grej och åker hem så fort det behagar dem. Eller så sticker dom när dom känner att dom har fått den publicitet dom söker till instagramkontot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in